Microsoft prodal Razorfish Francozom za 530 mio dolarjev
Francoskemu
oglaševalskemu konglomeratu Publicis Groupe je namreč za 530 milijonov
ameriških dolarjev prodal Razorfish (nekdaj Avenue A), vzajemno marketinško in
tehnološko podjetje, ki se ukvarja tudi s kupovanjem digitalnega oglaševalskega
prostora.
Microsoft je Razorfish ponujal
naokrog že celo poletje in upal, da bo zanj iztržil okoli 600 do 700
milijonov dolarjev, vendar mu oglaševalska recesija ni ravno pomagala. Nazadnje
se je uspel dogovoriti za 1.4-kratno vrednost Razorfishovih prodaj iz leta
2008, ki so skupno znašale 380 milijonov dolarjev. Microsoft se je tako osvobodil
oglaševalskih agencij z veliko zaposlenimi (samo Razorfish ima 2.000
uslužbencev) in se bo lahko v prihodnosti bolj osredotočil na avtomatske
platforme iskanja in prikazovanja oglasov.
Pri Publicis so se prav tako strinjali
z nakupom določenih Microsoftovih oglasov in verjetno bo Microsoft
ravno s tem nadoknadil razliko med 530 milijoni dolarji in prvotno zahtevano prodajno ceno.
Vir: TechCrunch