Microsoft in Yahoo ponovno pri dogovoru?

Spletna različica britanskega časopisa Time poroča, da se Microsoft ponovno pogaja za pridobitev Yahoo-jevega spletnega iskalnega posla za 20 milijard dolarjev. Poročilo navaja kar nekaj sočnih podrobnosti, ki pa po temeljitem premisleku niso preveč smiselne.
Microsoft in Yahoo ponovno pri dogovoru?

Sumljive napovedi dogovora

V prejšnem neuspešnem dogovoru naj bi šlo za popolno prodajo Yahoo-jevega posla Microsoftu, v primeru, ki ga sedaj navaja Time naj bi šlo za dolgoročni poslovni dogovor o obratovanju. Microsoft naj bi angažiral novo menedžersko ekipo, ki naj bi jo sestavljala Jonathan Miller in Ross Levinsohn, vendar je slednji te govorice zanikal.

Dvojici Miller-Levinsohn naj bi Microsoft omogočil 5 milijard dolarjev, dodatnih 5 milijard pa naj bi duo priskrbel preko zunanjih investitorjev. Microsoftova sredstva bi se porabila za nakup prednostnih delnic in poroštev. Microsoft naj bi si tako zagotovil 30 odstotni delež Yahoo-ja in 10 letno upravljanje Yahoo-jevega iskalnega posla. 

Zunanji investitorji naj bi imeli pravico določiti 3 izmed 11 članov uprave Yahoo-ja. Prav tako bi obstajala možnost odkupa posla za 20 milijard v roku dveh let. Yahoo bi še naprej lahko upravljal s področjem elektronske pošte, messengerjem in dejavnostmi, ki zadevajo vsebino. Dogovor naj bi pospešil dobiček Yahoo-ja za 2 milijardi letno.

Vse to pa se zelo razlikuje od predhodnega dogovora v katerem se je predvidevala 8 milijardna direktna investicija v Yahoo. Microsoft naj bi s tem pridobil 16 odstotni delež podjetja, Yahoo pa bi prejel še 1 milijardo čistega denarja. To naj bi dodatno generiralo še milijardo obratovalnega prihodka. Torej postavlja se vprašanje resničnosti teh navedb, saj je vprašljiva višina napovedanih prihodkov, glede na trenutno krizo in prav tako se postavlja vprašanje kako je sploh možno, da Yahoo-jevemu poslu naraste vrednost iz 1 milijarde na 20 milijard v samo dveh letih?

Vir: Techcrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje