Mobilna telefonija zanima skoraj polovico slovenskih spletnih uporabnikov

Po zadnjih podatkih raziskave MOSS mobilna telefonija zanima skoraj polovico slovenskih spletnih uporabnikov. Zanimanje je največje med uporabniki, starimi med 25 in 44 let, katerih neto mesečni dohodek znaša med 365 in 1100 evrov.
Mobilna telefonija zanima skoraj polovico slovenskih spletnih uporabnikov

Mobilna telefonija zanima skoraj polovico slovenskih spletnih uporabnikov (Vir slike: HubSpot.com)

Natančnejši podatki, zbrani preko raziskave Merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS), kažejo, da se za mobilno telefonijo zelo zanima 12 odstotkov uporabnikov, tretjino spletnih uporabnikov mobilna telefonija zanima, nezainteresiranih je 13,5 odstotka, močno nezanimanje pa izraža 10 odstotkov spletnih uporabnikov.

Med moškimi in ženskami na spletu je nekaj opaznejših razlik. Opazen je trend, da se za mobilno telefonijo zanima manj ženskih uporabnic. Več kot četrtina, 27 odstotkov, moških uporabnikov se po podatkih MOSS za mobilno telefonijo zanima, pri ženskah pa ta delež z 18 odstotki ne preseže petine.

Primerjava zanimanja za mobilno telefonijo po spolu:

Vir slike: MOSS

Po podatkih raziskave MOSS je največji delež zanimanja za mobilno telefonijo med uporabniki, katerih neto mesečni dohodek znaša med 365 in 730 evrov (11,3 odstotka populacije je izrazilo zanimanje) ter med 730 in 1100 evrov (10,4 odstotka populacije). Občutno manjše zanimanje je med uporabniki z nižjimi prihodki: 3,5 odstotka pri uporabnikih z neto dohodkom pod 365 evrov in 4 odstotki pri uporabnikih brez dohodka, pa tudi med spletnim občinstvom z višjimi prihodki: 4,7 odstotka med uporabniki z neto dohodkom med 1100 in 1460 evrov ter 3,1 odstotka med uporabniki nad 1460 evrov prihodkov.

Delež zainteresiranih za mobilno telefonijo glede na neto mesečni dohodek:

Vir slike: MOSS

Glede na starostno skupino spletnega občinstva je raziskava MOSS največje zanimanje za mobilno telefonijo zaznala med uporabniki med 25. in 34. ter 35. in 44. letom; v obeh skupinah je zanimanje izkazalo kar 10,3 odstotkov spletne populacije. Med populacijo med 45. in 54. letom je zainteresiranih 8 odstotkov, med starejšimi nad 55 let ter med mladimi med 15. in 24. letom pa 7,7 odstotka.

Delež zainteresiranih za mobilno telefonijo glede na starost:

Vir slike: MOSS

Doseg vseh merjenih strani v obdobju med 1. in 31. decembrom 2014 znaša 1.471.742 različnih slovenskih obiskovalcev. Slovenski obiskovalci spletnih strani so v tem obdobju opravili nekaj več kot 685,5 milijonov prikazov. Decembra 2014 znaša ocenjen dodatni doseg 697.852 uporabnikov, ki so dostopali do strani z IP številk, lociranih izven Slovenije.

Med najbolj obiskanimi spletnimi stranmi v decembru 2014 so bile 24ur.com, siol.net, rtvslo.si, bolha.com, najdi.si, slovenskenovice.si, Med.Over.Net, avto.net, itis.si ter vizita.si.

Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), v obdobju 2013/2015 jo izvaja družba Gemius Adria d.o.o.

Vir: moss-soz.si

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje