Naj vaša spletna stran deluje pravilno v vseh brskalnikih

Avtor Nika Penšek — 27.10.2008
Komentiraj!
Internet Explorer je vedno v ustvarjanju nove verzije, Firefoxu narašča uporaba, Safari pridobiva uporabnike na račun Macove popularnosti, sedaj pa ima celo Google svoj brskalnik. Razvijalci strani z e-prodajo morajo zagotoviti njihovo pravilno delovanje vsem uporabnikom. Ponujamo nekaj nasvetov, da bo vaša stran izgledala enako, ne glede na to kateri brskalnik uporablja obiskovalec.
Naj vaša spletna stran deluje pravilno v vseh brskalnikih

Obilica internetnih brskalnikov ki so na voljo, lahko povzročijo marsikateri problem zaradi neprilagojenosti vaše strani posameznemu brskalniku.

Če prodajate svoje izdelke na spletni strani, lahko nepravilna prikaznost uporabniku povzroča preglavice. Vaša stran je narejena predvsem za uporabo v IE 7, vaš razvojni proračun usmerjen predvsem v IE 8, stranka pa uporablja Safari. Izbere nekaj produktov, ki jih stran prodaja, nato pa gumb za nakup ni razpoložljiv. Razočarana se preusmeri na drugo prodajno stran, vi pa ste izgubili prodajo.

S trenutno padajočo prevlado Internet Explorerja, je tu še Firefox, Googlov Chrome, Safari in drugi brskalniki, katerih uporaba narašča. Upoštevati je potrebno še vse starejše različice teh brskalnikov v uporabi, ki predstavljajo še dodaten izziv v obvladovanju prikazovanja strani v posameznih brskalnikih.

Izvedite nekaj preizkusov za pregled pravilnega delovanja v vseh brskalnikih.
  • Vizualni: ali je vaša stran prikazana pravilno? Najlažje ta preizkus opravite tako, da si jo ogledate v različnih brskalnikih in se prepričate, da je grafika povsod enaka, kako je prikazan tekst, ali so aplikacije na pravem mestu in ali kakšna funkcija manjka. Vizualno preverjanje je enostaven proces, s katerim ugotovimo osnovne napake, ki lahko odvrnejo stranke.

  • Funkcijski: ali funkcije na strani delujejo pravilno? Preverite pravilno delovanje skozi vse korake nakupa, v vseh brskalnikih in OS kombinacijah, preverite povezave. Ali pa boste pustili kupca s polno nakupovalno karto čakati ali uiti na drugo stran?
  • Predstavnost: kakšna je vaša celotna izvedba strani? Na voljo so 3 merila, s katerimi jo preverite.
          - Razpoložljivost,
          - Odzivni čas,
          - Doslednost.
  • Zaznana prikaznost - kar uporabnik zares vidi: vedno si morate prizadevati za uporabnikovo dejansko izkušnjo na vaši strani. Zaznana prikaznost predstavlja čas, ki ga vaša stran potrebuje, da se naloži in je uporabna z vsemi funkcijami.


Vir: TechNewsWorld

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice