Microsoft naznanja cene pisarniške opreme Office 2010

Razvijalec programske opreme Microsoft bo za štiri "retail" različice lastnega programskega paketa Office 2010 zaračunaval med 100 in 500 dolarji.
Microsoft naznanja cene pisarniške opreme Office 2010

Za uporabniško različico bo potrebno odšteti 149 dolarjev (slika: erictric.com)

Nova pisarniška oprema bo predvidoma izšla tekom leta, a točen datum še ni znan. Cene se bistveno ne bodo razlikovale od Office 2007 programov, ki predstavljajo eno izmed dveh najbolj dobičkonosnih linij izdelkov največjega izdelovalca programske opreme na svetu. 

Microsoft bo prodajal štiri maloprodajne zapakirane različice izdelka, ki vključujejo akademsko različico za 99 dolarjev, osnovno uporabniško različico za 149 dolarjev in popoln paket z vsemi funkcionalnostmi za poslovneže, ki ga bo moč dobiti za 499 ameriških dolarjev. 

 

Vir: Reuters

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje