Mobilna telefonija zanima skoraj polovico slovenskih spletnih uporabnikov

Po zadnjih podatkih raziskave MOSS mobilna telefonija zanima skoraj polovico slovenskih spletnih uporabnikov. Zanimanje je največje med uporabniki, starimi med 25 in 44 let, katerih neto mesečni dohodek znaša med 365 in 1100 evrov.
Mobilna telefonija zanima skoraj polovico slovenskih spletnih uporabnikov

Mobilna telefonija zanima skoraj polovico slovenskih spletnih uporabnikov (Vir slike: HubSpot.com)

Natančnejši podatki, zbrani preko raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS), kažejo, da se za mobilno telefonijo zelo zanima 12 odstotkov uporabnikov, tretjino spletnih uporabnikov mobilna telefonija zanima, nezainteresiranih je 13,5 odstotka, močno nezanimanje pa izraža 10 odstotkov spletnih uporabnikov.

Med moškimi in ženskami na spletu je nekaj opaznejših razlik. Opazen je trend, da se za mobilno telefonijo zanima manj ženskih uporabnic. Več kot četrtina, 27 odstotkov, moških uporabnikov se po podatkih MOSS za mobilno telefonijo zanima, pri ženskah pa ta delež z 18 odstotki ne preseže petine.

Primerjava zanimanja za mobilno telefonijo po spolu:

Vir slike: MOSS

Po podatkih raziskave MOSS je največji delež zanimanja za mobilno telefonijo med uporabniki, katerih neto mesečni dohodek znaša med 365 in 730 evrov (11,3 odstotka populacije je izrazilo zanimanje) ter med 730 in 1100 evrov (10,4 odstotka populacije). Občutno manjše zanimanje je med uporabniki z nižjimi prihodki: 3,5 odstotka pri uporabnikih z neto dohodkom pod 365 evrov in 4 odstotki pri uporabnikih brez dohodka, pa tudi med spletnim občinstvom z višjimi prihodki: 4,7 odstotka med uporabniki z neto dohodkom med 1100 in 1460 evrov ter 3,1 odstotka med uporabniki nad 1460 evrov prihodkov.

Delež zainteresiranih za mobilno telefonijo glede na neto mesečni dohodek:

Vir slike: MOSS

Glede na starostno skupino spletnega občinstva je raziskava MOSS največje zanimanje za mobilno telefonijo zaznala med uporabniki med 25. in 34. ter 35. in 44. letom; v obeh skupinah je zanimanje izkazalo kar 10,3 odstotkov spletne populacije. Med populacijo med 45. in 54. letom je zainteresiranih 8 odstotkov, med starejšimi nad 55 let ter med mladimi med 15. in 24. letom pa 7,7 odstotka.

Delež zainteresiranih za mobilno telefonijo glede na starost:

Vir slike: MOSS

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. decembrom 2014 znaša 1.471.742 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 685,5 milijonov prikazov. Decembra 2014 znaša ocenjen dodatni doseg 697.852 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.

Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v decembru 2014 so bile 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, bolha.com, najdi.si, slovenskenovice.si, Med.Over.Net, avto.net, itis.si ter vizita.si.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria d.o.o.

Vir: moss-soz.si

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje