Microsoft posluje dobro

Dobiček se je v tem četrtletju povečal za 27 odstotkov.
Microsoft se bori proti EU

Microsoft se ne da.

To je milijardo več, kot so napovedovali analitiki, ki jih je Microsoftov uspeh nekoliko presenetil. Dobiček v tem četrtletju je tako znašal 13,76 milijarde ameriških dolarjev.

Rezultati do dobri zaradi nepričakovane dobre rasti prodaje programske opreme za osebne računalnike. Prodaja Oken se je povečala za 25 odstotkov, paketov Office pa za 20.

Rast pripisujejo tudi porastu prodaje računalnikov (od 14 do 16 odstotkov) po svetu. Ustvarjajo ga predvsem razvijajoče se države, kot so Kitajska, Indija, Rusija, Brazilija. Del dobička pripisujejo tudi učinkovitemu boju proti piratskim kopijam njihove programske opreme.

Levji delež dobička je prinesla igra Halo 3. Dobiček Microsoftovega oddelka igre in igralne konzole je namreč dvignila za 90 odstotkov, na skoraj 2 milijardi.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje