Miti o poslovanju preko socialnih medijev

Kljub temu, da je razvoj tehnologije omogočil dostop do svetovnega spleta zelo obširni množici ljudi, pa so pri Forbes mnenja, da so analitiki vpliv socialnih medijev odločno (pre)napihnili. Predstavljamo vam nekaj mitov, ki za uspeh pri poslovanju ne držijo!
Miti o poslovanju preko socialnih medijev

Miti o poslovanju preko socialnih medijev (Slika: sxc.hu)

Na spletnih omrežjih morate preživeti več ur dnevno

Tisoč tweetov res lahko zaneti zelo zabaven pogovor s stotinami ljudmi, vendar zaradi tega vaša denarnica ne bo prav nič debelejša. Vsem svojim strankam, sledilcem na Twitterju ali prijateljem na Facebooku raje pošljite sporočilo, s katerim jih povabite k udeležbi pri tedenskih pogovorih na Twitterju. Pripravite si informacije, ki jih želite posredovati ljudem, obenem pa poskrbite, da bodo vaši tweeti izvirni, sveži in nevsiljivi.

Pojavljanje na spletnih omrežjih nadomesti spletno stran

Socialni mediji so nova pogruntavščina, ki ne bo utonila v pozabo. In spletne strani prav tako ne! Elektronski naslovi so še vedno najmočnejše orožje za razširjanje glasu o podjetjih in storitvah. Ponudite ugodnejšo ponudbo ljudem, ki bodo v zameno za določeno ugodnost v kupčijo povabili svojega prijatelja. Nov kontakt vam lahko kasneje prinese tudi novo stranko. Širitev vašega e – imenika naj bo torej primarna naloga, saj zagotavlja neprestan dotok potencialnih strank.

Pisanje blogov je zapravljanje časa

Na spletu je tisoče stvari, zakaj bi se ukvarjali še s pisanjem svojega bloga? Zato, ker je blog je odličen prostor za podajanje svojih idej in zamisli, hkrati pa vam omogoča nadzor nad vašo znamko in vas ne omejuje tako kot socialna omrežja. Če želite kakšen nesporazum ali slabo reklamo razjasniti, je blog najboljši naslov, kjer to lahko laho storite. Njegova prednost je tudi v preprosti uporabi in nezahtevni postavitvi.

Prisotni morate biti prav na vseh socialnih straneh

Če nekdo nima pojma, kaj mora narediti, naredi čisto vse. Rezultat – ga ni! Veliko koristneje je, če se osredotočite na svojo ciljno skupino in v iskalnike na vseh socialnih omrežjih vtipkate ključne besede, ki so bistvene za vašo poslovno idejo. Preučite strani, ki se ponudijo kot rezultati vašega raziskovanja in se vprašajte, če so ljudje, ki so na teh straneh res odraz vaše ciljne skupine. Osredotočite se torej raje na eno spletno omrežje in vanjo vložite ves trud za pridobivanje novih strank.

Vir: Forbes

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje