Mojster za vse ali specialist?

Odločitev o tem, ali se boste specializirali ali boste opravljali več različnih poslov je težka, vendar je velikokrat bolje, da se osredotočite zgolj na stvari, ki jih obvladate. Na tak način si boste ustvarili dobro ime in dodano vrednost za vaše stranke in poslovne partnerje.
Vključevanje mladih in starejših v podjetniško okolje

(Vir slike: sxc.hu)

Nikar ne bodite mojster za vse. Bolje bo, da razmislite v čem ste zares dobri in se specializirate. Vsekakor se je pametno držati pravila razpršenosti (ali po domače nikar ne imejte vseh jajc v eni košari), vendar to ne pomeni, da lahko tavate od ideje do ideje, od ene industrije k drugi, itd.

V kolikor ste specializirani za eno stvar to lahko pomeni, da težje najdete posel in težje pridete v socialni krog specialistov z namenom, da bi si posel in izkušnje sploh lahko pridobili. Kljub vsemu, pa tudi generalistom ni lahko, saj si s tem, ko si puščajo odprte opcije v vse smeri na dolgi rok omejujejo kariero.

Kot specialist boste tako za delodajalce, kot za poslovne partnerje bolj zanimivi in si vas bodo hitreje zapomnili, čeprav morda za trenutni posel ne potrebujejo vaše pomoči.

Osredotočenost je lahko strah vzbujajoča, vendar se jo bo slej kot prej treba lotiti. Predstavljamo vam nekaj vprašanj, ki vam lahko pomagajo pri odločitvi za specializacijo:

1. Kdaj naj se specializiram?

V kolikor ne morete zožiti svojih interesov, je pametno, da še nekaj časa ostanete generalisti – vendar to še ni izgovor, da prenehate z iskanjem vaše potencialne specializacije.

2. Kaj naj bo moja specializacija?

Danes je težko izbrati industrijo za katero boste prepričani, da bo cvetela še dolgo. Naredite svojo domačo nalogo in raziščite različne industrije ter si nato izberite (po svoji lastni oceni) industrijo za katero menite, da bo še dolgo časa rasla in se razvijala.

3. Do kakšne mere naj se specializiram?

Zelo pomembno je, da se odločite, do kakšne stopnje se boste specializirali. Res je, da omenjamo, kako pomembna je specializacija, vendar bodite pozorni, da ne boste šli predaleč. Prevelika specializacija vas lahko ovira pri iskanju posla.

Vir: blogs.hbr.org

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje