Na spletu rahlo več žensk kot moških?

Po raziskavah sodeč naj bi bilo vsaj v ZDA tako. In to že dve leti, trend pa naj bi se nadaljeval tudi v prihodnost.
Na spletu rahlo več žensk kot moških?

Kako dobro se oglaševalci zavedajo na koga ciljati v spletu?

Sodeč po objavljenem članku na strani eMarketer je več različnih raziskovalcev (nanizanih imajo šest posameznih strani oziroma institucij) prišlo do podobnih številk. Razlika seveda ni velika, ženske naj bi predstavljale dobrih 51%, moški pa slabih 49% spletne populacije. A v računalništvu na splošno še vedno velja predsodek, da gre nekako za moško stvar.

Programerji so povečini moški, tudi sicer se v svetu visoke tehnologije pojavlja relativno malo žensk. Zanimiv je tudi delež uporabnikov interneta proti ne-uporabnikom, tudi tu so ženske pred moškimi. Od vseh prebivalk ZDA nad 12. leti starosti jih 78,4% uporablja internet, številka pri moških pa je 76,7%. Spet relativno nepomembna razlika, a v nasprotju z omenjenim predsodkom.

Vir: eMarketer

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje