MySpace Mail vstopil na trg e-poštnih storitev

Avtor dora — 07.08.2009
Komentiraj!
Zadnjih nekaj mesecev je MySpace intenzivno delal na projektu novega spletnega poštnega predala, ki je sedaj uporabnikom po vsem svetu na voljo v beta verziji.
MySpace Mail vstopil na trg e-poštnih storitev

Primerjalna tabela prednosti različnih ponudnikov elektronskih poštnih predalov.

MySpace Mail s skoraj 130 milijoni uporabniki je četrti največji ponudnik elektronskih poštnih predalov na svetu, in drugi največji v Ameriki. Storitev je zgrajena na storitvi MySpace Messaging, ki jo uporablja nekje 20 % celotnega prometa spletne strani MySpaca.

Ena izmed novosti, ki so jih uvedli je, da je stran, ki je postavljena na  myspace.com/techcrunch, lahko na primer mail uporabnika techcrunch@myspace.com, oziroma si lahko uporabnik e-mail sam izbere, če mu predlagani ni všeč. MySpace Mail po novem prav tako omogoča, da lahko pošljemo slike, glasbo ali video kot priponko.

V primerjavi z drugimi ponudniki elektronskih predalov ponuja neomejeno velikost poštnega nabiralnika, uporabniku pa tudi omogoča realni pregled kaj uporabniki, s katerimi ste imeli pogovor, počnejo na strani.

V MySpaceu pravijo, da je lahko status uporabnika tako zaseben kot javen, odvisno od tega kako se sam odloči. V sklopu maila pa so uvedli tudi anti-spam tehnologijo ter pregledovanje virusov, kar omogoča varno in zanesljivo uporabo e-maila.

 

Vir: TechCrunch

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!