Naj recesija ne bo ovira za poslovni uspeh

Predstavljamo vam nekaj primerov zelo uspešnih podjetij, ki so se postavila na noge v času recesij. Recesije imajo svoje negativne posledice, vendar to ne pomeni, da v teh obdobjih priložnosti ni. Mnoga danes znana in uspešna podjetja so začela prav v času, ki z ekonomskega vidika ni bil najbolj naklonjen začetkom novih podjetij.
Naj recesija ne bo ovira za poslovni uspeh

Naj vas nič ne ustavi

Vzrok za njihov uspeh pa je predvsem to, da so znali spoznati tržne potrebe in temu primerno reagirati. Potrebe se pojavljajo venomer, ne glede na čas in razmere.

Hyatt Corp. je svoj prvi hotel odprl v času Eisenhowerjeve recesije med leti 1957 do 1958, danes pa ima v lasti 365 hotelov. Burger King Corp. je leta 1957 predstavil svoj znameniti burger Whopper, danes ima podjetje 11.100 poslovalnic v 65 državah. FedEx Corp. je s poslovanjem pričel 1973, danes operira s 7,5 millijona pošiljk dnevno. Microsoft Corp., ki je bil na začetku le malo podjetje, je svoj preboj doživel z uspehom MS-DOS, izdelkom, ki je bil prodan IBM Corp. in je dobesedno spremenil svet. Tudi CNN je preživljal krizo leta 1980, ko je bil le mala neznana postaja, zaslovel pa je s svojim 24 urnim programom novic. Danes CNN spremlja 1,5 milijarde ljudi. MTV Networks je v času recesije leta 1981 prinesel val svežine in novosti, primarno je bil fokusiran na glasbene in video oddaje.

Wikipedia Foundation Inc. je bila ustanovljena januarja 2001 v času dogajanja po 11. septembru. Revija Sports Illustrated je začela izhajati leta 1954 na samem koncu obdobja recesije, danes se v ZDA proda 3 milijone izvodov revije vsak teden. Podjetje HP (Hewlett-Packard Development Company LP) je bilo ustanovljeno po koncu velike recesije in je imelo začetnega kapitala borih 538 dolarjev, danes pa podjetje posluje skoraj v vsaki državi na svetu in je prvo tehnološko podjetje, ki je preseglo 100 milijard dolarjev prihodkov. 

Torej recesije so bile in po vsej verjetnosti še bodo, kar pa ne pomeni, da dobra ideja ne more zaživeti. Sebi v prid jo lahko izkoristijo start-upi, kot že obstoječa podjetja, kot primer le teh lahko navedemo Google, PayPal in  Salesforce.com Inc.

Vir: Inside CRM

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje