Naj recesija dela za vas

Avtor — 08.02.2009
Z malo iznajdljivosti in pravilnim pristopom lahko tudi težke ekonomske razmere obrnete sebi v prid.
Naj recesija dela za vas

Recesiji se je treba prilagoditi.

Mnogi podjetniki v krizi najprej znižajo sredstva namenjena oglaševanju. Vendar pa pretekle izkušnje kažejo, da je bolj priporočljivo oglaševalski proračun v tem času še povečati.

Osredotočite se na svojo blagovno znamko in uporabnikom preko praktičnih demonstracij pokažite, da jim ponujate visoko-kvalitetne izdelke po primernih cenah. Poleg tega se je potrebno bolj osredotočiti tudi na že obstoječe stranke in ne samo na pridobivanje novih.

Med recesijo bi morali trgovci tako poudariti prednosti svojih blagovnih znamk in jih uskladiti s potrebami strank.

Vir: BusinessOpportunities

Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje