Naj bodo sestanki čim krajši

Čas ponavadi ni podjetnikov najboljši prijatelj in vse prevečkrat ga podjetniki zapravljajo na predolgih sestankih, namesto da bi ga porabili za strateško načrtovanje. Svetujemo vam, da vsakodnevne sestanke za informiranje in poročanje skrajšate na skupno 5 minut.
Naj bodo sestanki čim krajši

Naj bodo sestanki čim krajši. (Vir slike: sxc.hu)

Kolikokrat ste se že ukvarjali s stvarmi, ki ne bi smele biti vaša skrb? Prevečkrat, kajne? Ne pustite, da vaši zaposleni prav za vsako najmanjšo nalogo potrebujejo vaše dovoljenje in mnenje – s tem zgolj izgubljate čas – čas pa je denar.

Pozabite na redne sestanke, kjer vaša ekipa zgolj preverja, če so vam všeč ideje in od vas pričakuje dovoljenje. Naredite temu konec. Zaupajte svojim zaposlenim, da se lahko glede manjših projektov in nalog odločajo sami.

Slab primer sestanka

Zaposleni vpraša: »Med selitvijo smo izgubili račune za lanskoletno izobraževanje. Kaj bomo naredili?«

Dober primer sestanka

Zaposleni ne vpraša, ampak pove: »Zaostajamo z oceno stroškov lanskega leta, ker smo izgubili račune lanskoletnega izobraževanja med selitvijo. Poklical bom podjetje, naj nam izdajo duplikat in pričakujem, da bomo še pred koncem tedna lahko nadaljevali s projektom.«

V prvem primeru se bo razvnela debata o tem, kaj narediti. V drugem primeru pa lahko zgolj prikimate in v manj kot 5 minutah zaključite sestanek.

Občutite kronično pomanjkanje časa? Naslednji nasveti vam bodo v veliko pomoč.

Okrajšave in bližnjice

S svojo ekipo se posvetujte in določite nekaj okrajšav. Ko se boste naslednjič pogovarjali o novih poslovnih idejah in projektih, lahko uporabite besede, kot so rdeča za »Trenutno zadeva stoji, ne premikamo se nikamor. Naleteli smo na oviro, ki lahko predstavlja velik problem,« rumena za »Lahko, da bomo naleteli na problem,« in zelena za »Našli smo zlato jamo.«

Na tak način lahko naslednjič, ko res nimate časa, na sestanku zgolj vprašate »Kaj je rdeče in zakaj?«

Jasno določeni cilji

Še preden pričnete poslušati o težavah, morate imeti jasno izoblikovane cilje in pričakovanja za tekoče leto. Na tak način se ne boste obremenjevali s stvarmi, ki niso pomembne in se popolnoma osredotočili na tiste, ki to so.

Zaposleni vam morajo razložiti, zakaj je prišlo do težav

Nikar ne pustite, da vam na sestanku zaposleni zgolj povedo, da je prišlo do težav, potem pa morate sami raziskovati, zakaj je do tega prišlo. Če nekdo pove, da je naletel na oviro, vam mora takoj v naslednjem stavku razložiti, zakaj je do tega prišlo.

Niso vsi problemi vaši

Vse preveč podjetnikov, ki imajo malo zaposlenih, dopuščajo, da ti vse težave prelagajo nanje.

  • Prvi korak: zaposleni opiše težavo.
  • Drugi korak: pove, zakaj je do tega prišlo.
  • Tretji korak: razloži, kako bo težavo odpravil oz. rešil problem.

Zahtevajte točen datum

Nastala je težava, veste, kako jo boste rešili, sedaj rabite samo še točen datum. Zahtevajte ga.

Razmislite o opisanih metodah sestankovanja. Ne pustite, da zaposleni prelagajo vse težave na vas, saj potrebujete čas za načrtovanje večjih in bolj pomembnih stvari.

Vir: entrepreneur.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje