Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Poznate marketinško avtomatizacijo in njene ključne prednosti? Kupec več kot 70% svoje nakupne poti opravi na spletu. Marketing automation vam omogoča, da ga na tej poti spremljate in mu prodate več! V nadaljevanju si lahko preberete, kaj je marketing automation in kakšne so ključne zmogljivosti.
Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate (Vir: Pexels.com)

Podjetja danes na eni strani želijo več novih potencialnih strank (leadov), po drugi pa imajo v svojih bazah veliko število kontaktov, ki jim še niso uspela prodati. Ker je kupec postal napreden uporabnik digitalnih orodij in več kot 70% odstotkov nakupne poti opravi na spletu, se tudi odgovor na zgornja izziva nahaja v ničlah in enicah. Marketinška tehnologija (marketing automation) daje vpogled v prej neznano področje obnašanja posameznika na spletu in omogoča komunikacijo s kupcem od samega začetka nakupne poti.

S selitvijo nakupne poti na splet ste postavljeni pred izziv, kako doseči naprednega in vedno bolj zahtevnega kupca, ki se v prvih treh četrtinah nakupne poti sploh noče pogovarjati s podjetjem. Kako doseči, da bo kontaktiral prav vaše podjetje, ko bo pripravljen na nakup? Splet je v prodajnem procesu zasedel izredno pomembno vlogo.

Praktičen primer: kako pridobiti novo stranko s pomočjo marketinške avtomatizacije

Praktičen primer: kako pridobiti novo stranko s pomočjo marketinške avtomatizacije

Kupec ima na svoji nakupni poti celo vrsto vprašanj, pomislekov in idej. Odgovore nanje išče na spletu v varnem udobju svojih napravic. Če veste, kako išče in kakšne informacije potrebuje, mu jih lahko zagotovite vi.

Sistem marketinške avtomatizacije z enostavnimi piškotki omogoča dostop do interesov in obnašanja posameznega kupca. Veste lahko, kako vas je Marko našel, katere vsebine na vaši spletni strani si ogleduje in katero dokumentacijo si je prenesel na svoj računalnik. Na podlagi njegovega obnašanja mu sistem pošlje dodatne vsebine, zahvalno sporočilo ali opomnik – košček vsebine, ki ga lahko premakne naprej na njegovi poti. Današnji kupec dnevno procesira ogromno informacij, marketinška avtomatizacija brez dodatnega vložka poskrbi, da ostaja pozoren na vaše znanje, produkte in storitve. Tovrstna nega (lead nurturing) potencialnih strank prinese številne prednosti, ki pa niso omejene le na oddelek marketinga – od prihranka časa do oprijemljivih prodajnih rezultatov.

Prednosti za marketing

Marketing je odgovoren za dobavo kakovostnih leadov prodaji. Z vpogledom v obnašanje, želje in navade potencialnih kupcev tako dobi vredne informacije, katere vsebine in komunikacijski kanali so pritegnili nove obiskovalce. Obenem pa za vsakega posameznega ve, kako daleč je na svoji nakupni poti ter kdaj je dovolj ‘zagret’, da ga je smiselno predati v roke prodajalcem.

Prenesite si brezplačni e-vodič Marketing automation >>

Marketinška avtomatizacija skrbi za personalizirano komunikacijo z vsakim potencialnim kupcem posebej. Svojo vrednost še posebej izkaže pri veliki količini leadov, ki jih je ročno praktično nemogoče oziroma predrago obdelovati. Vsakemu zagotovi celovito uporabniško izkušnjo in informacije, ki jih potrebuje pri svojih nakupnih odločitvah. V imenu podjetja vzpostavlja odnos s potencialno stranko.

Marketinška tehnologija pa ne prinaša le avtomatike, kot morda zavajujoče nakazuje njeno ime. Zmogljiva analitika meri vse aktivnosti in omogoča še bolj smotrne investicije časa in denarja v prihodnje. Z informacijami o obnašanju kupcev pa pomaga optimirati tudi celoten prodajni proces.

Prednosti za prodajo

Po uvedbi sistema prodaja ne vlaga dragocenega časa v vsak kontakt, ki je izpolnil nek spletni obrazec ali pustil svoje podatke v nagradni igri. Marketinški oddelek ji s pomočjo tehnologije dostavlja le najbolj zainteresirane leade, obenem pa ima vpogled v vse aktivnosti, s katerimi je potencialna stranka izkazala svoj interes. Priprava ustrezne ponudbe je veliko enostavnejša, če veste natanko, kakšna težava sogovornika pesti.

S kakovostjo leadov se poveča število dobljenih poslov – tako pri novih strankah kot pri obstoječih. Tudi zanje natančno veste, kdaj potrebujejo dodatno rešitev iz vašega asortimana in jim lahko ustrezno pomagate. Z nudenjem pravih informacij ob pravem času marketing automation prispeva tudi k skrajšanju prodajnih ciklov.

Preberite še: Kupec pričakuje osebno komunikacijo

Prednosti za IT službo

Uvedba informacijskega sistema velikokrat trči ob pomisleke IT službe. V podjetje je uvedla že kar nekaj sistemov in ve, kje se tovrstni projekti lahko zataknejo. 

S pomočjo marketinške avtomatizacije lahko marketing občutno večji del tehničnih posegov opravi sam, kar pomeni manjšo obremenitev IT oddelka. Integracija z obstoječimi BI rešitvami pa odpravi podvajanje podatkov in poskrbi za enostaven dostop do informacij o kupcih. Nenazadnje pa imajo ponudniki marketing automation rešitev v svojih vrstah napredne informatike. IT služba tako dobi strokovno podkovanega sogovornika, ki v času hitrega razvoja novih nakupnih poti lahko odgovori na marsikatero vprašanje.

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Prednosti za direktorja

Uporaba marketing automation sistema prihrani čas in s tem stroške pri operativnih in utečenih procesih. Marketinški oddelek se tako lahko osredotoča na delo, ki prinaša visoko dodano vrednost in je bolj učinkovit. Vpogled v natančne rezultate investicij v marketinške aktivnosti je podlaga za nadaljnje planiranje. 

S kakovostnimi leadi bolj racionalno izrablja svoj čas tudi prodaja. Posveča se le najbolj zagretim potencialnim strankam in tako hitreje dosega zadane plane. Višja prodaja in krajši prodajni cikli pa so cilj vsakega podjetja.

CRM sistem zagotavlja podatke za upravljanje odnosov z obstoječimi kupcu, marketing automation pa je platforma za upravljanje odnosov s potencialnimi. Ko sistema integrirate, dobite vpogled v njihov celoten življenjski cikel. Tehnologija, med drugim tud marketinška, omogoči fokusiranje poslovanja na kupca in nenazadnje – višjo prodajo.

Več o sistemu marketinške avtomatizacije lahko preberete na 34 straneh prvega Marketing automation vodiča v slovenščini, ki ga je pripravila agencija Madwise.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje