MP kolumna: Startup Marketing – orodja

Startup marketing - growth hacking, če želite - je zahvaljujoč številnim (brezplačnim) orodjem, ki jih imamo na voljo in optimizirajo naše delo, postal kompletnejši, a tudi kompleksnejši.
MP kolumna: Startup Marketing - orodja

Jure Doler (foto: Petra Nuzdorfer)

Marketing v svoji klasični, tradicionalni obliki, nekako ne premore več (po)polne relevantnosti in verodostojnosti. Medijska razpršenost, »konzumiranje« medijev na različne načine in preko različnih naprav, družbena omrežja ter visoka stopnja informiranosti ter poplava informacij so preprosto spremenile sliko. Potrošnik je tisti, ki ima izbiro in tudi potrošnik sam po sebi je (lahko) medij. »Toliko na TV, toliko na radio, tisk in nekaj – kar ostane – še na net,« se v današnjem dinamičnem, nenehno spreminjajočem se okolju, zdi zelo, najmanj desetletja, oddaljena fraza.

Nagle spremembe so še toliko bolj očitne v svetu startupov, kjer se vse skupaj odvija še precej hitreje. Časa ni veliko, denarja prav tako ne, po drugi strani pa mora produkt (izdelek ali storitev) – izjemno hitro dobiti svojo potrditev, svoj »Product/Market Fit« – seveda, če ga sploh ima! -, prav tako pa tudi zadostno količino uporabnikov.

V kontekstu slednjega se je »rodil« startup marketing, ki mora na podlagi zgornjih ugotovitev in dejstev prisegati na nekonvencionalnost in drugačnost; na nekaj, kar lahko zagotovi uporabnike in obstoj – hitreje in ceneje, kot bi to sicer šlo po normalni, klasični poti. Kako? To je vprašanje za milijon dolarjev, saj enotnega recepta ni. Pravzaprav ga mora najti vsak sam in mora sovpadati z njegovo panogo, ki jo (predpogoj!) zelo dobro pozna.

Vendarle pa je dobra novica ta, da danes obstaja kopica spletnih orodij (»tools«), ki ponujajo takšne ali drugačne rešitve in lahko, če drugega ne, postavijo dobre temelje in osnovo za veliko rast, ki jo posamezno podjetje/startup potrebuje.

Če je vaš fokus vsebinski marketing (»content marketing«), si lahko z uporabo mnogih koristnih orodij resnično olajšate življenje, še bolj pomembno pa je to, da bo stvar, ki jo boste dali iz rok na koncu bolj kakovostna.

Denimo, če vam primanjkuje idej za naslov vašega blog prispevka, si lahko pomagate z Blog Topic Generatorjem, še prej pa bi bilo morda dobro, da preverite pomembne ključne besede ipd. Če se osredotočate na medijsko izpostavljenost, je bržkone ključno identificirati pisce, novinarje, ki bodo objavili vašo zgodbo.

Jure vas bo z uporabnimi orodji in triki spoznal na delavnici Startup marketing >>

Ker brez družbenih medijev ne moremo, seveda obstaja kopica orodij, ki nam pomagajo pri podrobnostih. Tudi pri tem, da bo fotografija, ki jo objavimo na Facebooku/Twitterju in drugod, imela pravo obliko. Saj veste, slika pove več kot tisoč besed, a uporabnik – morda vaša potencialna stranka – ne posveča veliko časa le vam, saj nove novice, linki, videi, fotke že prihajajo v njegov »activity feed«. Zato ga je potrebno prepričati »na prvo žogo«. Tu je v pomoč Social Image Resizer Tool, ki sliko prilagodi določenemu omrežju.

Če gremo še nekoliko dlje, vidimo, da obstaja kopica orodij, ki nam pomaga izvedeti več o našem produktu – ga pravzaprav sploh kdo potrebuje in/ali zna uporabljati – ali optimizaciji spletnega mesta (SEO) …

Na koncu pridemo do tega, da je teh orodij kolikor želimo. Pravzaprav bi dneve in dneve lahko posvečali zgolj temu. Tako se moramo odločiti, kakšna bo naša prioriteta in katera orodja bomo uporabljali.

Kakorkoli, na koncu zagotovo drži, da nam orodja v marsičem koristijo in optimizirajo naše delo, ki je postalo kompletnejše, res pa je, da zaradi vseh detajlov hkrati tudi kompleksnejše.

Jure je navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom in potovanji. Je nekdanji soustanovitelj in vodja marketinga startupa Fieldoo, nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube. Danes se posveča predvsem startup marketingu, »growth hackingu« in komuniciranju. Svoje misli zbira na startupmarketing.si, prav tako pa piše za različne medije. Med drugim tudi za enega vodilnih svetovnih tehnoloških blogov, TheNextWeb.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje