MySpace kupil Photobucket za ‘skromnih’ 250 milijonov dolarjev

Kot poroča TechCrunch bo MySpace kupil Photobucket po izredno nizki ceni, glede na to, koliko je Google plačal in dobil za YouTube. Google je za YouTube plačal 1,65 milijarde dolarjev v delnicah, ko pa se je posel zaključil so bile le-te vredne že 1,8 milijarde. MySpace bo za Photobucket plačal v denarju.
MySpace kupil Photobucket za 'skromnih' 250 milijonov dolarjev

MySpace kupil Photobucket.

Photobucket za letošnje leto načrtuje 25 milijonov dolarjev prihodkov, kar je štirikrat toliko kot lansko leto (6,3 milijona).

Ima približno 20 milijonov obiskovalcev mesečno iz ZDA, kar je 80% tistega, kar je imel YouTube ob prevzemu. Preračunano je Google plačal 67$ dolarjev za vsakega unikatnega obiskovalca YouTube, MySpace pa le 13$. Kot delni razlog za to TechCrunch navaja ‘premijo’, saj je prodaja YouTube dvignila dosti več prahu. Podjetji si sicer v velikosti ne razlikujeta veliko.

Se spomnite MySpace blokado slik gostovanih na Photobucket? Takrat se je morda zdelo nerazumljivo, a če danes pomislimo, da je bilo to sredi pogajanj o prodaji, bi si lahko mislili marsikaj. Tako sta v končni dražbi bili le dve podjetji – MySpace (sicer v lasti NewsCorp) in IAC. Vsi ostali morebitni kupci so ‘odpadli’ po prvih parih tednih, nekaj verjetno tudi zaradi prej omenjene blokade.

Update: TechCrunch poroča, da so analize pokazale, da se obiskovalci MySpace in Photobucket pokrivajo skoraj 100%. Kaj to pomeni? Da vsak obiskovalec Photobucket že redno obiskuje MySpace. Pridobljenih novih obiskovalcev naj bi bilo le 3%, kar pomeni, da se plačana cena na posameznega obiskovalca zviša iz prej omenjenih 13$ na kar 167$. Podobno naj bi bilo sicer tudi pri prevzemu YouTube. Čemu potem nakup Photobucket? Nekaj predlogov so podali na TechCrunch, a le čas in MySpace bosta povedala svoje.

Stomilijonski nakupi brez očitnih pravih argumentov se še kar nadaljujejo … Koliko časa še do Big Bang 2.0?

 

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje