Mediji obožujejo Twitter

Avtor Nejc Krumpačnik — 27.07.2009
Komentiraj!
Če bi bilo Twitterju potrebno plačati vso medijsko pokrivanje, katerega je deležen skupaj s svojimi brezplačnimi storitvami, bi v mesecu dni zapravil približno enako vsoto, 55 milijonov dolarjev, kot je bilo v podjetje vloženo na čisto samem začetku - leta 2006.
Mediji obožujejo Twitter

Mediji imajo radi Twitter.

Tako ugotavljajo pri podjetju VMS, ki se ukvarja z nadziranjem novičarskega obsega na televiziji, radiu, v časopisih, revijah in na internetu. O Twitterju se je na spletu pisalo kar 2,73 milijardokrat. Televizija je prispevala 57 odstotkov k PR (public relations – odnosi z javnostmi) vrednosti, časopisi 37 odstotkov in revije 5 odstotkov.

Celoten medijski obseg je lahko dejansko mnogo večji, saj podjetje ni zmožno kontroliranja celotnega medijskega tržišča, v račun ne pridejo predvsem omembe v manjših časopisih v ZDA in medijske vsebine v drugih državah po svetu. V vsakem primeru pa gre za ogromen delež medijskega pokrivanja, saj je Twitter na tem področju celo popularnejši od Googla, trdijo pri VMS.

Vprašanje je, kako dolgo bo Twitter še ljubljenec medijev? Mu bo medijsko priljubljenost uspelo zadržati do dosega milijarde uporabnikov, kar naj bi mu po nekaterih podatkih uspelo do leta 2013? Bomo videli…   

 

Vir: TechCrunch

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!