MP intervju: LAUNCHub – “Slovenski startup potrebuje investitorja v zgodnji fazi”

V Ljubljani smo se pogovarjali s Stanislavom Sirakovom, partnerjem v bolgarskem pospeševalniku LAUNCHub, ki je v zadnjem obdobju zagotovil semenski kapital štirim slovenskim startupom, ime petega je tik pred razkritjem javnosti, pogovarjajo pa se že s šestim.
MP intervju: LAUNCHub - "Slovenski startup potrebuje investitorja v zgodnji fazi"

LAUNCHub The Long Weekend (Vir slike: LAUNCHub Flickr)

V vašem portfelju najdemo približno 44 startupov. Koliko se jih sicer obrne na vas?

Vsako leto stopimo v kontakt s preko tisoč startupi, a jih ne analiziramo podrobneje. Spoznamo jih na dogodkih, kamor smo povabljeni kot člani komisije, nekateri se na nas obrnejo sami ali jih na nas naslovi kdo drug, preostale pa poiščemo sami preko različnih podatkovnih baz. Vseh tisoč seveda ne pregledamo enako podrobno. Osredotočimo se na 100 ali 150 startupov, ki pripravijo piče, mi pa izdelamo še natančno analizo in se pogovarjamo z ustanovitelji. Dvakrat ali trikrat letno organiziramo tudi podaljšani vikend (The Long Weekend, op.a.), kjer izberemo do 15 ekip, s katerimi želimo preživeti več časa. Lahko bi rekel, da okoli 70 odstotkov vseh startupov, v katere investiramo, najdemo na takšnih dogodkih, kljub temu da podjetja z velikim potencialom iščemo skozi vse leto. Omenjeni dogodek po navadi poteka v Sofiji, eden je že potekal v Zagrebu, zaradi velike talentiranosti, ki jo je opaziti v Sloveniji, pa razmišljamo tudi o podaljšanem vikendu v Ljubljani.

Kaj iščete v startupih?

Gre za postopek, ki se razlikuje od primera do primera. Zanimajo nas predvsem tri stvari. V prvi vrsti smo pozorni na ekipo, ki stoji za projektom. Zanima nas, kako dobro se člani ekipe spoznajo na svoj posel, kolikšno je njihovo poznavanje panoge ter kakšna je njihova predanost projektu. Kot drugo, najraje investiramo v področja, ki so nam vsebinsko blizu, za katera menimo, da imajo velik potencial za rast (npr. niša, ki bo v prihodnosti še rasla), ali pa v projekte, ki ciljajo na ogromno tržišče in kjer ni potrebno biti najboljši, da bi dobro služil. Pomembna nam je tudi faza, v kateri je trenutno startup. Zanima nas število pridobljenih uporabnikov, dosedanji zaslužki in faza razvoja, v kateri se nahaja produkt. Idealno je, če najdemo startup, ki kar najbolje ustreza vsem zgoraj naštetim kriterijem, a po navadi nas prepričata že eden ali dva dobro izpolnjena kriterija.

Prebrite nadaljevanje MP intervjuja s Stanislavom iz LAUNCHuba >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje