Nagrajevanje zaposlenih

Vsako podjetje potrebuje delavce, ki so visoko motivirani in zainteresirani za delo. Le tako namreč delujejo bolj učinkovito in ustvarjajo najboljše rezultate. Preberite si nekaj nasvetov za učinkovito ravnanje z zaposlenimi, ki bo vašemu podjetju dalo nov zagon in še več uspehov.
Nagrajevanje zaposlenih

Motivirajte svoje zaposlene (slika: sxc.hu)

Prva stvar, ki jo morate narediti, je izdelati načrt. Določite jasne meje, ki ločujejo izjemno in povprečno delo in jih predstavite svojim zaposlenim – tu bo komunikacija ključnega pomena. Ko se bodo zaposleni zavedali kaj od njih pričakujete, bodo vedeli, kaj storiti.

Uporabite svojo kreativnost in določite nagrade. Nagrajujte tiste, ki so najbolj učinkoviti in zagnani. V kolikor ste se v preteklosti zanašali na denarne nagrade – in to uspešno – z njimi vsekakor nadaljujte. Če pa ste lastnik manjšega podjetja, obstaja verjetnost, da denarna izplačila niso opcija, zato uberite drugačno strategijo nagrajevanja. Mnogi uspešni podjetniki verjamejo, da imajo ne-denarne nagrade mnogo večji vpliv na zaposlene, poleg tega pa so brezplačne. Tudi behavioristi se strinjajo, da je pohvala izjemno učinkovita.

Brent Longnecker, predsednik podjetja Longnecker & Associates, je uporabil drugačen način motiviranja svojih zaposlenih: omogočil jim je fleksibilen delavnik in občasne proste petkove popoldneve. Zaposleni so pridobili dodaten čas, v katerem lahko izkoristijo svoj zaslužek in uživajo podaljšane vikende, podjetje pa je pridobilo spočite in motivirane delavce.

A bodite previdni in ne pretiravajte z dodeljevanjem nagrad. Te morajo biti priložnostne in nikakor ne stalne. Če boste nagrade delili vsak teden, bodo postale samoumevne in izgubile svoj pomen. Lahko si priskrbite knjigico, v katero si boste zapisovali komu ste že dodelili nagrade, saj morate poskrbeti tudi za poštenost nagrajevanja.

Za večji učinek nagrajevanja nagrade dodeljujte osebno. Če jih želite poslati na kosilo, ne pošiljajte svoje tajnice, da to stori namesto vas. Ali pa se dogovorite z nadrejenimi, da skuhajo kosilo za podrejene – tako jim boste pokazali, da vsi delate za isto ekipo.

Primerno je tudi izročanje skupinskih nagrad po uspešno opravljenem projektu. A ne pozabite na posameznike, ki dajejo iniciativo svojim sodelavcem – poskrbeti morate za oboje: za skupino kot celoto in posameznike, ki izstopajo.

Ne pozabite – uspešnost podjetja je močno povezana s počutjem zaposlenih. In obratno – vsi radi delajo za podjetje, ki je uspešno.

Vir: Microsoft Business

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje