Microsoft in Yahoo zaenkrat še brez združevanja?

Kakor smo omenili sta se pred kratkim Microsoft in Yahoo ponovno pogovarjala o združevanju oziroma tudi o morebitnem Microsoftovem prevzemu spletnega podjetja. A po poročanju nekaterih so se pogovori že končali, videti je da se pri Yahooju ne zanimajo za pomembnejše sodelovanje z Microsoftom.

Zaradi vse večjega vpliva Googla ter znane zamujene priložnosti nakupa podjetja DoubleClick prejšnji mesec, so začeli pri Microsoftu razmišljati o različnih možnostih. Ena izmed teh je bila tudi partnerstvo oziroma nakup velikana Yahoo. Obe podjetji sta v preteklosti že sodelovali, Yahoo je Microsoftu pomagal pri iskalniku in spletnem oglaševanju, a je slednji lani prekinil sodelovanje.

Microsoft je zaenkrat bistveno večji kot Yahoo ali Google (imel naj bi približno 76.000 zaposlenih, za razliko od Yahooja in Googla, ki imata oba okoli 12.000 zaposlenih), a vendar je le manjši delež njegovih poslov povezanih z internetom (za razliko od drugih dveh). Yahoo naj bi ustvaril približno dvakrat več prihodkov preko spletnega oglaševanja kot Microsoft (prvi približno 4,5 milijarde dolarjev, drugi 2,3 milijarde). Zanimivo je, da bi, če bi le prišlo do združenja, s spletnim oglaševanjem skupaj zaslužila skoraj toliko kot Google.

 

Vir: Wall Street Journal

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje