Miti o poslovanju preko socialnih medijev

Avtor Špela Kalan — 07.12.2011
Komentiraj!
Kljub temu, da je razvoj tehnologije omogočil dostop do svetovnega spleta zelo obširni množici ljudi, pa so pri Forbes mnenja, da so analitiki vpliv socialnih medijev odločno (pre)napihnili. Predstavljamo vam nekaj mitov, ki za uspeh pri poslovanju ne držijo!
Miti o poslovanju preko socialnih medijev

Miti o poslovanju preko socialnih medijev (Slika: sxc.hu)

Na spletnih omrežjih morate preživeti več ur dnevno

Tisoč tweetov res lahko zaneti zelo zabaven pogovor s stotinami ljudmi, vendar zaradi tega vaša denarnica ne bo prav nič debelejša. Vsem svojim strankam, sledilcem na Twitterju ali prijateljem na Facebooku raje pošljite sporočilo, s katerim jih povabite k udeležbi pri tedenskih pogovorih na Twitterju. Pripravite si informacije, ki jih želite posredovati ljudem, obenem pa poskrbite, da bodo vaši tweeti izvirni, sveži in nevsiljivi.

Pojavljanje na spletnih omrežjih nadomesti spletno stran

Socialni mediji so nova pogruntavščina, ki ne bo utonila v pozabo. In spletne strani prav tako ne! Elektronski naslovi so še vedno najmočnejše orožje za razširjanje glasu o podjetjih in storitvah. Ponudite ugodnejšo ponudbo ljudem, ki bodo v zameno za določeno ugodnost v kupčijo povabili svojega prijatelja. Nov kontakt vam lahko kasneje prinese tudi novo stranko. Širitev vašega e - imenika naj bo torej primarna naloga, saj zagotavlja neprestan dotok potencialnih strank.

Pisanje blogov je zapravljanje časa

Na spletu je tisoče stvari, zakaj bi se ukvarjali še s pisanjem svojega bloga? Zato, ker je blog je odličen prostor za podajanje svojih idej in zamisli, hkrati pa vam omogoča nadzor nad vašo znamko in vas ne omejuje tako kot socialna omrežja. Če želite kakšen nesporazum ali slabo reklamo razjasniti, je blog najboljši naslov, kjer to lahko laho storite. Njegova prednost je tudi v preprosti uporabi in nezahtevni postavitvi.

Prisotni morate biti prav na vseh socialnih straneh

Če nekdo nima pojma, kaj mora narediti, naredi čisto vse. Rezultat – ga ni! Veliko koristneje je, če se osredotočite na svojo ciljno skupino in v iskalnike na vseh socialnih omrežjih vtipkate ključne besede, ki so bistvene za vašo poslovno idejo. Preučite strani, ki se ponudijo kot rezultati vašega raziskovanja in se vprašajte, če so ljudje, ki so na teh straneh res odraz vaše ciljne skupine. Osredotočite se torej raje na eno spletno omrežje in vanjo vložite ves trud za pridobivanje novih strank.

Vir: Forbes

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!