Milijarderji, ki so to postali šele kasneje v življenju

Zadnjih 8 let je povprečna starost novincev milijarderjev na Forbes-ovi lestvici 54 let.
Milijarderji, ki so to postali šele kasneje v življenju

Zadnjih 8 let je povprečna starost novincev milijarderjev na Forbes-ovi lestvici 54 let. (Vir slike: http://buvesz.blog.hu/)

Obstajajo podjetniki, ki jim je uspelo že v mladih letih. Sledi pa seznam tajkunov, ki jim je uspelo šele kasneje v življenju, po mnogih letih trdega dela, neuspehov in eni dobri poslovni priložnosti.

Davidu Duffieldu je uspelo šele v četrto, po treh neuspelih startup-ih, z ustanovitvijo podjetja PeopleSoft. Za zagon podjetja je moral vzeti hipoteko na hišo, vendar ga to ni skrbelo, saj je bil prepričan v uspeh. Danes je Duffieldovo premoženje ocenjeno na 1,2 milijarde dolarjev. Za začetni neuspeh Duffield krivi napačen pristop vodenja, saj se ni osredotočil na želje strank in pravo ozračje v svojem timu (po njegovih besedah je pomembno, da se zaposleni zavedajo, da so cenjeni). Duffield dodaja: »Uspeh je prišel s časom. Na poti sem naredil veliko napak.«

John Sperling je pri svojih 50ih imel noro idejo zaradi katere je kasneje postal milijarder. Ustanovil je privatno univerzo. Sperling je v svoji avto biografiji zapisal: »…nenamerno sem postal podjetnik in direktor uspešnega podjetja … tveganje je bilo v mojem primeru ključnega pomena.«

Dietrich Mateschitz je, preden je postal milijarder, kar 10 let študiral. Med potovanjem po Aziji je opazil, kako popularne so sladke gazirane pijače, ki jih tržijo kot energijske napitke. Mateschitz je bil v Aziji poslovno, v imenu kozmetičnega podjetja Blendax. Po srečnem naključju je bil na Tajskem lastnik licence za Blendax tudi lastnik podjetja z gaziranimi pijačami. Pri 48ih letih je Mateschitz začel prodajati Red Bull na zahodu.

Kot navdušen športnik, je Mateschitz tržil Red Bull, kot adrenalinski napitek in začel sponzorirati adrenalinske športne dogodke, kot so deskanje na snegu in BMX kolesarjenje. Uspeh pri trženju Red Bulla je bil zaslužen za to, da je Mateschitz postal milijarder pri 59ih letih. Danes dela le še tri dni v tednu, je lastnik otoka na Fijiju, lastnik ekipe Formula 1 in lastnik dveh nogometnih ekip.

Vir: Forbes.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje