Najbogatejši slovenci 2007

Močno pričakovana lestvica, oblikovana s strani uredništva revije Manager, je izšla. Sprememb je veliko.
Najbogatejši slovenci 2007

Bo Mirko Tuš kmalu postal miljarder?

Prvo mesto ostaja v rokah trgovskega mogotca Mirka Tuša. Ocena premoženja družbe Engrotuš je 550 milijonov evrov, kar v odstotkih pomeni 129% porast. Manager take rasti ne pripisuje v tolikšni meri rasti Tuševih družb, temveč med drugim tudi manj konservativnemu vrednotenju uredništva, splošno rast tečajev na borzi ter neupoštevanje diskonta za nejavne družbe – Tuš je namreč konec lanskega leta napovedal, da bo javnosti ponudil tretjino svojega trgovskega imperija. Komentarja na oceno ni podal.

Sledi mu Igor Lah z družbo MNP2, ki je naslednica več nekdanjih privatizacijskih skladov. Premoženje je ovrednoteno na 250 milijonov evrov in se je v zadnjem letu povečalo za 72 odstotkov.

Darko Horvat je občutil rahel padec in zasedel tretje mesto. Svoje 235 milijonov evrov težko premoženje pa obvladuje preko nizozemske družbe Aktiva Holdings.

Četrto mesto je zasedla pripadnica nežnejšega spola, po poklicu borznica in to kot debitantka na lestvici! Danijela Rakovič, Center Naložbe in Kolonel, naj bi bila tako s 146 mio € najbogatejša slovenka. Vendar sta družbi, ki si ju »na papirju« lasti, močno vpeti v dogajanje okoli Šrotove pivovarne. »Ko začnemo razpletati lastniške klobčiče okrog Pivovarne Laško, vse poti vodijo do Kolonela.«(vir: Revija Manager). Namigovanja o slamnatem podjetju so aktualna.

Z desetmestnim skokom na lestvici najbogatejših, sta peto mesto zasedla Dari in Vesna Južna. V lasti imata poslovno skupino Perspektiva, ki je premoženje povečala za kar 340%, na 145 mio €. Borzna hiša Perspektiva je nase opozorila z nakupi delnic Pivovarne Union v času pivovarske vojne.

In še nekatera ostala znana imena:

  • 6. mesto: Joc Pečečnik (Elektronček Group, padec za dve mesti)
  • 7. mesto: Igor Akrapovič (Akrapovič, padec za eno mesto)
  • 9. mesto: Tomaž Lovše (Diners Club Adriatic, padec za štiri mesta)
  • 19. mesto: Ivan Zidar (SCT, skok za 69 mest)
  • 27. mesto: Matjaž Gantar (KD Group, skok za 6 mest)
  • 29. mesto: Jože Mermal (BTC, padec za 15 mest)
  • 61. mesto: Mirko Kovačič (Avtotransport, Krka, padec za 18 mest)
  • 88. mesto: Stojan Petrič (Kolektor, padec za 78 mest)

Lestvica najbolj prodornih poslovnežev se prične z Bahtijarjem Bajrovićem, ki je zaradi izjemne rasti podjetja Sportina Group zasedel dno najbolj prodornih 10 (na lestvici najbogatejših slovencev zaseda 10. mesto). Najbolj prodorni so finančniki, ki so uspeli zagrabiti borznega bika za roge. Med njimi so Igor Štemberger iz Ilirike, solastnika Publikuma Dean Čendak in Zvone Taljat ter Tomaž Butina iz KD Group. Pod vrhom se nahajata že omenjena zakonca Južna, veliki zmagovalec pa je Ivan Zidar. Rast njegovega premoženja je zabeležena na 515 odstotkih. Zanimiv podatek je ta, da je na lestvici kar tretjina novih obrazov. Razlog ni v slabšem poslovanju lanskoletnih najbolj prodornih bogatašev, temveč boljše novih. Z lestvice se je poslovil tudi ljubitelj lepih deklet in hitrih avtomobilov, Rajko Hrvatič.

Naj zaključimo s politiki. Najpremoženjši so Zoran Janković (13mio €), Zmago Jelinčič Plemeniti (3 mio €), Zofija Mazej Kukovič (1,25mio €), Andrej Bajuk (1,1mio €) in Dimitrij Rupel (0,8 mio €).

Vir: Manager in revija Manager

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje