Naj bodo sestanki čim krajši

Avtor Saba Resnik — 27.02.2013
Komentiraj!
Čas ponavadi ni podjetnikov najboljši prijatelj in vse prevečkrat ga podjetniki zapravljajo na predolgih sestankih, namesto da bi ga porabili za strateško načrtovanje. Svetujemo vam, da vsakodnevne sestanke za informiranje in poročanje skrajšate na skupno 5 minut.
Naj bodo sestanki čim krajši

Naj bodo sestanki čim krajši. (Vir slike: sxc.hu)

Kolikokrat ste se že ukvarjali s stvarmi, ki ne bi smele biti vaša skrb? Prevečkrat, kajne? Ne pustite, da vaši zaposleni prav za vsako najmanjšo nalogo potrebujejo vaše dovoljenje in mnenje – s tem zgolj izgubljate čas - čas pa je denar.

Pozabite na redne sestanke, kjer vaša ekipa zgolj preverja, če so vam všeč ideje in od vas pričakuje dovoljenje. Naredite temu konec. Zaupajte svojim zaposlenim, da se lahko glede manjših projektov in nalog odločajo sami.

Slab primer sestanka

Zaposleni vpraša: »Med selitvijo smo izgubili račune za lanskoletno izobraževanje. Kaj bomo naredili?«

Dober primer sestanka

Zaposleni ne vpraša, ampak pove: »Zaostajamo z oceno stroškov lanskega leta, ker smo izgubili račune lanskoletnega izobraževanja med selitvijo. Poklical bom podjetje, naj nam izdajo duplikat in pričakujem, da bomo še pred koncem tedna lahko nadaljevali s projektom.«

V prvem primeru se bo razvnela debata o tem, kaj narediti. V drugem primeru pa lahko zgolj prikimate in v manj kot 5 minutah zaključite sestanek.

Občutite kronično pomanjkanje časa? Naslednji nasveti vam bodo v veliko pomoč.

Okrajšave in bližnjice

S svojo ekipo se posvetujte in določite nekaj okrajšav. Ko se boste naslednjič pogovarjali o novih poslovnih idejah in projektih, lahko uporabite besede, kot so rdeča za »Trenutno zadeva stoji, ne premikamo se nikamor. Naleteli smo na oviro, ki lahko predstavlja velik problem,« rumena za »Lahko, da bomo naleteli na problem,« in zelena za »Našli smo zlato jamo.«

Na tak način lahko naslednjič, ko res nimate časa, na sestanku zgolj vprašate »Kaj je rdeče in zakaj?«

Jasno določeni cilji

Še preden pričnete poslušati o težavah, morate imeti jasno izoblikovane cilje in pričakovanja za tekoče leto. Na tak način se ne boste obremenjevali s stvarmi, ki niso pomembne in se popolnoma osredotočili na tiste, ki to so.

Zaposleni vam morajo razložiti, zakaj je prišlo do težav

Nikar ne pustite, da vam na sestanku zaposleni zgolj povedo, da je prišlo do težav, potem pa morate sami raziskovati, zakaj je do tega prišlo. Če nekdo pove, da je naletel na oviro, vam mora takoj v naslednjem stavku razložiti, zakaj je do tega prišlo.

Niso vsi problemi vaši

Vse preveč podjetnikov, ki imajo malo zaposlenih, dopuščajo, da ti vse težave prelagajo nanje.

  • Prvi korak: zaposleni opiše težavo.
  • Drugi korak: pove, zakaj je do tega prišlo.
  • Tretji korak: razloži, kako bo težavo odpravil oz. rešil problem.

Zahtevajte točen datum

Nastala je težava, veste, kako jo boste rešili, sedaj rabite samo še točen datum. Zahtevajte ga.

Razmislite o opisanih metodah sestankovanja. Ne pustite, da zaposleni prelagajo vse težave na vas, saj potrebujete čas za načrtovanje večjih in bolj pomembnih stvari.

Vir: entrepreneur.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!