Najbolj vroča aplikacija z drugega zornega kota

Avtor Maruša Žibert — 09.03.2015
Komentiraj!
Nova aplikacija The League uporablja lasten algoritem, ki presodi, ali je uporabnik dovolj »kul« in ambiciozen za priključitev. Uporabniki, za katere aplikacije presodi, da izpolnjujejo zgornje pogoje, imajo večinoma višjo izobrazbo in so v poznih 20. letih.
Najbolj vroča aplikacija z drugega zornega kota

Želimo, da ljudje dojemajo The League kot bolj zrelo in okusno, pravi Amanda Bradford, ustanoviteljica in izvršna direktorica The League (Vir slike: YouTube).

Zato ni presenetljivo, da aplikacija postaja »leglo« zdravnikov, odvetnikov in izvršnih direktorjev.

Ustvarjanje posebnih skupin, ki so več vredne od »povprečnežev«

S tem The League ohranja elitističnost in ekskluzivnost. Zato je tudi tako mamljiva za številne uporabnike. S preverjanjem pogojev pa ustvarja nekakšne posebne kaste, tisti, ki zadovoljujejo njihove pogoje, so na zgornji stopnički. Ostale podobne aplikacije kot so na primer Tinder, Hinger in Happn primarno uporabljajo Facebook za preverjanje uporabnika.

Ste karierno usmerjeni? The League vam bo povedal

Ekipa The League je razvila svoj lasten algoritem, ki preišče številna družbena omrežja, s katerimi se nekako prepriča, ali je prijavljenec resnično karierno usmerjen. A ne ustrašite se, The League od vas ne bo zahteval, da ste že v poznih 20. letih izvršni direktorji, želi pa, da do teh let nekaj ustvarite. Po drugi strani bi lahko torej rekli, da je precej motivacijska. Si želite na The League?

Dolga čakalna vrsta

Trenutno na The League čaka okoli 75 tisoč ljudi. V nekakšni virtualni čakalni vrsti so čakajoči testirani, sistem pa jim nato pove, ali dovolj dobro ustrezajo pogojem. Tisti, ki so že bili sprejeti, prejmejo še eno vstopnico za samskega prijatelja. Na takšen način je skoraj polovica članov postala del aplikacije The League.

Širi se tudi v Evropo

Zanimivo, koliko ljudi si želi preizkusiti aplikacijo, ki so jo že poimenovali Tinder za elite. Tudi investitorji, ki so vanjo investirali 2,1 milijona dolarjev. V načrtih je širitev v New York, tudi London. Trenutno je na voljo le v San Franciscu. Od novembra lani je aplikacija združila že več kot 20 tisoč ljudi, med katerimi je nastalo tudi 19 parov.

Diskretno in brez iger

Vsak si lahko aplikacijo prenese iz spletne tržnice App Store, vendar to ne pomeni, da jo lahko prav vsi uporabljamo. Uredite si profil, poleg let in višine, določite še, za kateri spol se zanimate. Na njej ni iger, takšnih, kot jih lahko najdemo na Tinderju – brez podrsavanja s palcem po zaslonu za iskanje pravega, popolnega partnerja. Prav tako je profil skrit pred prijatelji, poslovnimi stiki in sodelavci. In če se na drugih omrežjih lahko nenehno sprašujemo, ali je oseba za fotografijo resnična – The League pravi, da je zdaj tega konec.

»Okusna« aplikacija, ki ni namenjena (zgolj) zmenkom

 »Želimo, da ljudje dojemajo The League kot bolj zrelo in okusno, za mlade profesionalce, ki želijo na kavo ali pijačo, ne le na zmenek,« pravi Amanda Bradford, ustanoviteljica in izvršna direktorica The League. Prepričana je, da 20-letniki večinoma spoznavajo na fakultetah in delovnih mestih, zato sta ta dva vidika pomembno vpeta v aplikacijo.

Želijo, da uporabniki rečejo, ja, zaupamo algoritmu The Leagua. Uporabniki The League so ljudje, ki želijo slediti svojim sanjam. So zanimivi, ambiciozni in delajo na tem, kar jih naredi še bolj privlačne, je prepričana.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice