Microsoft po nakupih: 6 milijard $ za oglaševalsko agencijo!

Microsoft prevzema veliko oglaševalsko agencijo aQuantive, za katero bo plačal 6 milijard v 100% denarni transakciji. Podjetje je sicer bilo na borzi, kjer pa je še do včeraj imelo vrednost 'le' 2,8 milijarde dolarjev.
Microsoft po nakupih: 6 milijard $ za oglaševalsko agencijo!

Tako je Microsoft plačal dvakratno premijo za prevzem. Podjetje ima sicer sedež v Seattlu, v letu 2006 je imelo 442 milijonov prihodkov in 45 milijonov dolarjev dobička. Podjetje ima v upravljanju lastno mrežo in tudi oglaševalska orodja.

Naj spomnimo: Google je v aprilu Microsoftu speljal nakup DoubleClick za 3,1 milijarde dolarjev. Yahoo je plačal 680 milijonov dolarjev za nakup podjetja RightMedia. V maju pa so bile zelo glasne govorice, da Microsoft pripravlja ponudbo za prevzem Yahoo-ja, a so jih pri slednjem zavrnili.

Kljub enormni ceni tokratnega nakupa je to le 2% vrednost Microsofta, poleg tega imajo na voljo kar 35 milijard dolarjev denarnih sredstev.

Po pravici povedano se meni zdi to že rahlo … absurdno. Glede na to, da je finančna družba Cerberus plačala 5,5 milijarde dolarjev za 80% delež avtomobilske tovarne Chrysler, se resno sprašujem, kdo vodi finance računalniškim/internetnim podjetjem.

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje