BLOG MARKETING DELAVNICA

Miti o aplikaciji Uber

Aplikacija Uber v nekaterih mestih povzroča številne nevšečnosti, ena zadnjih se je zgodila v Indiji, ko je voznik Uberja posilil potnico. O Uberju obstajajo tudi nekateri miti, ki pa jih je v zapisu na omrežju LinkedIn razbila nekdanja Uberjeva zaposlena Melanie Curtin.
Miti o aplikaciji Uber

Mite o aplikaciji Uber je razbila nekdanja zaposlena (Vir slike: YouTube).

Curtinova je bila v Uberju zaposlena skoraj eno leto. V svojem zapisu je razbila pet mitov o Uberju.

Med skoraj enoletnim delom na Uberju ni nikoli opazila domnevne brogramerske (skovanka med bro, moški in programer) kulture. Niti ne pri izvršnem direktorju, vodji projekta, ekipi na splošno. Pravzaprav je tam opazila veliko žensk, ki so se vse bolj približevale voditeljskim in ostalim funkcijam.

Opazila pa je, da je bilo precejšnje razhajanje v številu generalnih menedžerjev, in sicer v prid moških. Vendar pa nikoli ni doživela šovinizma, pravzaprav meritokracijo. Tisti, ki so bili povišani, so bili tako moški kot ženske.

Vsaka novica je dobra novica

V zapisu je omenila, da se vedno nasmeji, ko vidi zapise v medijih, da je za Uberjem še en slab teden, da ne morejo brez tedensko slabih novic. Veste, kaj se zgodi, ko Uber dobi v medijih novo slabo vest? Podobno kot pri pozitivnih, pravi. Ljudje začnejo raziskovati po spletu, kaj je Uber, nekateri si celo naložijo aplikacijo. Torej, podobno kot pri vseh ostalih novicah. Ne glede na to, ali gre za dobro ali slabo novico, gre za večanje zavedanja o vašem produktu oziroma storitvi. Zato, poudarja, vsaka novica je dobra novica.

Cene se ne prilagajajo po posameznih voznikih, nobenega ne preferira. Gre za avtomatični algoritem, ki zajame vse spektre, gnečo in podobno. Ne gre za to, da bi Uber s tem želel prejeti več denarja oziroma izkoristiti voznike, gre za to, da ohranja voznike na cesti.

Pomembno je poudariti tudi, da se Uber ne vrti le okoli voznikov. Uberjevi vozniki niso njegovi direktni zaposleni. Imajo popolno avtonomijo, tudi v primeru, kdaj se bodo prijavili v sistem in odjavili. Zato mora Uber najti pot za njihovo spodbudo, in ena od njih je plačilo.

Konkurence pravzaprav ni

Vsaj v ZDA ne obstaja boljša alternativa Uberju. Morda le v San Franciscu, kjer je na voljo Lyft. Za vse ostale pa Uber predstavlja najbolj zanesljivo in učinkovito alternativno taksi industriji, ki je pogosto nevarna, umazana, nepriročna, obenem pa težka za spremljanje in nadziranje.

Curtinova se v zapisu dotakne tudi nedavnega primera posilstva v New Delhiju. Meni, da je bila posiljena ženska izredno hrabra. Čeprav je bila napadena in prestrašena, se je zatekla na pomoč k policiji. To je izredno pomembno, tudi za to, da ga policija aretira in da tega ne bo več nikoli mogel ponoviti, poudarja.

Napad odpira nova vprašanja

Grozljiv primer je odprl tudi številna vprašanja o širitvi Uberja. Urejenost, ki jo ima v ZDA, težko doseže v ostalih državah. Uber želi obvarovati vozeče, kolikor je pač to možno, bo pa kot vse kaže Uber potreboval nov mehanizem nadzora nad vozniki.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje