Naj bo aplikacija plačljiva ali brezplačna?

Ob razvijanju aplikacije ali pa že ob nastanku ideje za aplikacijo se porodi vprašanje, ali naj bo ta plačljiva ali brezplačna. T. i. Freemium model sicer počasi izpodriva plačljiv model, a v vseh primerih ne velja za najboljšo izbiro.
Naj bo aplikacija plačljiva ali brezplačna?

Velika odločitev: plačljiva ali brezplačna aplikacija? (Vir slike: sxc.hu)

Zaradi (pre)nasičenih spletnih tržnic je zato pomemben dober premislek. Brezplačna verzija, ki si jo bo uporabnik namestil brez večjih pomislekov, lahko v primeru dobre uporabniške izkušnje pomeni tudi korak k nadaljnjim nalaganjem aplikacij, morda tudi plačljivih. A tipični uporabnik brezplačnih aplikacij ni vedno podoben tipičnemu uporabniku plačljivih aplikacij.

Po nekaterih prepričanjih se trg vse bolj usmerja v freemium model. Brezplačne različice aplikacij omogočajo vse splošno testiranje in s tem možnost večjega odziva javnosti na izdelek. Prav zato nekateri trdijo, da je freemium model najpomembnejše orodje, s katerim potencialni uporabnik preizkusi aplikacijo. Omogoča pa tudi zajemanje podatkov uporabnika, ki jih razvijalec uporabi pozneje.

Proti plačljivim aplikacijam, pomembno je zanimanje

Ob premišljevanju o (ne)plačljivi aplikaciji je treba poudariti tudi, da ljudje po tihem pričakujejo, da bo (vsa) programska oprema brezplačna. Poznavalci so ravno zaradi tega manj naklonjeni plačljivim aplikacijam, tudi če je treba zanjo odšteti manj kot dolar. Poudarjajo, da je cilj vzbuditi zanimanje ljudi.

Če je negotovost velika, se je boljše že na začetku osredotočiti na prodajo in se usmeriti na plačljive uporabnike, pri katerih pa lahko tvegamo, da jo bo preizkusil manjši krog občinstva. V svetu aplikacij pa za največji izziv ne pomeni “prava” izbira pri odločanju, kakšno različico bomo izbrali, temveč preobrazba brezplačnega v plačljiv izdelek.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje