Čokolada – odlična ideja za inovativno praznično darilo

Avtor Urša Eva Pucelj — 03.12.2013
Komentiraj!
Ste čokoholik ali iščete primerno personalizirano darilo za katerega oz. katero izmed njih? Inovativna spletna trgovina MojaČokolada.si ponuja širok spekter raznovrstnih ročno narejenih dobrot.
Čokolada – odlična ideja za inovativno praznično darilo

MojaČokolada.si – odlična ideja za inovativno praznično darilo

Z več kot 900 različnimi, čokoladno obarvanimi izdelki, se slednja lahko pohvali z največjo ponudbo čokolad na slovenskem ozemlju.

Korenine spletne trgovine so začele poganjati tri leta nazaj, ko je Andraž Gavez, danes vodja spletne trgovine MojaČokolada.si, ob študiju ekonomije želel ustanoviti nekaj svojega. Da je učinkovito vodenje s primesjo inovativnosti ponujenega proizvoda odličen dejavnik za uspeh, potrjuje 100-odstotna rast prodaje glede na lansko leto.

Gavez meni, da bo širitev njegove internetne trgovinice kmalu dosegla tudi hrvaški trg in pri tem dodaja: »Podjetništvo je zame postalo način življenja. Kar nekako preplavi te in te ne spusti iz rok. Enostavno se odlično počutim v svoji koži, delam z določenim ciljem ter si želim priti nekam naprej. Predvsem pa ustvarjati super zgodbe s pozitivno noto.«

Personalizirana darila za različne ciljne skupine

In kakšna je njihova ponudba? »Čedalje bolj pestra in raznolika. Sicer pa ravno ta teden odpiramo tudi novo kategorijo za čokoladne 'packače', za tiste, ki radi kaj skuhajo in spečejo doma. Prodajali bomo namreč tudi čokolado kot surovino – prav takšno, kot jo uporabljajo naše čokoladnice, slaščičarne in hoteli. S ciljem vrhunski gurmanski svet prenesti v vsak dom,« pojasnjuje Gavez. Več o tem si lahko preberete na mojacokolada.si.

Obnašanje potrošnikov v kriznih časih za MojaČokolada.si ni kritično

Glede obnašanja potrošnikov v kriznih časih Gavez meni, da so slednji sedaj postali malce drugačni, a vendar na uspeh njegove spletne trgovine sama kriza ne vpliva s preveliko težo.

»Veliko bolj oprezamo za različnimi popusti, pred končno nakupno odločitvijo se o posameznem izdelku veliko bolj pozanimamo in ob nakupu posameznega izdelka vemo veliko več, kot včasih. Morda je to za kakšne trgovce slabo (še posebej za tiste, ki prodajajo slabe in nekvalitetne izdelke). Ampak za nas, mislim, da je to dobro – ker imamo vrhunske izdelke si zato želimo informiranih ljudi ter osveščenih potrošnikov. Včasih se mi celo zazdi, da nekatere naše izdelke poznajo stranke bolje od nas samih!

Preberite tudi MP intervju: Andraž Gavez - Mojacokolada.si

Sicer pa se sam ne obremenjujem toliko z gospodarsko krizo… Sem namreč začel s podjetništvom ravno v njej. Če bi začel z vodenjem podjetja deset let nazaj, bi zdaj zelo 'trpel', ko niso več tisti 'zlati časi'. Zdaj pa se le tu in tam sprašujem – če nam gre že sedaj dokaj dobro, kako nam bo šele šlo, ko bo kriza minila?,« za konec še navdušeno pove mladi podjetnik.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!