Menjava banke odslej brezplačna

16. novembra so v veljavo stopila spremenjena pravila in postopki, ki omogočajo hitrejšo in bolj preprosto zamenjavo banke. Po novem je zamenjava banke brezplačna, rok za izvedbo postopka pa je skrajšan na 14 dni.
Menjava banke odslej brezplačna

Banko se lahko od sedaj zamenja brezplačno (Vir: finance.si)

Članice Združenja bank Slovenije (ZBS) so skladno z zahtevami evropskih institucij spremenile pravila, ki se nanašajo na prenos transakcijskega računa z banke na banko, kar pa ne pomeni, da se številka računa ohrani. Pravila veljajo za zamenjavo računa na katerem ima stranka poravnane vse obveznosti, če pogoji niso izpolnjeni, pa se lahko pravila spremenijo.

Če želite zamenjati banko morate najprej pri novi banki odpreti račun, saj je to pogoj za začetek postopka. V novi banki je potrebno podati Vlogo za zamenjavo banke, ki vsebuje tudi zahtevo za ukinitev računa pri prejšnji banki. Nova banka nato vlogo posreduje stari banki in najkasneje naslednji dan delodajalcu sporoči številko novega računa, morebitne druge plačnike pa mora stranka s tem seznaniti sama.

V primeru izpolnjevanja pogojev bo stara banka najkasneje v treh delovnih dneh po prejemu vloge pripravila informacije o trajnih nalogih in direktnih obremenitvah stranke in jih na njeno željo posredovala stranki in/ali novi banki, ki bo bo od tedaj pristojna za njihovo vodenje. Prejšnja banka bo nato ukinila račun in sredstva prenesla na račun pri novi banki.

Postopek zamenjave banke ob izpolnjenih pogojih traja največ 14 delovnih dni in je brezplačen (pokriti je treba le dejanske stroške npr. poštnino). Nadzor nad izvajanjem postopkov v bankah članicah pa izvaja ZBS, kamor se lahko stranke, ki pri zamenjavi banke zaznajo nepravilnosti tudi pritožijo.

 

Vir: Pravila in postopki za zamenjavo banke

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje