Naj postanejo praznične stranke vaše stalne stranke

Avtor Saba Resnik — 21.12.2012
Komentiraj!
Decembra se prodaja poveča kar za 40 odstotkov. V kolikor to velja tudi za vaš posel, je letošnje leto vaša glavna naloga, da praznične kupce spremenite v stalne stranke. Več o tem, kako podjetnik z manjšim podjetjem praznične stranke spremeni v stalne, si lahko preberete v nadaljevanju.
Naj postanejo praznične stranke vaše stalne stranke

Naj postanejo praznične stranke vaše stalne stranke. (Vir slike: sxc.hu)

Stranke se bodo vrnile v kolikor jim pričarate neverjetno izkušnjo – ne zgolj prvi vtis, vendar tudi zadnji. Zapomnite si, da ne gre za transakcijo, temveč za interakcijo. Vsakdo zna prodati stranki določen produkt in ji pomahati medtem ko le-ta zapušča trgovino. Vaš cilj pa je, da se stranka vrne - za kar morate med njo in vami ustvariti odnos.

Predstavljamo vam tri primere, kako podjetnik manjšega podjetja praznično stranko spremeni v stalno stranko.

Prvič: Ustvarite čudovito izkušnjo nakupovanja

Prodajalna iz San Diega Griffin Ace Hardware daje poudarek na »pomoč pri nakupovanju«. Med prazniki, ko se strankam še posebej mudi, najamejo več delavcev s čimer zmanjšajo čakalne vrste na blagajni in čakalno dobo na prostega prodajalca, ki ga stranka potrebuje za nasvet ali pomoč.

Poleg tega so zaposleni poučeni, da prepoznajo stranko, ki se ji mudi ter naredijo vse kar je v njihovi moči, da le-ta zapusti trgovino kar se da hitro. »Največkrat takšno stranko prepoznamo s pomočjo govorice telesa. Opazujemo jih kako hitro hodijo ali govorijo.« pravi Stacey Griffin Jess, katerega družina je podjetje ustanovila leta 1953.

Drugič: Ohranite stike skozi vse leto

Luksuzna draguljarna iz ZDA, Gem of an Idea, v zadnji četrtini leta ustvari kar 40 odstotkov letnega prihodka (večino tega zgolj v zadnjih 6-ih tednih). Ustanoviteljica podjetja, Maureen Bay izkoristi povečan obisk, da zbere čim več podatkov o strankah: njihov domači naslov, elektronski naslov, datum rojstva, najljubši proizvodi, telefonska številka, itd.

»Ko pride stranka v poslovalnico, zaradi popravila ali nakupa, jo vprašam, če jo lahko dodam na naš rojstnodnevni seznam. Vsakdo rad dobi čestitko za rojstni dan.« pravi Bay. Voščilnica ima naslov prejemnika napisan na roko z zlatim peresom, tema voščila je poosebljena in dodan je kupon za 20 odstotni popust za nakup kateregakoli izdelka v obdobju enega meseca.

Poleg rojstno dnevne voščilnice Bay vsako leto svoje stranke razveseli tudi z visoko kvalitetno praznično voščilnico. »Ljudje ne vržejo v smeti visoko kvalitetnih izdelkov in kar 25 odstotkov strank izkoristi rojstnodnevni popust.« dodaja Bay.

Tretjič: prekosite strankina pričakovanja

Za pridobivanje prazničnih strank je pomembno, da prekosite njihova pričakovanja. Fabian Kaempfer, soustanovitelj in direktor New Yorškega podjetja Chocomize.com preseneti stranke s predčasno dostavo. Na spletni strani podjetja, kjer stranke lahko same oblikujejo čokoladne ploščice, je zapisano, da bo pošiljka prispela v 4-ih delovnih dneh, medtem, ko stranke naročen izdelek največkrat dobijo že v 2-h delovnih dneh.

Kaempfer prav tako vsakemu naročilu priloži darilo (mini čokoladna ploščica, vroča čokolada, ipd.), ki podjetje stane zgolj 50 centov, vendar stranko razveseli in poveča možnost ponovnega nakupa.

Vir: entrepreneur.com

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!