»Moji nasveti se začnejo z besedo, česa ne smete početi.«

Imate dobro poslovno idejo, a ne veste, kako in kje začeti? Vsi podjetniki se soočajo s podobno težavo. Zagon podjetja je več kot le upoštevanje popolnega poslovnega načrta. Že prvi korak v podjetniški svet vas lahko pelje na drugačno pot, kot ste si jo začrtali.
»Moji nasveti se začnejo z besedo, česa ne smete početi.«

Skrbite za svoj denar in čas ter imejte fokus! (Vir slike: Startupstockphotos)

Barry Maher, avtor številnih knjig in člankov, ki so bili objavljeni v svetovno znanih medijih, kot so New York Times, The Wall Street Journal, London Times, Business Week in USA Today in voditelj, je sodeloval s številnimi podjetniki. Po njegovem izračunu z nekaj stotimi.

Ne mečite denarja tja, kjer ni potrebe

»Moji glavni trije napotki se začnejo z besedo, česa ne smete početi,« je jasen Maher. Ne smete plačevati preveč za svoje delovne prostore in sestanke, ki nimajo pravega učinka na vaše stranke. »Opazoval sem podjetnike, katerih stranke niso nikoli videle njihovih prostorov, kako mečejo na stotine in tisoče dolarjev za nakup najnovejšega in najbolj modernega pohištva, njihove pisarne pa se nahajajo na najbolj luksuznih lokacijah. Morali pa bi se osredotočiti na razvoj svojega posla v delovnih prostorih, lahko tudi garaži.«

Rezerva in vložek nazaj

»Letošnji dobiček ni v celoti dobiček. Precejšen delež bi moral romati nazaj v podjetje. Zagotovite si denarno rezervo, ko bodo znova nastopili težki časi.«

Ne preplačajte profesionalcev, ki vam bodo pomagali na nalogah, ki jih ne uspete izvesti sami. Ko se odločite, da potrebujete pomoč v podjetju, naj vas ne premami prvi občutek. Osebo preverite in poskrbite, da je oseba resnično kvalificirana za tisto, kar pravi, da je. Če je, kako vam bo njena pomoč pripomogla?

V podjetništvu se čas hitreje vrti

Mat Winegarden, ki dela v agenciji ConnectFive, kjer razvijajo platformo za razgovore Handrail, ima mnogo stikov s podjetniki. Po njegovem mnenju se mora podjetnik osredotočiti na to, kar je resnično pomembno. Čas se hitreje vrti, ko je človek podjetnik, je prepričan, zato ga mora dobro izkoristiti. Podjetnik mora razmisliti predvsem, kaj bo prineslo pravo vrednost uporabnikom in ali so dodatne funkcije produkta nujne ali zgolj zanimive.

Čim več pogovorov s potencialnimi uporabniki

Če podjetnik ne zna odgovoriti na glavna vprašanja preden se loti razvoja, težko ve, kako naj modro razporedi čas. Hitro se lahko najde v zanki, ko preveč časa in denarja namenja nečemu, kar ne zanima nikogar. Zato svetuje, da opravite čim več pogovorov s potencialnimi uporabniki in skupaj z njimi oblikujete produkt, ki jim bo koristil.

Poudarja tudi pomen “person”, in sicer v obliki točnih opisov tipičnega uporabnika in njegovega obnašanja. Razmislite tudi, kako bo uporabnik uporabljal vaš produkt, kakšen je njegov cilj in namen uporabe. Izpostavlja še pot potrošnika, katere cilj je doseg cilja, ki ga vi zastavite. Bolj, kot razumete za koga ustvarjate produkt in zakaj, lažje boste pridobili stranke, trdi.

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Pozor! Ne nasedajte zavajajoči ponudbi v zvezi z registracijo blagovne znamke

Stranka, ki smo ji pomagali pri registraciji blagovne znamke, nas je opozorila na ponoven poskus prevare, s katerim se je soočila kmalu po vložitvi zahtevka za registracijo. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

Lastniki nepremičnin morajo v izogib globam najpozneje do konca januarja napovedati vse dohodke, ki so jih dosegli z oddajanjem nepremičnin v turistični najem. Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Produktivnost se začne s pripravo. Če vnaprej veste, kaj morate storiti, se boste hitro vrgli v delo. Zato ne začnite delati nepripravljeni. Preberite več >>

POZOR: Prihaja obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Prihaja obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Sestanki so veliki kradljivci našega časa. Vendar tudi direktorji najuspešnejših podjetij vodijo sestanke – morda se lahko česa naučimo od njih. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Oznake: