Naj majhna podjetja povišajo cene?

Po ocenah nekaterih strokovnjakov s področja podjetništva naj bi bil sedaj pravi čas, da majhna podjetja povečajo svoj trženjski proračun in povišanjo cene. Čeprav se morda komu zdi ta nasvet protisloven, saj se nahajamo v časih svetovne gospodarske krize, so nekateri argumenti zelo prepričljivi.
Naj majhna podjetja povišajo cene?

Naj vas recesija ne ustavi

Delajte nasprotno kot vaši konkurenti

Če opazite, da vaši konkurenti v času recesije znižujejo svoje stroške, naredite ravno obratno. Povečajte svoj vložek v marketing in agresivno oglašujte svoje podjetje in izdelke. Tako boste lahko povečali svoj tržni delež, se bolje pozicionirali na trgu in imeli več možnosti za dobiček ob koncu recesije.

Povišajte cene

Naslednji nasvet podjetnikom pravi, naj povišajo cene svojih izdelkov ali storitev. Kljub recesiji in prepričanju, da ljudje v teh časih manj zapravljajo, ter naj bi podjetja zato morala znižati cene, da bi ohranila in pridobila nove kupce, obstaja tudi druga stran zgodbe. Ta pravi, da se podjetja soočajo z rastočimi stroški in imajo zato pravico, da del teh stroškov preko višjih cen prenesejo tudi na kupce. Če ljudje v vaših proizvodih ali storitvah vidijo neko vrednost, jih bodo kupovali še naprej.

Prekomerno povišajte cene

Naslednji trik, ki ga lahko uporabite je, da povečate ceno bolj, kot se vam zdi potrebno. Tako boste v primeru, da bo odziv kupcev na povišanje negativen, ceno lahko nekoliko znižali in vseeno ohranili višjo ceno. Npr. če želite povišati ceno za 5 odstotkov, jo najprej dvignite za 8 odstotkov. Če bodo kupci povišanju nasprotovali, ceno znižajte za 3 odstotke.

Spreminjanje vrednosti

Za podjetnike, ki se bojijo, da jim bo povišanje cen odgnalo kupce, obstaja naslednji nasvet. Cena, ki jo lahko postavite je odvisna predvsem od vrednosti izdelka v očeh kupcev. Tako lahko spremenite ceno ob nespremenjeni vrednosti ali pa izberete drugo možnost in spremenite vrednost ob nespremenjeni ceni. Dober primer spreminjanja vrednosti je v prehrambeni industriji, kjer sedaj za enako ceno ponujajo manjše porcije kot v preteklosti. V podjetju ta koncept lahko uporabite tako, da ohranite enake cene, ampak npr. zaposlite cenejše delavce.

Odnos do strank

Zadnji nasvet pa pravi, da ni dobro imeti preveč prijateljskih odnosov s strankami, saj tako porabite preveč delovnega časa za prijateljsko klepetanje. S strankami, ki jih nimate preveč radi, tako porabite manj časa in ste delovno bolj učinkoviti, kot s tistimi, ki so vam všeč.

To je samo nekaj nasvetov, kako lahko izkoristite trenutne razmere v svetovnem gospodarstvu v dobro svojega podjetja.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje