Master of Start:ups znanje podal 19 podjetniškim ekipam

Nacionalni podjetniški program Master of Start:ups, ki se izvaja v okviru Iniciative Start:up Slovenija in širi podjetniško znanje najboljših svetovnih podjetniških šol, je potekal od 13. novembra do 11. decembra 2013.
Master of Start:ups znanje podal 19 podjetniškim ekipam

Master of Start:ups znanje podal 19 podjetniškim ekipam

Program je uspešno zaključilo devetnajst podjetniških skupin, program pa bo ponovljen v februarju 2014.

Program Master of Start:ups zajema celoten spekter najsodobnejših znanj s področja gradnje startup podjetij po t.i. »The Lean Start-up« in »Business Model Generation« metodologijah. Modularno zasnovan program je poleg jasne predstavitve teoretičnih okvirov udeležencem ponudil predvsem praktično delo na razvoju njihove poslovne ideje.

Vsako sredo, pet tednov zapored, je potekala večurna intenzivna delavnica, ki je vključevala teoretični okvir, praktične primere in nato konkretno delo na razvoju poslovne ideje. Ob zaključku vsake delavnice, so udeleženci dobili domače zadolžitve, rezultate pa predstavili na naslednji delavnici ter dobili ustrezne povratne informacije, kako nadalje razvijati svojo idejo.

Program so izvedli podjetniški svetovalci in strokovnjaki, ki imajo večletne izkušnje s svetovanjem pri razvoju start-up podjetij. Z udeleženci so aktivno razvijali podjetniške ideje Blaž Kos, Urban Lapajne ter gostje, uspešni podjetniki ali strokovnjaki, ki imajo poglobljeno znanje iz vsebine posameznega modula.

»V decembru je potekala vsakoletna »The Lean Startup Conference«. Eden izmed uglednih udeležencev je izpostavil, da se mora Evropa nujno zbuditi in uveljaviti »vitke in agilne« metode kot standard za inoviranje v novih in uveljavljenih podjetij, drugače nima realnih možnosti za konkuriranje na globalnem trgu. S tem se močno strinjam in enako bi moralo veljati za Slovenijo. V Start:up Geek Housu sledimo globalnim podjetniškim trendom, zato s programom Master of Start:ups opremljamo podjetniške ekipe z najsodobnejšim poslovnim znanjem.« je povedal Blaž Kos, idejni vodja programa.

V petih tednih so udeleženci skozi praktične primere svojih podjetij predelali deset vsebinskih zaokroženih modulov: podjetnik ter vitko in agilno podjetje; problemi, tip trga in tip podjetja; odkrivanje strank; minimalno sprejemljiv produkt; pivot; dizajn, uporabniška izkušnja in marketing; sodobne metode managementa podjetij; inovacijsko kalkuliranje; financiranje podjetja in investicija; poslovni model in kanvas.

Izkušnje udeležencev o programu Master of Start:ups

Miha Vivoda, In Silico d.o.o.: »MSTART je odličen podjetniški program, ki te nauči kako objektivno in kritično oceniti svojo poslovno idejo. Priporočal bi ga vsem posameznikom in start-upom, ki imajo perspektivno idejo in cenijo svoj čas

Žan Dončev, Kapital MM d.o.o.: »MSTART je strokovno odlično pripravljeno izobraževanje. Med obiski predavanj sem si razjasnil pogled na zagon start-upa, kako se lotiti realizacije ideje in katere aktivnosti so ključne, da bi ocenili ali je idejo možno realizirati v praksi, kako začeti s poslom in kako ostati v poslu. Udeležbo v programu priporočam tako začetnikom, ki se šele podajajo na podjetniško pot kot tistim, ki želijo izboljšati obstoječe poslovne modele.«

»Vsakdo, ki se prvič sreča z razvojem lastne ideje bi se pred tem moral udeležiti izobraževanja MSTART. Na žalost takšnega programa, ko smo mi začenjali, ni bilo na voljo. Izjemno pozitivna izkušnja, ki nam pomaga pri razvoju novih idej.« je zaključil Kristjan Pukšič, Incepto d.o.o.

Program Master of Start:ups je namenjen vsem inovativnim podjetjem, ki imajo globalne ambicije in želijo graditi svoja start-up podjetja po najnovejših metodologijah. Priložnost za udeležbo bo ponovno v februarju 2014. Prijave so že odprte in so dostopne na spletni povezavi: http:// www.geekhouse.si/sl/prijava-na-mstart.

Master of Start:ups izvajajo člani Iniciative Start:up Slovenija. Skozi program člani uresničujejo začrtane ukrepe iz strateškega dokumenta za podjetniški preboj Slovenije – Start:up Manifesta. Program je potekal v okviru projekta ACCELMED – Acceleration for Mediterranean Companies, ki ga sofinancira evropski transnacionalni program Mediteran. Namen projekta, ki ga izvaja šest partnerjev iz petih držav Grčije, Italije, Slovenije, Francije in Španije, je oblikovanje novih podpornih podjetniških storitev za mala in srednje velika podjetja na območju Mediterana.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje