Naj recesija dela za vas

Avtor Ursa Kostic — 08.02.2009
Komentiraj!
Z malo iznajdljivosti in pravilnim pristopom lahko tudi težke ekonomske razmere obrnete sebi v prid.
Naj recesija dela za vas

Recesiji se je treba prilagoditi.

Mnogi podjetniki v krizi najprej znižajo sredstva namenjena oglaševanju. Vendar pa pretekle izkušnje kažejo, da je bolj priporočljivo oglaševalski proračun v tem času še povečati.

Osredotočite se na svojo blagovno znamko in uporabnikom preko praktičnih demonstracij pokažite, da jim ponujate visoko-kvalitetne izdelke po primernih cenah. Poleg tega se je potrebno bolj osredotočiti tudi na že obstoječe stranke in ne samo na pridobivanje novih.

Med recesijo bi morali trgovci tako poudariti prednosti svojih blagovnih znamk in jih uskladiti s potrebami strank.


Vir: BusinessOpportunities

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice