Največji doseg ima najdi.si

Avtor — 26.06.2007
Znani so rezultati merjenja obiskanosti spletnih strani. Raziskava je potekala od 2. do 29. aprila, opravilo jo je raziskovalno podjetje Aragon. Na lestvici ni večjih sprememb.
Največji doseg ima najdi.si

Merjenje obiskanosti spletnih strani.

Na prvem mestu je tako pričakovano slovenski spletni iskalnik najdi.si. V merjenem obdobju je bil doseg strani 696.673. To pomeni, da je imel najdi.si v aprilu skoraj 700 tisoč različnih uporabnikov. To je kar 39,4 odstotkov slovenske populacije od 10 do 75 let. Skupaj je imel najdi.si slabih 48 milijonov prikazov. Zanimiv je tudi podatek, da najdi.si obiskuje kar 66,4% rednih uporabnikov interneta.

Na drugem mestu je spletna stran naše največje komercialne televizije, bolje rečeno njihova informativna stran 24ur.com. Njihov doseg je 602.787 ljudi, kar je okoli 29% populacije od 10 do 75 let. 24ur.com ima nekoliko več prikazov kot najdi.si, in sicer nad 60 milijonov. Rednih uporabnikov interneta, ki brskajo po tem mediju je okoli 50%.  Razlog za precejšnje število obiskovalcev gre pripisati tudi resničnostnemu šovu Big Brother, do katerega je bilo mogoče dostopati preko omenjene strani.

Na tretjem mestu je prav tako novičarski portal, siol.net. Aprila so zabeležili 419.905 različnih uporabnikov, imajo več kot pol manj prikazov od 24ur.com.

Na četrtem mestu je še en multimedijsko novičarski portal. Strani rtvslo.si je v aprilu obiskalo 364.833 različnih ljudi, oziroma 19 odstotkov populacije, ki ima od 10 d0 75 let. Ta domena je glede na prejšnje merjenje dosegla največji skok.

Presenetljivo dobro se drži spletni portal bolha.com. Imeli so 327.310 različnih obiskovalcev in čez 36 milijonov ogledov.

Na prvih treh mestih tako v primerjavi z jesenskim merjenjem ni sprememb, iz četrtega na peto mesto je nazadovala bolha, iz petega na šesto pa avto.net, obe je prehitela stran RTV.

Meri se le obiskanost spletnih strani v slovenskem jeziku, podjetij, ki sodelujejo v raziskavi.

Uvrstitev ostalih slovenskih strani si lahko ogledate na straneh slovenske oglaševalske  zbornice.

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje