Na katera vprašanja morajo biti pozorni tržniki v letu 2017?
Tržniki morajo biti v letošnjem letu pozorni na naslednja vprašanja. (Vir slike: Bigstockphoto)
Se osredotočam na primerne metrike za mobilni svet?
V mobilnem svetu se posamezniki obračajo na svoje pametne telefone na nove načine – pri sprejemanju odločitev, pridobivanju novih znanj in opravljanju nalog. Mary Beth Laughton iz podjetja Sephora priporoča vsem podjetnikom, naj uporabljajo ločene metrike za namizni in mobilni promet. V podjetju Sephora so se v prejšnjem letu na primer osredotočili na spodbujanje zvestobe na mobilnih platformah in tako povečali mobilni promet za več kot 10 odstotkov.
V letu 2017 ločite svoje načrte za merjenje na mobilne in namizne naprave ter upoštevajte ključne razlike med obnašanjem posameznikov na različnih platformah.
Ali mi medijski načrti omogočajo neposredno in sprotno odzivanje na dejanja in občutke strank?
Zaradi vseprisotnosti mobilnih naprav potrošniki pričakujejo, da jim blagovne znamke vedno in povsod nudijo koristne in relevantne informacije.
Justine Bloome iz podjetja Carat USA je ob tem povedala: »Razmišljati moramo, kako lahko oblikujemo mentaliteto nenehne prisotnosti za določen delež aktivnosti. Stalno moramo biti v stanju pripravljenosti, da se lahko odzovemo in odgovorimo na namene in signale potrošnikov. To nas vodi v načrtovanje izkušenj, ne le objav.«
V letu 2017 prihranite določen del proračunskih sredstev, da se boste lahko hitro odzvali na kratkoročne in nenapovedane priložnosti.
Ali lahko sledim tako kratko- kot dolgoročnim potrebam svojih strank?
Tržniki lahko vplivajo na uspešnost prodaje s prilagajanjem svojih odzivov glede na lokacijo strank v prodajnem lijaku. Dave Abbott iz podjetja Home Depot pravi, da so se v njegovem podjetju tradicionalno osredotočali predvsem na trženje z namenom takojšnje prodaje. V letu 2017 pa se bodo začeli ukvarjati s tematskimi vsebinami, ki so uporabne in učinkovite dlje časa. Šestsekunden oglas lahko stranke opozori na razprodajo na višku sezone sajenja, predstavitev lastnosti novega izdelka pa zahteva daljši format.
Abbott je ob tem pripomnil: »Želimo sprejemati pametne odločitve namesto pretirane kratkoročne osredotočenosti.«
V letu 2017 oblikujte celosten pogled na nakupovalni proces in ustvarite sistem, ki bo na pravilen način povezal oglase in točke v procesu. To vključuje tako kratkoročne trenutke tik pred nakupom kot tudi dolgoročne trenutke informativne narave, ki so izjemno pomembni za poglabljanje odnosa med podjetjem in stranko.
Ali se zavedam zabrisane meje med televizijo in spletnim videom?
Posamezniki ne ločujemo več med spletnim videom, mobilnim videom in tradicionalnim televizijskim programom, temveč gledamo, kar si želimo, ko si želimo in na kateremkoli zaslonu si želimo. Tržniki morajo zato začeti razmišljati o združevanju spletnega in televizijskega videa – to vključuje vse od proračuna do ustvarjalnih pristopov in celo organizacijskih struktur.
V letu 2017 vzporedno načrtujte televizijske oglase in spletni video, da boste dosegli optimalni učinek. Rezultati neodvisnih raziskav kažejo, da bi televizijski oglaševalci v Združenih državah Amerike lahko dosegli celo 56 odstotkov več 18- do 49-letnikov, če bi v svojo strategijo dodali YouTube.
Ali moja organizacija na prvo mesto postavlja mobilne naprave?
Kot smo že omenili, so mobilne naprave ključnega pomena pri odločanju v današnjem svetu. Zato mora biti mobilni svet osrednji element vaše kulture, vaših medijskih načrtov in vašega ustvarjalnega procesa. Wouter Blok iz podjetja Sprint pravi, da se morajo vsi podjetniki najprej osredotočiti na razvijanje uporabniških interakcij in izkušenj na mobilnih napravah. V njegovem podjetju že nekaj časa ocenjujejo kreativne koncepte v okolju, v katerem bodo dejansko delovali – na telefonih –, da bi dejansko razumeli mobilno vedenje potrošnikov.
V letu 2017 naj se v vašem podjetju z mobilnim razvojem ne ukvarjajo samo določeni posamezniki. Mobilne platforme morajo postati prioriteta celotnega podjetja.
Vir: Think with Google