MOSS jesen 2007: brez sprememb

Avtor Borut Borštnik — 18.12.2007
Komentiraj!
Aragon je za Slovensko oglaševalsko zbornico opravil še eno raziskavo o obiskanosti spletnih strani. Vodilni ohranjajo svoja mesta.
MOSS jesen 2007: brez sprememb

Vir: MOSS

Prvo mesto je zadržal najdi.si, ki je precej povečal število različnih obiskovalcev na svoji spletni strani glede na prejšnje merjenje, in sicer za skoraj 100.000. Najdi.si doseže 44,4 odstotka celotne Slovenske populacije od 10 do 75 let in kar 73,5 odstotka internetnih uporabnikov. Bolje rečeno, v času merjenja, torej od 1. do 28. oktobra je najdi.si vsaj enkrat obiskalo skoraj tri četrtine Slovenske internetne populacije. Stran ima tudi največ prikazov, in sicer 58.692.572.

Drugo mesto drži 24ur.com, ki ga je obiskalo 649.818 različnih uporabnikov. Glede na prejšnje merjenje se je število njihovih obiskovalcev povečalo za skoraj 50.000.

Na tretjem mestu ostaja Siolova spletna stran s 531.465 različnimi obiskovalci. Sledijo ji strani RTV, Bolha, avto.net, Delo, email.si (ki je prvič sodeloval pri merjenju), Telefonski imenik Slovenije ter podnapisi.net, ki ima več kot polovico obiskovalcev iz tujine.

V tokratnem merjenju je sodelovalo 87 pristopnikov (spletnih strani), merjenje pa je potekalo tako kot v dosedanjih merjenjih, torej v treh različnih raziskavah: tehničnem merjenju, telefonski raziskavi ter spletni anketi.

Telefonska raziskava ocenjuje tudi število internetnih uporabnikov v Sloveniji. Teh je v populaciji od 10 do 75 let 1.033.852. To pomeni, da internet uporablja 62 odstotkov populacije, 38 pa ga v času merjenja ni uporabilo niti enkrat.

Podatki so prikazani tudi grafično (v oklepaju je število obiskovalcev). Kliknite na sliko za povečavo.


Vir: SOZ

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!