Naj recesija ne bo ovira za poslovni uspeh

Avtor Aida Osmanagić — 23.11.2008
Komentiraj!
Predstavljamo vam nekaj primerov zelo uspešnih podjetij, ki so se postavila na noge v času recesij. Recesije imajo svoje negativne posledice, vendar to ne pomeni, da v teh obdobjih priložnosti ni. Mnoga danes znana in uspešna podjetja so začela prav v času, ki z ekonomskega vidika ni bil najbolj naklonjen začetkom novih podjetij.
Naj recesija ne bo ovira za poslovni uspeh

Naj vas nič ne ustavi

Vzrok za njihov uspeh pa je predvsem to, da so znali spoznati tržne potrebe in temu primerno reagirati. Potrebe se pojavljajo venomer, ne glede na čas in razmere.

Hyatt Corp. je svoj prvi hotel odprl v času Eisenhowerjeve recesije med leti 1957 do 1958, danes pa ima v lasti 365 hotelov. Burger King Corp. je leta 1957 predstavil svoj znameniti burger Whopper, danes ima podjetje 11.100 poslovalnic v 65 državah. FedEx Corp. je s poslovanjem pričel 1973, danes operira s 7,5 millijona pošiljk dnevno. Microsoft Corp., ki je bil na začetku le malo podjetje, je svoj preboj doživel z uspehom MS-DOS, izdelkom, ki je bil prodan IBM Corp. in je dobesedno spremenil svet. Tudi CNN je preživljal krizo leta 1980, ko je bil le mala neznana postaja, zaslovel pa je s svojim 24 urnim programom novic. Danes CNN spremlja 1,5 milijarde ljudi. MTV Networks je v času recesije leta 1981 prinesel val svežine in novosti, primarno je bil fokusiran na glasbene in video oddaje.

Wikipedia Foundation Inc. je bila ustanovljena januarja 2001 v času dogajanja po 11. septembru. Revija Sports Illustrated je začela izhajati leta 1954 na samem koncu obdobja recesije, danes se v ZDA proda 3 milijone izvodov revije vsak teden. Podjetje HP (Hewlett-Packard Development Company LP) je bilo ustanovljeno po koncu velike recesije in je imelo začetnega kapitala borih 538 dolarjev, danes pa podjetje posluje skoraj v vsaki državi na svetu in je prvo tehnološko podjetje, ki je preseglo 100 milijard dolarjev prihodkov. 

Torej recesije so bile in po vsej verjetnosti še bodo, kar pa ne pomeni, da dobra ideja ne more zaživeti. Sebi v prid jo lahko izkoristijo start-upi, kot že obstoječa podjetja, kot primer le teh lahko navedemo Google, PayPal in  Salesforce.com Inc.


Vir: Inside CRM

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!