Naj pustim službo in postanem podjetnik?

Vstop v podjetništvo je lahko odlična priložnost za vse, ki v teh težkih časih ne najdejo zaposlitve. Kako pa je s tistimi, ki sicer so zaposleni, a v svojem poklicu ne najdejo sreče? Če se tudi vi soočate s tovrstno dilemo, si pri odločitvi lahko pomagate z naslednjimi vprašanji.
Naj pustim službo in postanem podjetnik?

Naj pustim službo in postanem podjetnik? (Vir slike: sxc.hu)

Ste v sedanji službi nesrečni?

Neredko se dogaja, da posameznikom služba predstavlja obveznost, v kateri ne najdejo nobenega užitka. In prav to je glavni razlog, da začnejo razmišljati o vstopu v podjetništvo. A bodite previdni – preden se zares podate v podjetniške vode, natančno premislite o celotni zadevi in se poskušajte izogniti nepremišljenim potezam. Preden pustite službo, si vzemite čas in razmislite o svoji poslovni ideji in spišite poslovni načrt, saj boste le tako vedeli, pri čem ste.

Kakšna bo vaša nova vsakodnevna rutina?

Razmišljate o ustanovitvi s.p.?

Nenadna svoboda, ki pride s samozaposlitvijo, je lahko nevarna in je že uničila mnoge podjetnike. Priporočeno je, da kljub temu, da si z ustanovitvijo podjetja lahko sami določate delavnik, vseeno obdržite stari delovni čas, torej da delu posvetite čas med 8. in 16. uro. Le z vzdrževanjem discipline boste namreč svoje delo opravljali vestno in ga ne boste venomer prestavljali na jutri, vaše novoustanovljeno podjetje pa bo imelo možnost vzcveteti.

Kako boste ustvarjali profit?

Ustvarjanje profita je eden največjih problemov, s katerimi se soočajo mladi podjetniki. Močno se priporoča, da že pred ustanovitvijo podjetja poskušate postaviti realistične projekcije svojih prihodkov in odhodkov ter se šele nato, na podlagi ugotovitev, odločite, ali boste zares lahko pustili svojo dosedanjo službo. Veliko poslovnih idej namreč postane profitabilnih šele po nekaj letih, česar se je potrebno zavedati.

Se zavedate tudi nepredvidljivih stroškov, ki lahko nastanejo?

Velikokrat se zgodi, da podjetniki, predvsem začetniki, ne predvidijo nekaterih stroškov, ki lahko nastanejo ob ustanovitvi podjetja in ob začetku poslovanja, in sicer kljub dobro pripravljenemu poslovnemu načrtu. V zakup morate namreč vzeti tudi na videz povsem neškodljive stvari, kot je na primer blago z napako, blago, ki se pokvari ob transportu ipd., kar lahko v skupnem seštevku pomeni kar velik finančni zalogaj.

Ste pripravljeni na to, da boste morali opravljati kar najrazličnejša opravila?

Biti podjetnik lahko pomeni opravljati zelo različna opravila. Danes boste morda morali poskrbeti za prodajo in marketing, že jutri pa boste morda morali biti specialist za hišna ali tehnična opravila. Na začetku poslovanja boste najverjetneje za vsa opravila odgovorni sami, o čemer je dobro razmisliti še preden zapustite dosedanjo službo, v kateri opravljate le eno vrsto opravil.

Katere so vaše prednosti in slabosti?

Bodite odkriti s seboj in zares dobro premislite o svojih slabostih. Ugotovite, na katerih področjih bi še lahko napredovali in začnite takoj delati na tem. Ste morda nekoliko slabši pri javnem nastopanju? Ali pa nimate prav nobenega znanja iz računovodstva? Pri slednjem si lahko pomagate tudi s katerim izmed brezplačnih dogodkov v organizaciji Zavoda mladi podjetnik, kot je na primer MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! MB in LJ.

Imate izhod v sili?

V podjetništvu nikoli ne moremo biti stoodstotno prepričani, da nam bo uspelo. Zato je primerno, da poskrbite tudi za plan B, ki bi prišel v poštev v primeru težav. Pustite si odprte možnosti, ohranite stik s sedanjim delodajalcem, stike pa vzpostavite tudi z drugimi delodajalci, ki bi vas utegnili rešiti v primeru finančne stiske.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje