»Moji nasveti se začnejo z besedo, česa ne smete početi.«

Imate dobro poslovno idejo, a ne veste, kako in kje začeti? Vsi podjetniki se soočajo s podobno težavo. Zagon podjetja je več kot le upoštevanje popolnega poslovnega načrta. Že prvi korak v podjetniški svet vas lahko pelje na drugačno pot, kot ste si jo začrtali.
»Moji nasveti se začnejo z besedo, česa ne smete početi.«

Skrbite za svoj denar in čas ter imejte fokus! (Vir slike: Startupstockphotos)

Barry Maher, avtor številnih knjig in člankov, ki so bili objavljeni v svetovno znanih medijih, kot so New York Times, The Wall Street Journal, London Times, Business Week in USA Today in voditelj, je sodeloval s številnimi podjetniki. Po njegovem izračunu z nekaj stotimi.

Ne mečite denarja tja, kjer ni potrebe

»Moji glavni trije napotki se začnejo z besedo, česa ne smete početi,« je jasen Maher. Ne smete plačevati preveč za svoje delovne prostore in sestanke, ki nimajo pravega učinka na vaše stranke. »Opazoval sem podjetnike, katerih stranke niso nikoli videle njihovih prostorov, kako mečejo na stotine in tisoče dolarjev za nakup najnovejšega in najbolj modernega pohištva, njihove pisarne pa se nahajajo na najbolj luksuznih lokacijah. Morali pa bi se osredotočiti na razvoj svojega posla v delovnih prostorih, lahko tudi garaži.«

Rezerva in vložek nazaj

»Letošnji dobiček ni v celoti dobiček. Precejšen delež bi moral romati nazaj v podjetje. Zagotovite si denarno rezervo, ko bodo znova nastopili težki časi.«

Ne preplačajte profesionalcev, ki vam bodo pomagali na nalogah, ki jih ne uspete izvesti sami. Ko se odločite, da potrebujete pomoč v podjetju, naj vas ne premami prvi občutek. Osebo preverite in poskrbite, da je oseba resnično kvalificirana za tisto, kar pravi, da je. Če je, kako vam bo njena pomoč pripomogla?

V podjetništvu se čas hitreje vrti

Mat Winegarden, ki dela v agenciji ConnectFive, kjer razvijajo platformo za razgovore Handrail, ima mnogo stikov s podjetniki. Po njegovem mnenju se mora podjetnik osredotočiti na to, kar je resnično pomembno. Čas se hitreje vrti, ko je človek podjetnik, je prepričan, zato ga mora dobro izkoristiti. Podjetnik mora razmisliti predvsem, kaj bo prineslo pravo vrednost uporabnikom in ali so dodatne funkcije produkta nujne ali zgolj zanimive.

Čim več pogovorov s potencialnimi uporabniki

Če podjetnik ne zna odgovoriti na glavna vprašanja preden se loti razvoja, težko ve, kako naj modro razporedi čas. Hitro se lahko najde v zanki, ko preveč časa in denarja namenja nečemu, kar ne zanima nikogar. Zato svetuje, da opravite čim več pogovorov s potencialnimi uporabniki in skupaj z njimi oblikujete produkt, ki jim bo koristil.

Poudarja tudi pomen “person”, in sicer v obliki točnih opisov tipičnega uporabnika in njegovega obnašanja. Razmislite tudi, kako bo uporabnik uporabljal vaš produkt, kakšen je njegov cilj in namen uporabe. Izpostavlja še pot potrošnika, katere cilj je doseg cilja, ki ga vi zastavite. Bolj, kot razumete za koga ustvarjate produkt in zakaj, lažje boste pridobili stranke, trdi.

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Predlogi za uspešno načrtovanje podjetniške poti

Predlogi za uspešno načrtovanje podjetniške poti

Kljub temu, da je zanimanja za podjetništvo čedalje večje, pa v praksi večina podjetij propade v prvih dveh letih obstoja. Kakšni so razlogi za to in kaj lahko naredite, da bi se temu izognili? Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Kako do svoje turistične agencije?

Kako do svoje turistične agencije?

Turizem zadnja leta s hitrim porastom števila ljudi, ki se odločajo za potovanja in počitnice doživlja pravi razcvet. Temu povpraševanju sledi tudi ponudba, saj se povečuje tudi število turističnih agencij. Tokrat v članku predstavljamo pogoje, ki jih mora posameznik izpolnjevati za odprtje svoje turistične agencije. Preberite več >>

Ali za opravljanje vaše dejavnosti potrebujete uporabno dovoljenje?

Ali za opravljanje vaše dejavnosti potrebujete uporabno dovoljenje?

Poslovni prostor, v katerem se bo opravljala dejavnost, oziroma objekt v katerem je poslovni prostor, mora praviloma imeti uporabno dovoljenje. V članku tokrat pojasnujemo v kakšnih primerih in pri kakšnih dejavnostih se uporabno dovoljenje zahteva in kdaj ga ni potrebno pridobiti.   Preberite več >>

Pogoji za določitev velikosti podjetja

Pogoji za določitev velikosti podjetja

Javni razpisi, ki jih objavljajo slovenska ministrstva in javne agencije ter Evropska komisija, so pogosto namenjeni podjetjem ali družbam določene velikosti. Poznamo mikro, majhna, srednja in velika podjetja. Ali poznate pogoje za določitev velikosti podjetja? Preberite več >>

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje