Najprej zgradite podjetje vredno 1.000 evrov

Vsak podjetnik si želi, da bi njegovo podjetje nekoč ustvarjalo milijonske dobičke. Toda kot pravi Gary Chou, učitelj podjetniške smeri na eni izmed visokih šol v New Yorku, je takšno razmišljanje nekoliko zgrešeno - vsaj na začetku.
Slovenska podjetja zaposlujejo

Slovenska podjetja zaposlujejo (Vir slike: sxc.hu)

Veliko podjetnikov sanja o tem, da bi njihovo podjetje postalo veliko in poznano ter uživalo sloves, kot ga uživajo tehnološki ali spletni giganti. Toda če zares želimo uspeti, je pomembno, da vsaj na začetku razmišljamo nekoliko bolj skromno. 

Gary Chou, učitelj, ki že leta poučuje študente na eni izmed visokih šol v New Yorku, svojim varovancem naroča, da naj na poslovni svet gledajo z nekoliko drugačne perspektive. Ne želi, da bi študentje tekom njegovega podjetniškega krožka sanjali o namišljenem podjetju, ki ustvarja milijone, ampak jih spodbuja, da se raje lotijo pisanja poslovnega načrta za podjetje, ki bo na mesec zaslužilo 1.000 dolarjev.

Na ta način jih nauči treh pomembnih lekcij: 

1. Samozadostnost je bistvena

Da bi lahko mlado podjetje raslo in se razvijalo, mora biti samozadostno. Kot podjetniki se ne smemo zanašati zgolj na denarne vložke investitorjev ali poslovnih angelov, saj si s tem sami nevede znižujemo možnosti avtonomije in kreativnosti našega mladega podjetja. 

2. Zgraditi podjetje je težka naloga

Nemalokrat se zgodi, da podjetje že zelo zgodaj pridobi denarna sredstva investitorjev, preko crowdfundinga ali pa sredstva prejmejo kot udeleženci v enem izmed podjetniških pospeševalnikov. A pojavi se problem, ko pridobljenega denarja zmanjka, podjetniki pa se znajdejo sami: takrat se večina zave, da je zgraditi uspešno podjetje zares težka naloga. Podjetnik mora namreč znati več stvari: graditi produkt, ga prenesti na trg in na koncu pripraviti ljudi, da zanj plačajo. 

Če se lotimo gradnje podjetja, ki naj bi na mesec zaslužilo “le” 1.000 dolarjev, obstaja veliko večja verjetnost, da se bomo stvari lotili v pravilnem vrstnem redu: najprej se bomo učili, šele nato rasli skupaj s podjetjem. 

3. Uspeh pride sčasoma

Mnogokrat se izkaže, da je najboljši način, kako zgraditi nekaj velikega ta, da postavimo temelje za nekaj majhnega in nato na njih gradimo. Ne osredotočajte se zgolj na velike ideje, saj obstaja velika verjetnost, da pri tem ne boste uspeli. 

Vir: Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje