Naj blogerska jezika: angleščina in japonščina

Največ blogov je zapisanih v angleškem in japonskem jeziku. V zadnjih letih se ta dva jezika izmenjujeta na prvem mestu.
Naj blogerska jezika: angleščina in japonščina

Japonci so blogerska družba.

Novembra 2005 je bila na prvem mestu s prednostjo 6% japonščina. Aprila 2006 je vodstvo prevzela angleščina. Zadnjo četrtino leta 2006 je bila nekoliko bolj pogosta ponovno japonščina.

Kar 37% vseh blogerskih zapisov je v japonščini, odstotek manj jih je v angleščini.

Sicer pa se jezika precej razlikujeta po načinu prenosa informacij na bloge. Japonci namreč večino informacij na bloge posredujejo preko mobilnih telefonov. Njihovi zapisi so tako krajši in bolj pogosti. Blogi v angleščini so v večini primerov podani preko računalnikov. Tako so nekoliko daljši in manj pogosti.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje