Na MP pripravništvu razvijali podjetniško idejo pripravnice

Ena od pripravnic v sklopu MP pripravništva, Jasmina Strašek, je bila mesec in pol pod okriljem podjetja Letalske.si. Kako je potekalo pripravništvo, ki je bilo malce neobičajno, smo se pogovarjali z njenim mentorjem, Petrom Berićem.
Na MP pripravništvu razvijali podjetniško idejo pripravnice

Kako se je odvijalo pripravništvo v Letalske.si (Vir slike: Letalske.si)

Z Beričem smo se pogovarjali tik pred začetkom MP pripravništva, ko nam je dejal, da bodo pripravniku ponudili realnost primerov in ovir, s katerimi se tudi sami dnevno srečujejo. »Kako narediti učinkovite načine poslovanja z zmernimi vlaganji in hitrimi povratki na vloženi čas, energijo in denar,« je dejal konec oktobra, pred začetkom nove izkušnje.

Pripravništvo izkoristili za razvoj projekta pripravnice

Pripravnica Jasmina se je izkazala več kot dobro. Berić o njej govori v presežkih in v njej vidi potencial, da se razvije v pravo podjetnico. Jasmina namreč že ustvarja nekatere svoje projekte, enemu od teh so se posvetili tudi v času pripravništva. Pripravnica ni vsak dan preživela z njimi, pogosto je delala kar v svoji pisarni. Ker danes vsi mladi podjetniki nimajo priložnosti delati iz pisarne, se odločajo kar za delo od doma, smo Berića povprašali, ali je zagovornik takšne oblike dela: »Ne, dom je dom, pisarna je pa pisarna.«

Projekt, nadgrajen z njegovim znanjem

»Moja pripravnica ni delala z ekipo, ker smo se fokusirali na njen projekt, Migaj Ritki so ga oplemenitili z njegovim znanjem in izkušnjami ter tako poskusili narediti boljši produkt, ki bi lahko pripeljal več udeležencev v posamezne vadbene skupine, dodaja Berić.

Izdelek bodo testirali in videli rezultate

»Zanimiv je bil napredek, ki se je zgodil od trenutka, ko je Jasmina prišla in predstavila, s čim se ukvarja in ko sva se dogovorila, da bi delala na tem projektu, pa vse do danes, ko je to že veliko bolj strukturirana zgodba z nekakšnim pol izdelkom, ki ga bomo testirali in videli, kakšni so rezultati.«

Ostali bodo v stikih

Pripravništvo je bilo polno novih izkušenj. To obliko dela pozdravlja, pravi pa, da se je treba zavedati, da bodo nekateri od njih postali v prihodnosti uspešni, zato je dobro, da se ohranja stike.

Čas pripravništva je (pre)hitro minil, a pravi, da bosta najverjetneje ostala v stikih, saj ga zanima, kakšne rezultate bodo dale njene ideje. »Komunikacija bo potekala kot do zdaj, prek telefonov, sestankov in interneta

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje