MySpace kupil Photobucket za 'skromnih' 250 milijonov dolarjev

Avtor Dejan Murko — 08.05.2007
Komentiraj!
Kot poroča TechCrunch bo MySpace kupil Photobucket po izredno nizki ceni, glede na to, koliko je Google plačal in dobil za YouTube. Google je za YouTube plačal 1,65 milijarde dolarjev v delnicah, ko pa se je posel zaključil so bile le-te vredne že 1,8 milijarde. MySpace bo za Photobucket plačal v denarju.
MySpace kupil Photobucket za 'skromnih' 250 milijonov dolarjev

MySpace kupil Photobucket.

Photobucket za letošnje leto načrtuje 25 milijonov dolarjev prihodkov, kar je štirikrat toliko kot lansko leto (6,3 milijona).

Ima približno 20 milijonov obiskovalcev mesečno iz ZDA, kar je 80% tistega, kar je imel YouTube ob prevzemu. Preračunano je Google plačal 67$ dolarjev za vsakega unikatnega obiskovalca YouTube, MySpace pa le 13$. Kot delni razlog za to TechCrunch navaja 'premijo', saj je prodaja YouTube dvignila dosti več prahu. Podjetji si sicer v velikosti ne razlikujeta veliko.

Se spomnite MySpace blokado slik gostovanih na Photobucket? Takrat se je morda zdelo nerazumljivo, a če danes pomislimo, da je bilo to sredi pogajanj o prodaji, bi si lahko mislili marsikaj. Tako sta v končni dražbi bili le dve podjetji - MySpace (sicer v lasti NewsCorp) in IAC. Vsi ostali morebitni kupci so 'odpadli' po prvih parih tednih, nekaj verjetno tudi zaradi prej omenjene blokade.

Update: TechCrunch poroča, da so analize pokazale, da se obiskovalci MySpace in Photobucket pokrivajo skoraj 100%. Kaj to pomeni? Da vsak obiskovalec Photobucket že redno obiskuje MySpace. Pridobljenih novih obiskovalcev naj bi bilo le 3%, kar pomeni, da se plačana cena na posameznega obiskovalca zviša iz prej omenjenih 13$ na kar 167$. Podobno naj bi bilo sicer tudi pri prevzemu YouTube. Čemu potem nakup Photobucket? Nekaj predlogov so podali na TechCrunch, a le čas in MySpace bosta povedala svoje.

Stomilijonski nakupi brez očitnih pravih argumentov se še kar nadaljujejo ... Koliko časa še do Big Bang 2.0?


Vir: TechCrunch

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!