Naj bo aplikacija plačljiva ali brezplačna?

Ob razvijanju aplikacije ali pa že ob nastanku ideje za aplikacijo se porodi vprašanje, ali naj bo ta plačljiva ali brezplačna. T. i. Freemium model sicer počasi izpodriva plačljiv model, a v vseh primerih ne velja za najboljšo izbiro.
Naj bo aplikacija plačljiva ali brezplačna?

Velika odločitev: plačljiva ali brezplačna aplikacija? (Vir slike: sxc.hu)

Zaradi (pre)nasičenih spletnih tržnic je zato pomemben dober premislek. Brezplačna verzija, ki si jo bo uporabnik namestil brez večjih pomislekov, lahko v primeru dobre uporabniške izkušnje pomeni tudi korak k nadaljnjim nalaganjem aplikacij, morda tudi plačljivih. A tipični uporabnik brezplačnih aplikacij ni vedno podoben tipičnemu uporabniku plačljivih aplikacij.

Po nekaterih prepričanjih se trg vse bolj usmerja v freemium model. Brezplačne različice aplikacij omogočajo vse splošno testiranje in s tem možnost večjega odziva javnosti na izdelek. Prav zato nekateri trdijo, da je freemium model najpomembnejše orodje, s katerim potencialni uporabnik preizkusi aplikacijo. Omogoča pa tudi zajemanje podatkov uporabnika, ki jih razvijalec uporabi pozneje.

Proti plačljivim aplikacijam, pomembno je zanimanje

Ob premišljevanju o (ne)plačljivi aplikaciji je treba poudariti tudi, da ljudje po tihem pričakujejo, da bo (vsa) programska oprema brezplačna. Poznavalci so ravno zaradi tega manj naklonjeni plačljivim aplikacijam, tudi če je treba zanjo odšteti manj kot dolar. Poudarjajo, da je cilj vzbuditi zanimanje ljudi.

Če je negotovost velika, se je boljše že na začetku osredotočiti na prodajo in se usmeriti na plačljive uporabnike, pri katerih pa lahko tvegamo, da jo bo preizkusil manjši krog občinstva. V svetu aplikacij pa za največji izziv ne pomeni “prava” izbira pri odločanju, kakšno različico bomo izbrali, temveč preobrazba brezplačnega v plačljiv izdelek.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje