Naj postanejo praznične stranke vaše stalne stranke

Decembra se prodaja poveča kar za 40 odstotkov. V kolikor to velja tudi za vaš posel, je letošnje leto vaša glavna naloga, da praznične kupce spremenite v stalne stranke. Več o tem, kako podjetnik z manjšim podjetjem praznične stranke spremeni v stalne, si lahko preberete v nadaljevanju.
Naj postanejo praznične stranke vaše stalne stranke

Naj postanejo praznične stranke vaše stalne stranke. (Vir slike: sxc.hu)

Stranke se bodo vrnile v kolikor jim pričarate neverjetno izkušnjo – ne zgolj prvi vtis, vendar tudi zadnji. Zapomnite si, da ne gre za transakcijo, temveč za interakcijo. Vsakdo zna prodati stranki določen produkt in ji pomahati medtem ko le-ta zapušča trgovino. Vaš cilj pa je, da se stranka vrne – za kar morate med njo in vami ustvariti odnos.

Predstavljamo vam tri primere, kako podjetnik manjšega podjetja praznično stranko spremeni v stalno stranko.

Prvič: Ustvarite čudovito izkušnjo nakupovanja

Prodajalna iz San Diega Griffin Ace Hardware daje poudarek na »pomoč pri nakupovanju«. Med prazniki, ko se strankam še posebej mudi, najamejo več delavcev s čimer zmanjšajo čakalne vrste na blagajni in čakalno dobo na prostega prodajalca, ki ga stranka potrebuje za nasvet ali pomoč.

Poleg tega so zaposleni poučeni, da prepoznajo stranko, ki se ji mudi ter naredijo vse kar je v njihovi moči, da le-ta zapusti trgovino kar se da hitro. »Največkrat takšno stranko prepoznamo s pomočjo govorice telesa. Opazujemo jih kako hitro hodijo ali govorijo.« pravi Stacey Griffin Jess, katerega družina je podjetje ustanovila leta 1953.

Drugič: Ohranite stike skozi vse leto

Luksuzna draguljarna iz ZDA, Gem of an Idea, v zadnji četrtini leta ustvari kar 40 odstotkov letnega prihodka (večino tega zgolj v zadnjih 6-ih tednih). Ustanoviteljica podjetja, Maureen Bay izkoristi povečan obisk, da zbere čim več podatkov o strankah: njihov domači naslov, elektronski naslov, datum rojstva, najljubši proizvodi, telefonska številka, itd.

»Ko pride stranka v poslovalnico, zaradi popravila ali nakupa, jo vprašam, če jo lahko dodam na naš rojstnodnevni seznam. Vsakdo rad dobi čestitko za rojstni dan.« pravi Bay. Voščilnica ima naslov prejemnika napisan na roko z zlatim peresom, tema voščila je poosebljena in dodan je kupon za 20 odstotni popust za nakup kateregakoli izdelka v obdobju enega meseca.

Poleg rojstno dnevne voščilnice Bay vsako leto svoje stranke razveseli tudi z visoko kvalitetno praznično voščilnico. »Ljudje ne vržejo v smeti visoko kvalitetnih izdelkov in kar 25 odstotkov strank izkoristi rojstnodnevni popust.« dodaja Bay.

Tretjič: prekosite strankina pričakovanja

Za pridobivanje prazničnih strank je pomembno, da prekosite njihova pričakovanja. Fabian Kaempfer, soustanovitelj in direktor New Yorškega podjetja Chocomize.com preseneti stranke s predčasno dostavo. Na spletni strani podjetja, kjer stranke lahko same oblikujejo čokoladne ploščice, je zapisano, da bo pošiljka prispela v 4-ih delovnih dneh, medtem, ko stranke naročen izdelek največkrat dobijo že v 2-h delovnih dneh.

Kaempfer prav tako vsakemu naročilu priloži darilo (mini čokoladna ploščica, vroča čokolada, ipd.), ki podjetje stane zgolj 50 centov, vendar stranko razveseli in poveča možnost ponovnega nakupa.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje