Najbolj vroča aplikacija z drugega zornega kota

Nova aplikacija The League uporablja lasten algoritem, ki presodi, ali je uporabnik dovolj »kul« in ambiciozen za priključitev. Uporabniki, za katere aplikacije presodi, da izpolnjujejo zgornje pogoje, imajo večinoma višjo izobrazbo in so v poznih 20. letih.
Najbolj vroča aplikacija z drugega zornega kota

Želimo, da ljudje dojemajo The League kot bolj zrelo in okusno, pravi Amanda Bradford, ustanoviteljica in izvršna direktorica The League (Vir slike: YouTube).

Zato ni presenetljivo, da aplikacija postaja »leglo« zdravnikov, odvetnikov in izvršnih direktorjev.

Ustvarjanje posebnih skupin, ki so več vredne od »povprečnežev«

S tem The League ohranja elitističnost in ekskluzivnost. Zato je tudi tako mamljiva za številne uporabnike. S preverjanjem pogojev pa ustvarja nekakšne posebne kaste, tisti, ki zadovoljujejo njihove pogoje, so na zgornji stopnički. Ostale podobne aplikacije kot so na primer Tinder, Hinger in Happn primarno uporabljajo Facebook za preverjanje uporabnika.

Ste karierno usmerjeni? The League vam bo povedal

Ekipa The League je razvila svoj lasten algoritem, ki preišče številna družbena omrežja, s katerimi se nekako prepriča, ali je prijavljenec resnično karierno usmerjen. A ne ustrašite se, The League od vas ne bo zahteval, da ste že v poznih 20. letih izvršni direktorji, želi pa, da do teh let nekaj ustvarite. Po drugi strani bi lahko torej rekli, da je precej motivacijska. Si želite na The League?

Dolga čakalna vrsta

Trenutno na The League čaka okoli 75 tisoč ljudi. V nekakšni virtualni čakalni vrsti so čakajoči testirani, sistem pa jim nato pove, ali dovolj dobro ustrezajo pogojem. Tisti, ki so že bili sprejeti, prejmejo še eno vstopnico za samskega prijatelja. Na takšen način je skoraj polovica članov postala del aplikacije The League.

Širi se tudi v Evropo

Zanimivo, koliko ljudi si želi preizkusiti aplikacijo, ki so jo že poimenovali Tinder za elite. Tudi investitorji, ki so vanjo investirali 2,1 milijona dolarjev. V načrtih je širitev v New York, tudi London. Trenutno je na voljo le v San Franciscu. Od novembra lani je aplikacija združila že več kot 20 tisoč ljudi, med katerimi je nastalo tudi 19 parov.

Diskretno in brez iger

Vsak si lahko aplikacijo prenese iz spletne tržnice App Store, vendar to ne pomeni, da jo lahko prav vsi uporabljamo. Uredite si profil, poleg let in višine, določite še, za kateri spol se zanimate. Na njej ni iger, takšnih, kot jih lahko najdemo na Tinderju – brez podrsavanja s palcem po zaslonu za iskanje pravega, popolnega partnerja. Prav tako je profil skrit pred prijatelji, poslovnimi stiki in sodelavci. In če se na drugih omrežjih lahko nenehno sprašujemo, ali je oseba za fotografijo resnična – The League pravi, da je zdaj tega konec.

»Okusna« aplikacija, ki ni namenjena (zgolj) zmenkom

 »Želimo, da ljudje dojemajo The League kot bolj zrelo in okusno, za mlade profesionalce, ki želijo na kavo ali pijačo, ne le na zmenek,« pravi Amanda Bradford, ustanoviteljica in izvršna direktorica The League. Prepričana je, da 20-letniki večinoma spoznavajo na fakultetah in delovnih mestih, zato sta ta dva vidika pomembno vpeta v aplikacijo.

Želijo, da uporabniki rečejo, ja, zaupamo algoritmu The Leagua. Uporabniki The League so ljudje, ki želijo slediti svojim sanjam. So zanimivi, ambiciozni in delajo na tem, kar jih naredi še bolj privlačne, je prepričana.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje