Microsoft in Yahoo ponovno pri dogovoru?

Spletna različica britanskega časopisa Time poroča, da se Microsoft ponovno pogaja za pridobitev Yahoo-jevega spletnega iskalnega posla za 20 milijard dolarjev. Poročilo navaja kar nekaj sočnih podrobnosti, ki pa po temeljitem premisleku niso preveč smiselne.
Microsoft in Yahoo ponovno pri dogovoru?

Sumljive napovedi dogovora

V prejšnem neuspešnem dogovoru naj bi šlo za popolno prodajo Yahoo-jevega posla Microsoftu, v primeru, ki ga sedaj navaja Time naj bi šlo za dolgoročni poslovni dogovor o obratovanju. Microsoft naj bi angažiral novo menedžersko ekipo, ki naj bi jo sestavljala Jonathan Miller in Ross Levinsohn, vendar je slednji te govorice zanikal.

Dvojici Miller-Levinsohn naj bi Microsoft omogočil 5 milijard dolarjev, dodatnih 5 milijard pa naj bi duo priskrbel preko zunanjih investitorjev. Microsoftova sredstva bi se porabila za nakup prednostnih delnic in poroštev. Microsoft naj bi si tako zagotovil 30 odstotni delež Yahoo-ja in 10 letno upravljanje Yahoo-jevega iskalnega posla. 

Zunanji investitorji naj bi imeli pravico določiti 3 izmed 11 članov uprave Yahoo-ja. Prav tako bi obstajala možnost odkupa posla za 20 milijard v roku dveh let. Yahoo bi še naprej lahko upravljal s področjem elektronske pošte, messengerjem in dejavnostmi, ki zadevajo vsebino. Dogovor naj bi pospešil dobiček Yahoo-ja za 2 milijardi letno.

Vse to pa se zelo razlikuje od predhodnega dogovora v katerem se je predvidevala 8 milijardna direktna investicija v Yahoo. Microsoft naj bi s tem pridobil 16 odstotni delež podjetja, Yahoo pa bi prejel še 1 milijardo čistega denarja. To naj bi dodatno generiralo še milijardo obratovalnega prihodka. Torej postavlja se vprašanje resničnosti teh navedb, saj je vprašljiva višina napovedanih prihodkov, glede na trenutno krizo in prav tako se postavlja vprašanje kako je sploh možno, da Yahoo-jevemu poslu naraste vrednost iz 1 milijarde na 20 milijard v samo dveh letih?

Vir: Techcrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje