Miti o poslovanju preko socialnih medijev

Kljub temu, da je razvoj tehnologije omogočil dostop do svetovnega spleta zelo obširni množici ljudi, pa so pri Forbes mnenja, da so analitiki vpliv socialnih medijev odločno (pre)napihnili. Predstavljamo vam nekaj mitov, ki za uspeh pri poslovanju ne držijo!
Miti o poslovanju preko socialnih medijev

Miti o poslovanju preko socialnih medijev (Slika: sxc.hu)

Na spletnih omrežjih morate preživeti več ur dnevno

Tisoč tweetov res lahko zaneti zelo zabaven pogovor s stotinami ljudmi, vendar zaradi tega vaša denarnica ne bo prav nič debelejša. Vsem svojim strankam, sledilcem na Twitterju ali prijateljem na Facebooku raje pošljite sporočilo, s katerim jih povabite k udeležbi pri tedenskih pogovorih na Twitterju. Pripravite si informacije, ki jih želite posredovati ljudem, obenem pa poskrbite, da bodo vaši tweeti izvirni, sveži in nevsiljivi.

Pojavljanje na spletnih omrežjih nadomesti spletno stran

Socialni mediji so nova pogruntavščina, ki ne bo utonila v pozabo. In spletne strani prav tako ne! Elektronski naslovi so še vedno najmočnejše orožje za razširjanje glasu o podjetjih in storitvah. Ponudite ugodnejšo ponudbo ljudem, ki bodo v zameno za določeno ugodnost v kupčijo povabili svojega prijatelja. Nov kontakt vam lahko kasneje prinese tudi novo stranko. Širitev vašega e – imenika naj bo torej primarna naloga, saj zagotavlja neprestan dotok potencialnih strank.

Pisanje blogov je zapravljanje časa

Na spletu je tisoče stvari, zakaj bi se ukvarjali še s pisanjem svojega bloga? Zato, ker je blog je odličen prostor za podajanje svojih idej in zamisli, hkrati pa vam omogoča nadzor nad vašo znamko in vas ne omejuje tako kot socialna omrežja. Če želite kakšen nesporazum ali slabo reklamo razjasniti, je blog najboljši naslov, kjer to lahko laho storite. Njegova prednost je tudi v preprosti uporabi in nezahtevni postavitvi.

Prisotni morate biti prav na vseh socialnih straneh

Če nekdo nima pojma, kaj mora narediti, naredi čisto vse. Rezultat – ga ni! Veliko koristneje je, če se osredotočite na svojo ciljno skupino in v iskalnike na vseh socialnih omrežjih vtipkate ključne besede, ki so bistvene za vašo poslovno idejo. Preučite strani, ki se ponudijo kot rezultati vašega raziskovanja in se vprašajte, če so ljudje, ki so na teh straneh res odraz vaše ciljne skupine. Osredotočite se torej raje na eno spletno omrežje in vanjo vložite ves trud za pridobivanje novih strank.

Vir: Forbes

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje