Microsoft vabi časopise na Bing

Pri TechCrunch so prišli na sled zanimivim Microsoftovim strateškim potezam, ki naj bi časopise vabil na spletni iskalnik Bing in stran od največjega konkurenta - Googla.
Microsoft vabi časopise na Bing

Kdo bo uspešnješi, Google ali Microsoft? (slika: techcrunch.com)

Financial Times je pred kratkim potrdil, da je Microsoft imel pogovore z News Corp, ki naj bi preusmerili svoje spletne strani z novicami stran od Googla. A kdo je koga obiskal najprej? Financial Times trdi, da je spodbuda prišla s strani News Corporation, čeprav naj bi se Microsoft dogovarjal s številnimi založniki časopisov, tudi z evropskimi kot je na primer nemški založnik Axel Springer.  

Seveda se porajajo vprašanja, kako naj bi Microsoft zvabil časopise na Bing. Denar je očitno pravi odgovor. Plačila bi lahko bila v obliki deleža dohodkov s strani oglasov na Bingu, možno pa je tudi vključevanje novičarskih partnerjev v oglasih za Bing. Z drugimi besedami, videli bi oglase tipa “Wall Sreet Journal boste našli samo na Bing.com” ipd. 

Nemška anketa je poskušala ugotoviti, kakšnega efekta bi bil deležen Google, če bi skoraj 1.000 domen nemških založnikov zapustilo Google, po tem, ko so založniki podpisali deklaracijo v Hamburgu, s katero protestirajo proti Googlovemu “finančnemu izkoriščanju”. Rezultatov se najverjetneje niso preveč razveselili. Anketa, ki je temeljila na več kot milijon iskalnih besedah, je pokazala, da le pet odstotkov top desetih rezultatov prihaja s strani nemških novičarskih organizacij, pa še to s strani založnikov, ki sodelujejo z Googlom. 

Skratka, ekonomični efekt na Google, če bi ga zapustili nemški založniki, bi bil malenkosten. Zakaj torej takšna tekmovalnost na področju iskalnih rezultatov, ki se tičejo časopisov?

 

Vir: TechCrunch

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje