Mladim podjetjem primanjkuje izvirnosti

Avtor ursa — 02.10.2009
Komentiraj!
Strokovnjake je letos na dvodnevni konferenci TechCrunch 50, ki išče najbolj razburljiva nova podjetja na svetu, razočaralo pomanjkanje izvirnosti in strasti sodelujočih podjetij, ki večinoma nimajo potenciala, da bi vidneje vplivala na svetovne trge.
Mladim podjetjem primanjkuje izvirnosti

Podjetja naj si upajo tvegati. (Vir: myopera.com)

Mlada podjetja navadno še nimajo izkušenj, tržnega deleža ali sredstev s katerimi bi lahko konkurirala na področju očitnih poslovnih priložnosti, zato se morajo osredotočiti na nekaj povsem novega in razburljivega, kar bo navdušilo ljudi in vplivalo na svetovni trg.

Na letošnjem TechCrunchovem dogodku so le redka podjetja navdušila spletne vizionarje kot so Reid Hoffman, Marc Andreessen, Tim O'Reilly in Tony Hsieh, saj se vse preveč podjetnikov odloča za varne, že preizkušene poslovne ideje in le manjše izboljšave že obstoječih proizvodov ali storitev. Med redkimi svetlimi izjemami je bilo podjetje CitySourced, ki je ocenjevalce navdušilo zaradi originalne poslovne ideje, ki lahko vpliva na življenja ljudi.

Pomanjkanje ambicij in originalnosti pri mladih Web 2.0 podjetjih naj bi bilo povezano z doseženo točko v start-up ciklu, kjer so inovativna podjetja uspeh že dosegla, ostala pa zaradi pomanjkanja sredstev in časa ter problemov s katerimi se sooča Silicon Valley niso pripravljena tvegati.

 

Vir: TechCrunch

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!