Microsoft in Yahoo zaenkrat še brez združevanja?

Kakor smo omenili sta se pred kratkim Microsoft in Yahoo ponovno pogovarjala o združevanju oziroma tudi o morebitnem Microsoftovem prevzemu spletnega podjetja. A po poročanju nekaterih so se pogovori že končali, videti je da se pri Yahooju ne zanimajo za pomembnejše sodelovanje z Microsoftom.
Microsoft in Yahoo zaenkrat še brez združevanja?

Kakšne so možnosti da se Microsoft in Yahoo združita?

Zaradi vse večjega vpliva Googla ter znane zamujene priložnosti nakupa podjetja DoubleClick prejšnji mesec, so začeli pri Microsoftu razmišljati o različnih možnostih. Ena izmed teh je bila tudi partnerstvo oziroma nakup velikana Yahoo. Obe podjetji sta v preteklosti že sodelovali, Yahoo je Microsoftu pomagal pri iskalniku in spletnem oglaševanju, a je slednji lani prekinil sodelovanje.

Microsoft je zaenkrat bistveno večji kot Yahoo ali Google (imel naj bi približno 76.000 zaposlenih, za razliko od Yahooja in Googla, ki imata oba okoli 12.000 zaposlenih), a vendar je le manjši delež njegovih poslov povezanih z internetom (za razliko od drugih dveh). Yahoo naj bi ustvaril približno dvakrat več prihodkov preko spletnega oglaševanja kot Microsoft (prvi približno 4,5 milijarde dolarjev, drugi 2,3 milijarde). Zanimivo je, da bi, če bi le prišlo do združenja, s spletnim oglaševanjem skupaj zaslužila skoraj toliko kot Google.

Vir: Wall Street Journal

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje