Naj vaša spletna stran deluje pravilno v vseh brskalnikih

Internet Explorer je vedno v ustvarjanju nove verzije, Firefoxu narašča uporaba, Safari pridobiva uporabnike na račun Macove popularnosti, sedaj pa ima celo Google svoj brskalnik. Razvijalci strani z e-prodajo morajo zagotoviti njihovo pravilno delovanje vsem uporabnikom. Ponujamo nekaj nasvetov, da bo vaša stran izgledala enako, ne glede na to kateri brskalnik uporablja obiskovalec.
Naj vaša spletna stran deluje pravilno v vseh brskalnikih

Obilica internetnih brskalnikov ki so na voljo, lahko povzročijo marsikateri problem zaradi neprilagojenosti vaše strani posameznemu brskalniku.

Če prodajate svoje izdelke na spletni strani, lahko nepravilna prikaznost uporabniku povzroča preglavice. Vaša stran je narejena predvsem za uporabo v IE 7, vaš razvojni proračun usmerjen predvsem v IE 8, stranka pa uporablja Safari. Izbere nekaj produktov, ki jih stran prodaja, nato pa gumb za nakup ni razpoložljiv. Razočarana se preusmeri na drugo prodajno stran, vi pa ste izgubili prodajo.

S trenutno padajočo prevlado Internet Explorerja, je tu še Firefox, Googlov Chrome, Safari in drugi brskalniki, katerih uporaba narašča. Upoštevati je potrebno še vse starejše različice teh brskalnikov v uporabi, ki predstavljajo še dodaten izziv v obvladovanju prikazovanja strani v posameznih brskalnikih.

Izvedite nekaj preizkusov za pregled pravilnega delovanja v vseh brskalnikih.

  • Vizualni: ali je vaša stran prikazana pravilno? Najlažje ta preizkus opravite tako, da si jo ogledate v različnih brskalnikih in se prepričate, da je grafika povsod enaka, kako je prikazan tekst, ali so aplikacije na pravem mestu in ali kakšna funkcija manjka. Vizualno preverjanje je enostaven proces, s katerim ugotovimo osnovne napake, ki lahko odvrnejo stranke.

  • Funkcijski: ali funkcije na strani delujejo pravilno? Preverite pravilno delovanje skozi vse korake nakupa, v vseh brskalnikih in OS kombinacijah, preverite povezave. Ali pa boste pustili kupca s polno nakupovalno karto čakati ali uiti na drugo stran?
  • Predstavnost: kakšna je vaša celotna izvedba strani? Na voljo so 3 merila, s katerimi jo preverite.

  • Zaznana prikaznost – kar uporabnik zares vidi: vedno si morate prizadevati za uporabnikovo dejansko izkušnjo na vaši strani. Zaznana prikaznost predstavlja čas, ki ga vaša stran potrebuje, da se naloži in je uporabna z vsemi funkcijami.

Vir: TechNewsWorld

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje