Microsoft z novo taktiko za nakup Yahooja

Namesto, da bi prevzemno ceno povečali, jo bodo zmanjšali in v skrajnem primeru obšli upravo podjetja.
Microsoft z novo taktiko za nakup Yahooja

Microsoft: bo prevzem uspel?

Uprava Yahooja ima do danes čas, da se odloči za prodajo podjetja Microsoftu. Če ponudbe ne bodo sprejeli bo Microsoft ceno na delnico znižal in se obrnil neposredno na male delničarje. Ti so že pred časom izrazili svoje nezadovoljstvo nad delovanjem uprave. Yahoo bo ponudbo predvidoma zavrnil, hkrati pa ponudil dodatno utemeljitev zakaj je cena prenizka.

Microsoft tako spreminja taktiko iz korektno poslovne v čedalje bolj sovražno, v kateri bo vsaj eno izmed podjetij poraženec. V kratkem tako združitve podjetij ne gre pričakovati. Tudi če se podjetji sporazumeta o združitvi, bodo imeli zadnjo besedo varuhi konkurence. To utegne proces zavleči še za nekaj mesecev.

Google medtem krepi svoj položaj in razvija nove projekte.

Dopolnjeno:

Yahoo je ponudbo Microsofta že zavrnil. Upravni odbor je poudaril, da se pogoji niso spremenili ter, da še vedno želijo višjo ceno. Več si lahko preberete tukaj.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje