Na katera vprašanja morajo biti pozorni tržniki v letu 2017?

Poslovni svet se izjemno hitro spreminja, na kar morajo biti pripravljeni tudi strokovnjaki za marketing. Novo leto prinaša nove načrte, strategije in metode za čim bolj učinkovito trženje. Predstavljamo najpomembnejša vprašanja po mnenju znanih strokovnjakov.
Na katera vprašanja morajo biti pozorni tržniki v letu 2017?

Tržniki morajo biti v letošnjem letu pozorni na naslednja vprašanja. (Vir slike: Bigstockphoto)

Se osredotočam na primerne metrike za mobilni svet?

V mobilnem svetu se posamezniki obračajo na svoje pametne telefone na nove načine – pri sprejemanju odločitev, pridobivanju novih znanj in opravljanju nalog. Mary Beth Laughton iz podjetja Sephora priporoča vsem podjetnikom, naj uporabljajo ločene metrike za namizni in mobilni promet. V podjetju Sephora so se v prejšnjem letu na primer osredotočili na spodbujanje zvestobe na mobilnih platformah in tako povečali mobilni promet za več kot 10 odstotkov.

V letu 2017 ločite svoje načrte za merjenje na mobilne in namizne naprave ter upoštevajte ključne razlike med obnašanjem posameznikov na različnih platformah.

Ali mi medijski načrti omogočajo neposredno in sprotno odzivanje na dejanja in občutke strank?

Zaradi vseprisotnosti mobilnih naprav potrošniki pričakujejo, da jim blagovne znamke vedno in povsod nudijo koristne in relevantne informacije.

Justine Bloome iz podjetja Carat USA je ob tem povedala: »Razmišljati moramo, kako lahko oblikujemo mentaliteto nenehne prisotnosti za določen delež aktivnosti. Stalno moramo biti v stanju pripravljenosti, da se lahko odzovemo in odgovorimo na namene in signale potrošnikov. To nas vodi v načrtovanje izkušenj, ne le objav.«

V letu 2017 prihranite določen del proračunskih sredstev, da se boste lahko hitro odzvali na kratkoročne in nenapovedane priložnosti.

Ali lahko sledim tako kratko- kot dolgoročnim potrebam svojih strank?

Tržniki lahko vplivajo na uspešnost prodaje s prilagajanjem svojih odzivov glede na lokacijo strank v prodajnem lijaku. Dave Abbott iz podjetja Home Depot pravi, da so se v njegovem podjetju tradicionalno osredotočali predvsem na trženje z namenom takojšnje prodaje. V letu 2017 pa se bodo začeli ukvarjati s tematskimi vsebinami, ki so uporabne in učinkovite dlje časa. Šestsekunden oglas lahko stranke opozori na razprodajo na višku sezone sajenja, predstavitev lastnosti novega izdelka pa zahteva daljši format.

Abbott je ob tem pripomnil: »Želimo sprejemati pametne odločitve namesto pretirane kratkoročne osredotočenosti.«

V letu 2017 oblikujte celosten pogled na nakupovalni proces in ustvarite sistem, ki bo na pravilen način povezal oglase in točke v procesu. To vključuje tako kratkoročne trenutke tik pred nakupom kot tudi dolgoročne trenutke informativne narave, ki so izjemno pomembni za poglabljanje odnosa med podjetjem in stranko.

Ali se zavedam zabrisane meje med televizijo in spletnim videom?

Posamezniki ne ločujemo več med spletnim videom, mobilnim videom in tradicionalnim televizijskim programom, temveč gledamo, kar si želimo, ko si želimo in na kateremkoli zaslonu si želimo. Tržniki morajo zato začeti razmišljati o združevanju spletnega in televizijskega videa – to vključuje vse od proračuna do ustvarjalnih pristopov in celo organizacijskih struktur.

V letu 2017 vzporedno načrtujte televizijske oglase in spletni video, da boste dosegli optimalni učinek. Rezultati neodvisnih raziskav kažejo, da bi televizijski oglaševalci v Združenih državah Amerike lahko dosegli celo 56 odstotkov več 18- do 49-letnikov, če bi v svojo strategijo dodali YouTube.

Ali moja organizacija na prvo mesto postavlja mobilne naprave?

Kot smo že omenili, so mobilne naprave ključnega pomena pri odločanju v današnjem svetu. Zato mora biti mobilni svet osrednji element vaše kulture, vaših medijskih načrtov in vašega ustvarjalnega procesa. Wouter Blok iz podjetja Sprint pravi, da se morajo vsi podjetniki najprej osredotočiti na razvijanje uporabniških interakcij in izkušenj na mobilnih napravah. V njegovem podjetju že nekaj časa ocenjujejo kreativne koncepte v okolju, v katerem bodo dejansko delovali – na telefonih –, da bi dejansko razumeli mobilno vedenje potrošnikov.

V letu 2017 naj se v vašem podjetju z mobilnim razvojem ne ukvarjajo samo določeni posamezniki. Mobilne platforme morajo postati prioriteta celotnega podjetja.

Vir: Think with Google

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje