Mini Seedcamp v Ljubljani: zmagovalec Oust.me!

Avtor Saba Resnik — 21.08.2011
Komentiraj!
Ta mesec se je v Ljubljani odvijal mini Seedcamp, kjer se je predstavilo 20 ekip s kar 80 mentorji in odličnim start - up vzdušjem. Tako mentorji kot ekipe so prišli iz celega sveta: iz Slovenije, Velike Britanije, Nemčije, Francije, Turčije in ZDA. Zmagovalna ekipa pa je bila iz Slovenije.
Mini Seedcamp v Ljubljani: zmagovalec Oust.me!

Mini v Seedcamp Ljubljani (vir slike: seedcamp)

Tokratni zmagovalec Mini Seedcamp-a v Ljubljani je bila ekipa iz Slovenije s projektom Oust.me.

Obiskovalci tokratnega Seedcamp-a so bili pozitivno presenečeni, tako nad mentorji in ekipami, kot tudi nad vzdušjem in Ljubljano. Udeleženci so bili po številnih predstavitvah povabljeni še v mestno hišo, kjer so se srečali s podžupanom in nato nadaljevali mreženje z obiskom enega izmed številnih lokalov ob Ljubljanici.

2 zmagovalca Seedcamp-a

  1. Super-zvezda tokratnega mini Seedcamp-a je bilo slovensko podjetje Oust.me, ki ponuja geolokacijsko igro, kjer uporabnik povezuje 'svoje' lokacije v teritorije in tekmuje s prijatelji koliko sveta je njegovega.
  2. Ekipa iz Estonije, ki je predstavila Sportlyzer, avtomatiziranega spletnega trenerja.

Več o Oust.me

Projekt Oust.me se je začel razvijati iz preproste ideje - povezati obstoječe geolokacijske servise (Foursquare, Gowalla, Facebook Places) in uporabnikom preko Oust.me igre omogočiti da namesto zbiranja lokacij, začnejo graditi teritorije. Igra daje uporabnikom možnost, da s svojimi check-ini poskušajo narediti čim več teritorijev in posledično tekmujejo s svojimi prijatelji, ne glede na to, kateri servis uporabljajo.

Precej preprosta igra, boste rekli! Vendar ni vse tako preprosto, kot mogoče izgleda na prvi pogled. Tri točke (ali več), ki so osnova za sam teritorij, med seboj ne smejo biti oddaljene več kot dva kilometra in uporabnik mora biti Ouster na teh treh točkah - kar se izračuna s posebnim algoritmom, ki gleda število check-inov v določenem časovnem obdobju in le to ovrednoti. Igra pa ima še eno posebnost - med temi tremi točkami ne sme biti točke, na kateri bi bil nekdo drug Ouster - to pomeni, da igra postaja strateška in da je potrebno načrtovati, katere točke je potrebno pridobiti, da se poveča, oz. ustvari večji teritorij.

V dveh mesecih Privat Beta faze je igra pridobia 2000 uporabnikov, ki testirajo Oust.me. Razvijalci igre se sproti odzivajo na njihove želje in prilagajajo sistem, ki postaja vse bolj nativen in preprost do uporabnika. Teritorij se preračunavajo v realnem času in ravno igralna povezava realnega in virtualnega sveta, kjer lahko postaneš Ouster je tisto, kar ljudi privlači.

Vir: seedcamp.com

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice