Mednarodno študentsko tekmovanje Freshhh 2014

Skupina MOL organizira tekmovanje Freshhh 2014, mednarodno spletno tekmovanje za študente s področja naftne in plinske industrije, pri čemer najboljšo ekipo čaka nagrada v vrednosti 9.000 € ter karierna priložnost. Prijave so možne do 7. aprila 2014.
Mednarodno študentsko tekmovanje Freshhh 2014

Freshhh (Vir slike: Freshhh.com)

Tekmovanje je sestavljeno iz treh krogov, kjer udeleženci tekmujejo v virtualnem scenariju prek spleta tako, da rešujejo industrijske in strateške naloge, predhodno razvite s strani Skupine MOL. Prvih 40 najboljše uvrščenih ekip se lahko kvalificira v krog Strateške simulacije, v katerem se srečajo s simulacijo konkretne situacije na bencinskem servisu. Tako morajo na podlagi skrbne tržne analize sprejeti pravilne odločitve v povezavi s problemom. Tretji – finalni krog poteka v živo v Budimpešti, kjer 5 najboljših ekip tekmuje za glavno nagrado. Najboljše tri ekipe prejmejo skupno 20.000 evrov (zmagovalna ekipa 9.000 €, drugouvrščena 7.000 €, tretjeuvrščena pa 4.000 €) in priložnost za pridružitev razvojnemu programu Skupine MOL ter programu zaposlovanja diplomantov.

Vsi člani ekipe morajo biti v času tekmovanja vpisani v enega izmed študijskih programov. Naloge, vključene v tekmovanje, bodo predvsem s področja naftne in plinske industrije, zato je tudi priporočljivo, da so člani ekipe seznanjeni s tovrstnimi področji. Prijave so možne prek spletnega mesta www.freshhh.net, zaključile pa se bodo 7. aprila 2014.

Vir: Freshhh

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje