Microsoft prodal Razorfish Francozom za 530 mio dolarjev

Avtor Nejc Krumpačnik — 12.08.2009
Komentiraj!
Več kot dve leti po nakupu oglaševalskega omrežja aQuantive, ki je Microsoft stal kar šest milijard dolarjev, se je slednji le odločil za prodajo digitalne oglaševalske agencije, ki je prišla skupaj v paketu.

Francoskemu oglaševalskemu konglomeratu Publicis Groupe je namreč za 530 milijonov ameriških dolarjev prodal Razorfish (nekdaj Avenue A), vzajemno marketinško in tehnološko podjetje, ki se ukvarja tudi s kupovanjem digitalnega oglaševalskega prostora.

Microsoft je Razorfish ponujal naokrog že celo poletje in upal, da bo zanj iztržil okoli 600 do 700 milijonov dolarjev, vendar mu oglaševalska recesija ni ravno pomagala. Nazadnje se je uspel dogovoriti za 1.4-kratno vrednost Razorfishovih prodaj iz leta 2008, ki so skupno znašale 380 milijonov dolarjev. Microsoft se je tako osvobodil oglaševalskih agencij z veliko zaposlenimi (samo Razorfish ima 2.000 uslužbencev) in se bo lahko v prihodnosti bolj osredotočil na avtomatske platforme iskanja in prikazovanja oglasov.

Pri Publicis so se prav tako strinjali z nakupom določenih Microsoftovih oglasov in verjetno bo Microsoft ravno s tem nadoknadil razliko med 530 milijoni dolarji in prvotno zahtevano prodajno ceno. 

 

Vir: TechCrunch

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice