Microsoft in Yahoo zaenkrat še brez združevanja?

Kakor smo omenili sta se pred kratkim Microsoft in Yahoo ponovno pogovarjala o združevanju oziroma tudi o morebitnem Microsoftovem prevzemu spletnega podjetja. A po poročanju nekaterih so se pogovori že končali, videti je da se pri Yahooju ne zanimajo za pomembnejše sodelovanje z Microsoftom.
Microsoft in Yahoo zaenkrat še brez združevanja?

Kakšne so možnosti da se Microsoft in Yahoo združita?

Zaradi vse večjega vpliva Googla ter znane zamujene priložnosti nakupa podjetja DoubleClick prejšnji mesec, so začeli pri Microsoftu razmišljati o različnih možnostih. Ena izmed teh je bila tudi partnerstvo oziroma nakup velikana Yahoo. Obe podjetji sta v preteklosti že sodelovali, Yahoo je Microsoftu pomagal pri iskalniku in spletnem oglaševanju, a je slednji lani prekinil sodelovanje.

Microsoft je zaenkrat bistveno večji kot Yahoo ali Google (imel naj bi približno 76.000 zaposlenih, za razliko od Yahooja in Googla, ki imata oba okoli 12.000 zaposlenih), a vendar je le manjši delež njegovih poslov povezanih z internetom (za razliko od drugih dveh). Yahoo naj bi ustvaril približno dvakrat več prihodkov preko spletnega oglaševanja kot Microsoft (prvi približno 4,5 milijarde dolarjev, drugi 2,3 milijarde). Zanimivo je, da bi, če bi le prišlo do združenja, s spletnim oglaševanjem skupaj zaslužila skoraj toliko kot Google.

Vir: Wall Street Journal

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje