Miti o aplikaciji Uber

Aplikacija Uber v nekaterih mestih povzroča številne nevšečnosti, ena zadnjih se je zgodila v Indiji, ko je voznik Uberja posilil potnico. O Uberju obstajajo tudi nekateri miti, ki pa jih je v zapisu na omrežju LinkedIn razbila nekdanja Uberjeva zaposlena Melanie Curtin.
Miti o aplikaciji Uber

Mite o aplikaciji Uber je razbila nekdanja zaposlena (Vir slike: YouTube).

Curtinova je bila v Uberju zaposlena skoraj eno leto. V svojem zapisu je razbila pet mitov o Uberju.

Med skoraj enoletnim delom na Uberju ni nikoli opazila domnevne brogramerske (skovanka med bro, moški in programer) kulture. Niti ne pri izvršnem direktorju, vodji projekta, ekipi na splošno. Pravzaprav je tam opazila veliko žensk, ki so se vse bolj približevale voditeljskim in ostalim funkcijam.

Opazila pa je, da je bilo precejšnje razhajanje v številu generalnih menedžerjev, in sicer v prid moških. Vendar pa nikoli ni doživela šovinizma, pravzaprav meritokracijo. Tisti, ki so bili povišani, so bili tako moški kot ženske.

Vsaka novica je dobra novica

V zapisu je omenila, da se vedno nasmeji, ko vidi zapise v medijih, da je za Uberjem še en slab teden, da ne morejo brez tedensko slabih novic. Veste, kaj se zgodi, ko Uber dobi v medijih novo slabo vest? Podobno kot pri pozitivnih, pravi. Ljudje začnejo raziskovati po spletu, kaj je Uber, nekateri si celo naložijo aplikacijo. Torej, podobno kot pri vseh ostalih novicah. Ne glede na to, ali gre za dobro ali slabo novico, gre za večanje zavedanja o vašem produktu oziroma storitvi. Zato, poudarja, vsaka novica je dobra novica.

Cene se ne prilagajajo po posameznih voznikih, nobenega ne preferira. Gre za avtomatični algoritem, ki zajame vse spektre, gnečo in podobno. Ne gre za to, da bi Uber s tem želel prejeti več denarja oziroma izkoristiti voznike, gre za to, da ohranja voznike na cesti.

Pomembno je poudariti tudi, da se Uber ne vrti le okoli voznikov. Uberjevi vozniki niso njegovi direktni zaposleni. Imajo popolno avtonomijo, tudi v primeru, kdaj se bodo prijavili v sistem in odjavili. Zato mora Uber najti pot za njihovo spodbudo, in ena od njih je plačilo.

Konkurence pravzaprav ni

Vsaj v ZDA ne obstaja boljša alternativa Uberju. Morda le v San Franciscu, kjer je na voljo Lyft. Za vse ostale pa Uber predstavlja najbolj zanesljivo in učinkovito alternativno taksi industriji, ki je pogosto nevarna, umazana, nepriročna, obenem pa težka za spremljanje in nadziranje.

Curtinova se v zapisu dotakne tudi nedavnega primera posilstva v New Delhiju. Meni, da je bila posiljena ženska izredno hrabra. Čeprav je bila napadena in prestrašena, se je zatekla na pomoč k policiji. To je izredno pomembno, tudi za to, da ga policija aretira in da tega ne bo več nikoli mogel ponoviti, poudarja.

Napad odpira nova vprašanja

Grozljiv primer je odprl tudi številna vprašanja o širitvi Uberja. Urejenost, ki jo ima v ZDA, težko doseže v ostalih državah. Uber želi obvarovati vozeče, kolikor je pač to možno, bo pa kot vse kaže Uber potreboval nov mehanizem nadzora nad vozniki.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje