Najprej zgradite podjetje vredno 1.000 evrov

Vsak podjetnik si želi, da bi njegovo podjetje nekoč ustvarjalo milijonske dobičke. Toda kot pravi Gary Chou, učitelj podjetniške smeri na eni izmed visokih šol v New Yorku, je takšno razmišljanje nekoliko zgrešeno - vsaj na začetku.
Slovenska podjetja zaposlujejo

Slovenska podjetja zaposlujejo (Vir slike: sxc.hu)

Veliko podjetnikov sanja o tem, da bi njihovo podjetje postalo veliko in poznano ter uživalo sloves, kot ga uživajo tehnološki ali spletni giganti. Toda če zares želimo uspeti, je pomembno, da vsaj na začetku razmišljamo nekoliko bolj skromno. 

Gary Chou, učitelj, ki že leta poučuje študente na eni izmed visokih šol v New Yorku, svojim varovancem naroča, da naj na poslovni svet gledajo z nekoliko drugačne perspektive. Ne želi, da bi študentje tekom njegovega podjetniškega krožka sanjali o namišljenem podjetju, ki ustvarja milijone, ampak jih spodbuja, da se raje lotijo pisanja poslovnega načrta za podjetje, ki bo na mesec zaslužilo 1.000 dolarjev.

Na ta način jih nauči treh pomembnih lekcij: 

1. Samozadostnost je bistvena

Da bi lahko mlado podjetje raslo in se razvijalo, mora biti samozadostno. Kot podjetniki se ne smemo zanašati zgolj na denarne vložke investitorjev ali poslovnih angelov, saj si s tem sami nevede znižujemo možnosti avtonomije in kreativnosti našega mladega podjetja. 

2. Zgraditi podjetje je težka naloga

Nemalokrat se zgodi, da podjetje že zelo zgodaj pridobi denarna sredstva investitorjev, preko crowdfundinga ali pa sredstva prejmejo kot udeleženci v enem izmed podjetniških pospeševalnikov. A pojavi se problem, ko pridobljenega denarja zmanjka, podjetniki pa se znajdejo sami: takrat se večina zave, da je zgraditi uspešno podjetje zares težka naloga. Podjetnik mora namreč znati več stvari: graditi produkt, ga prenesti na trg in na koncu pripraviti ljudi, da zanj plačajo. 

Če se lotimo gradnje podjetja, ki naj bi na mesec zaslužilo “le” 1.000 dolarjev, obstaja veliko večja verjetnost, da se bomo stvari lotili v pravilnem vrstnem redu: najprej se bomo učili, šele nato rasli skupaj s podjetjem. 

3. Uspeh pride sčasoma

Mnogokrat se izkaže, da je najboljši način, kako zgraditi nekaj velikega ta, da postavimo temelje za nekaj majhnega in nato na njih gradimo. Ne osredotočajte se zgolj na velike ideje, saj obstaja velika verjetnost, da pri tem ne boste uspeli. 

Vir: Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje