Na morju, med nadležnimi osami, dobil idejo za Safe-Cover

Avtor Maruša Žibert — 25.03.2015
Komentiraj!
Miha Merlak je sredi poletnih mesecev, ko se je poskusil ohladiti s pijačo, njegovo pitje pa so spremljale nadležne ose, dobil idejo za posebno pokrivalo, pokrovček za pločevinke. Ta je zdaj na trgu od maja lani, sliši pa na ime Safe-Cover.
Na morju, med nadležnimi osami, dobil idejo za Safe-Cover

Safe-Cover uporabniku ponuja možnost varnega in higienskega pitja iz pločevink (Vir slike: Safe-Cover).

V ekipi, ki jo sestavljajo Polona Perhoč, ki je obenem direktorica podjetja, prej pa je bila aktivna na MOL-u v oddelku za kulturo, Marko Gospodjinački, ki je obenem tudi predsednik združenja malih hidroelektrarn ESHA, Dušan Perhoč, ki je vodja prodaje in Miha Merlak, ki skrbi za razvoj in inovacije, se veliko dogaja. Na račun spremenjenih oblik pločevink so spremenili sam izdelek, spremenili so tudi način pakiranja, spremembo je doživel tudi lasten sistem tiskanja na izdelek.

Partnerji, ki jim utrjujejo pot v tujini

Pri razvoju in izdelavi izdelka sodelujejo z več podjetji. Menijo, da je to povezovanje pomembno, saj so majhno podjetje. Povezujejo se tudi s tujimi podjetji, nedolgo nazaj so postali partner z enim od romunskih podjetij. »Vsak partner prinese svojo drobtinico v mozaik celotnega trga. Romunski partner je pravzaprav že naš prijatelj,« pravi ekipa. Pomaga jim pri ustvarjanju pogojev za dobro prodajo na romunskem trgu.

Slovenski trg dober za testiranje, potem pa nujno v tujino

Pravijo, da so na obzorju tudi nova partnerstva, saj so dnevno v kontaktu z ljudmi po celem svetu. »Je pa težko napovedati, kateri partner se bo obnesel in kateri ne. To je proces, skozi katerega moraš,« pravi ekipa.

Ekipa je prodajno izredno usmerjena na trg Evropske unije, vse bolj privlačen pa je tudi trg ZDA (Vir slike: Safe-Cover).

Slovenija se jim zdi premajhen trg za dobro prodajo poceni izdelka masovne proizvodnje. »Je pa slovenski trg dober za testiranje izdelka ter ustrezna priprava za vstop na tuje in večje trge.«

ZDA izredno zanimive

V zadnjem času so precej prisotni tudi v tujini. »Prišel je čas, ko je zadeve treba ponuditi. In verjemite, malo je tujcev, ki bi prišli do nas sami od sebe,« zato vlagajo velike napore v iskanje kontaktov. Kje je potem še sestanek, realizacija posla, dodajajo. Prodajno se precej usmerjajo na trg Evropske unije, vse bolj pa je zanimiv za njih tudi ameriški trg, saj se tam letno popije največ pločevink. Kot pravi ekipa, povprečen Američan na leto popije kar 135 pločevink.

Manjše in večje slovenske trgovine

Glede na njihovo vse močnejšo prisotnost v tujini pa to ne pomeni, da Safe-Coverja ne boste našli v Sloveniji. Prisotni so v trgovinah, kot so Spar, Interspar, Mercator, tudi na Petrolu in manjših trgovinah. O lokalih trenutno ne razmišljajo, saj v njih ponujajo predvsem steklenice ali pa pijače iz avtomatov oziroma sodov.

Pomagajo si s sredstvi raznih organizacij, a je to premalo, da bi lahko resno "napadli" tuje trge (Vir slike: Safe-Cover).

Razvojna sredstva so dobrodošla, a preskromna za resen napad na tuje trge

Zanimanja za njihov izdelek je v Sloveniji veliko, vendar pa pravijo, da je težava v tem, da bi morali vložiti ogromno denarja, če bi želeli izdelek predstaviti vsakemu Slovencu – tega denarja pa v tem trenutku nimajo. Zato si pomagajo z razvojnimi sredstvi raznih organizacij, kot je na primer Slovenski podjetniški sklad. Vendar pa so ta sredstva preskromna, da bi lahko resno »napadli« tuje trge, dodajo.

Kaj je posebnost Safe-Coverja?

Dejstvo je, da Safe-Cover ne spreminja navad in izkušnje posameznike. Uporabniku ponuja možnost varnega in higienskega pitja iz pločevink. »Omogoča higieno, onemogoča vstop tujkov v pločevinko (ose, cigaretni ogorki), zagotavlja varnost pred urezninami in zamenjavo pločevink ter ponuja prostor za oglaševanje blagovnih znamk,« pojasnjuje ekipa.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!