Investirate v startup? Svarilni znaki, ki vas lahko pravočasno rešijo

Ste razmišljali o tem, da bi del svojih prihrankov vložili v katerega izmed startupov, ki se ukvarja z razvojem vam zanimive poslovne ideje? Preden se odločite za ta drzen korak, bodite pozorni na pet svarilnih znakov, ki vam lahko povedo, da vaše izbrano podjetje ni na pravi poti.
Investirate v startup? Svarilni znaki, ki vas lahko pravočasno rešijo

Marsikaj gre lahko narobe, preden startup uspe (Vir slike: Freeimages.com)

Realnost startup podjetništva je kruta: podjetje, ki ne beleži stalne rasti, je na poti navzdol in bo slej ko prej propadlo. Obstoj na tržišču je še posebej zahtevna naloga za manjša in predvsem novejša podjetja. Preživi jih namreč le petina, in sicer le tista podjetja, ki ves čas uspešno uravnavajo stroške poslovanja, pridobivajo nove kupce in večajo prihodke.

Ko boste začutili željo, da bi svoj denar oplemenitili z investicijo v startup, upoštevajte naslednjih pet iztočnic, ki smo jih povzeli po spletni reviji Entrepreneur.com. Najverjetneje podjetniški ekipi ne bo uspelo, tako kažejo statistike, vendar lahko določene znake uspeha (ali neuspeha) zaznate še preden se odrečete svojemu denarju.

Produkt oz. storitev ni unikatna

Ena najtežjih nalog, s katero se soočajo startupi po celem svetu, je skrb za izstopanje iz množice konkurentov. Če menite, da vaše izbrano podjetje nima produkta/storitve, ki bi se jasno razlikoval od preostalih, je morda najpametneje, da se investiciji odpoveste.

Podjetje nima poslovnega načrta

Odgovorne osebe v izbranem podjetju prosite, da vam v vpogled pošljejo svoj poslovni načrt. Gre za pomemben dokument, v katerem so natančno razdelani vizija, misija in poslanstvo podjetja, ciljni trg, konkurenca, načrti za marketing in prodajo. Če podjetje poslovnega načrta nima, najverjetneje ni dovolj pripravljeno za kruti svet podjetništva. Ob tem pa ostanite kritični tudi do oblike dokumenta, ki mora izkazovati moderne pristope in z dokazi podkrepljene podatke.

Poznate platformo za množično financiranje startupov Companisto?

Namesto rasti je opaziti stagniranje

Da bi podjetje lahko uspelo, potrebuje hitro, a stabilno rast. Ker kupci ne dajejo nobenega zagotovila, da bodo podjetju zvesti tudi v prihodnosti, mora le-to stalno pridobivati nove in nove stranke, da bi zadostilo potrebam po ustvarjanju prihodkov. Izbrano podjetje naj vam omogoči vpogled v statistiko prodaje: če boste na seznamu našli zgolj enega ali dva večja kupca, raje poiščite podjetje, ki se zaveda pomembnosti širjenja blagovne znamke

Konkurente je opaziti na vsakem koraku

Tržišče z več deset ali celo več sto konkurenti je prehud zalogaj za mlado podjetje z omejenimi sredstvi in še nedokončanimi produkti ali storitvami. Veliko bolj se vam bo obrestovalo, če svoj denar naložite v podjetje, ki je najprej osvojilo tržno nišo z manj konkurence, sedaj pa se že širi še na druga področja.  

Podjetje varčuje pri nadgrajevanju produktov in raziskavah tržišča

Hitre tehnološke spremembe in čedalje bolj zahtevni potrošniki močno vplivajo na današnje tržišče, ki se zato spreminja izredno hitro. Da bi podjetje uspelo, mora znati hitro prepoznati spremembe in se jim čimprej prilagoditi. To pomeni, da so vlaganja v raziskave tržišča in nato v nadgrajevanje produktov neizbežne. V kolikor vidite, da pri vašem izbranem podjetju tovrstnih aktivnosti ne izvajajo, raje poiščite novo podjetje, v katerega bi lahko investirali.

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje