Microsoft v oglaševalskem poslu

Avtor Borut Borštnik — 03.10.2007
Komentiraj!
Microsoft se bo v naslednjih letih usmeril na oglaševanje.
Microsoft v oglaševalskem poslu

Microsoft želi kos oglaševalske pogače.

Pred kratkim je to podjetje že vložilo 6 milijard ameriških dolarjev v to panogo, kar nakazuje resnost današnje izjave. Direktor Microsofta je izdal načrte, ki ciljajo na 25 odstotkov prihodkov s strani oglaševanja.

Ocenjuje tudi, da se bo v prihodnjih nekaj letih večina medijev preoblikovala v digitalne. S porastom digitalnih medijev bo tudi oglaševanje postalo digitalno. In tu Microsoft vidi svojo priložnost.

Gatesov gigant si sicer od avgusta lasti podjetje aQuantative, ki se ukvarja z umeščanjem oglasov na različne spletne strani. Poleg tega se je Microsoft zanimal za Facebook, kateri omogoča veliko možnosti za oglaševanje.

Poglejmo si še nekaj statistike o internetnem oglaševanju v Angliji: oglaševanje na internetu je v prvi polovici leta zraslo za zavidljivih 41,3 odstotkov. Internetno oglaševanje tako obsega že 14,7 odstotka celotnega oglaševanja v Veliki Britaniji. Celotno oglaševanje se je povečalo za 3,1 odstotka in to predvsem na račun interneta. Če bi namreč odšteli internetno oglaševanje, bi ta odstotek padel za slabi 2 točki.

Microsoft si torej želi svoj delež pogače v internetnem oglaševanju. Za to imajo precej dober razlog: 550 milijard ameriških dolarjev, ki jih oglaševalci zapravijo na internetu vsako leto.


Vir: The New York Times

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!