Microsoft po nakupih: 6 milijard $ za oglaševalsko agencijo!

Avtor Dejan Murko — 18.05.2007
Komentiraj!
Microsoft prevzema veliko oglaševalsko agencijo aQuantive, za katero bo plačal 6 milijard v 100% denarni transakciji. Podjetje je sicer bilo na borzi, kjer pa je še do včeraj imelo vrednost 'le' 2,8 milijarde dolarjev.

Tako je Microsoft plačal dvakratno premijo za prevzem. Podjetje ima sicer sedež v Seattlu, v letu 2006 je imelo 442 milijonov prihodkov in 45 milijonov dolarjev dobička. Podjetje ima v upravljanju lastno mrežo in tudi oglaševalska orodja.

Naj spomnimo: Google je v aprilu Microsoftu speljal nakup DoubleClick za 3,1 milijarde dolarjev. Yahoo je plačal 680 milijonov dolarjev za nakup podjetja RightMedia. V maju pa so bile zelo glasne govorice, da Microsoft pripravlja ponudbo za prevzem Yahoo-ja, a so jih pri slednjem zavrnili.

Kljub enormni ceni tokratnega nakupa je to le 2% vrednost Microsofta, poleg tega imajo na voljo kar 35 milijard dolarjev denarnih sredstev.

Po pravici povedano se meni zdi to že rahlo ... absurdno. Glede na to, da je finančna družba Cerberus plačala 5,5 milijarde dolarjev za 80% delež avtomobilske tovarne Chrysler, se resno sprašujem, kdo vodi finance računalniškim/internetnim podjetjem.


Vir: TechCrunch

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice