Najem zunanjih sodelavcev se lahko obrestuje

Podjetniki se ob ustanovitvi podjetja velikokrat soočijo s prezaposlenostjo, saj morajo obenem skrbeti za več različnih področij poslovanja. V kolikor zaposlitev novega delavca ne pride v poštev, je najem zunanjih sodelavcev lahko odlična rešitev za podjetje.
Video: Od podjetnika od poslovnega stratega

Video: Od podjetnika od poslovnega stratega (Vir slike: Freeimages.com)

Laura Lee Sparks, ustanoviteljica podjetja Legal Marketing Maven, je že pred ustanovitvijo podjetja dobro vedela, da sama najverjetneje ne bo kos nekaterim podjetniškim nalogam, saj ji je primanjkovalo tako znanja kot izkušenj.

Ker je v prvih nekaj mesecih po ustanovitvi podjetja pričakovala nizke prihodke, je vedela, da zaposlitev delavcev ne pride v poštev in odločila se je, da poskusi z najemom izkušenih zunanjih izvajalcev, strokovnjakov na svojem področju. S pravim pristopom je poskrbela, da je njeno podjetje že kmalu pričelo uživati visok dobiček.

Veliko podjetnikov je zares talentiranih, a prepogosto menijo, da lahko v svojem podjetju vse delo opravijo sami,” meni Sparksova. To pa lahko predstavlja velik problem, saj jim posledično primanjkuje časa za pomembnejše opravke, kot so na primer prodaja in iskanje novih možnosti za zaslužek. Veliko jih tudi meni, da je najem zunanjih sodelavcev namenjen predvsem velikim podjetjem, zato na to možnost pravzaprav nikoli ne pomislijo. Ker si zaposlitve delavcev ne morejo privoščiti, se vrtijo v začaranem krogu in si tako uničujejo možnosti za večjo produktivnost in posledično tudi za rast podjetja.

Če razmišljate o najemu zunanjih sodelavcev, vam svetujemo, da pri izbiri upoštevate nekaj nasvetov. Zavedati se morate, da vas lahko izbira napačnih partnerjev drago stane, še posebej v primeru, da so neprofesionalni in neizkušeni. 

Zahtevajte reference: Ko se odločate za zunanjega izvajalca, ga poprosite za reference njegovih prejšnjih delodajalcev, pa tudi za vpogled v izdelke oziroma storitve, ki jih je izvajalec razvil. Šele nato se odločite, ali ga boste zares najeli za delo. 

Prepričajte se o opremljenosti: Preden najamete delavca, se prepričajte tudi, da ima v lasti vso potrebno opremo za delo. V nasprotnem primeru boste vi tisti, ki bo moral odšteti denar za nakup vsega potrebnega, kar vam bo prineslo dodatne, nepotrebne stroške. 

Ne podpisujte dolgoročnih pogodb: Velikokrat se zgodi, da zunanji sodelavec, ki ste ga izbrali, želi z vami podpisati enoletno ali dvoletno pogodbo. Svetujemo vam, da ne podpisujete dolgoročnih pogodb z nekom, ki vam še ni dokazal uspeha pri manjših projektih. 

Od začetka bodite potrpežljivi: Če želite, da vaše novo sodelovanje deluje, boste na začetku morali izkazati kar nekaj potrpežljivosti. Ne razburjajte se zaradi nekaj nepomembnih napak in nesporazumov. Vedno traja nekaj časa, da s sodelavci vzpostavite odnos, ki je korekten in profesionalen.

Vir: Entrepreneur.com in Small Biz Bee

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje