Mora biti podjetnik tudi manager?

Ste inovativni, strastni in imate vizijo glede rasti vašega podjetja? Hkrati pa zaskrbljeni, ker vašemu podjetju nikakor ne uspe? Če ste se v podjetništvo podali brez poznavanja osnovnih managerskih tehnik, je prav to lahko razlog za stagniranje vašega podjetja.
Mora biti podjetnik tudi manager?

Mora biti podjetnik tudi manager? (Vir slike: sxc.hu)

Pogosto se podjetniki v podjetništvo zaženejo prehitro in si ne vzamejo časa, da bi se naučili osnovnih in najpomembnejših principov, ki jih mora obvladati vsak manager. Mnogi so tehnološki strokovnjaki, a žal brez vsakršne izobrazbe na področju managerstva. In prav nepoznavanje managerstva je eden izmed najpogostejših razlogov za propad malih podjetij! Zato jim kljub odličnemu produktu ali storitvam ne uspe preživeti, saj imajo težave že pri osnovnem načrtovanju in vodenju podjetja. Sčasoma jim morda uspe razviti določene managerske sposobnosti, a to kmalu postane povsem nepomembno, saj se morajo z rastjo podjetja tudi tehnike vodenja podjetja skoraj popolnoma spremeniti.

Nepoznavanje managerstva je eden izmed najpogostejših razlogov za propad malih podjetij!

In kdaj nastopi čas, ko mora podjetnik nadgraditi svoje znanje na področju managerstva?

Podjetnik mora stalno nadgrajevati svoje znanje, a večji preobrat ponavadi sledi takrat, ko podjetje preseže 1 – 3 milijone evrov letnega prometa ali pa poveča število zaposlenih na 5 – 15 sodelavcev. Ko podjetje vstopi v to fazo, je zadnji čas, da podjetnik – ustanovitelj podjetja – spremeni svojo tehniko vodenja. Postati mora “manager ljudi” in ne več “manager stvari”, hkrati pa se mora iz tehnološkega strokovnjaka spremeniti v stratega.

Ker gre za zelo zahtevno in za mnoge morda celo nemogočo preobrazbo, podjetje na tej točki pogosto stagnira, propade, v najboljšem primeru pa nekoliko slabše posluje. V tem primeru sta možni dve rešitvi: prva je, da se podjetnik udeleži managerskega izobraževanja, morda pa je celo primernejše, da podjetnik razmisli o zaposlitvi ali najemu strokovnjaka na področju managerstva. S tovrstnim korakom podjetje tako rekoč čez noč pridobi nova znanja in izkušnje, podjetje dobi nov zagon, podjetnik pa se lahko še naprej posveča tistemu, kar sam najbolje obvlada in tudi najraje počne.

Preberite tudi Blaž Kos: Podjetnik ali manager?

Vir: Business Know How

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje