Največja inbound marketing konferenca v Evropi bo potekala v Sloveniji

Avtor — 26.01.2016
Kongresni center Brdo pri Kranju bo 10. in 11. marca 2016 gostil največjo inbound marketing konferenco v Evropi. 500 udeležencev bo tako lahko prisluhnilo več kot 16 strokovnjakom iz različnih področij digitalnega marketinga.
Največja inbound marketing konferenca v Evropi bo potekala v Sloveniji

Največja inbound marketing konferenca v Evropi bo potekala v Sloveniji

Dve performance agenciji, obe certificirana Google Analytics partnerja – Red Orbit d.o.o. iz Slovenije in INTREN iz Madžarske – 10. in 11. marca 2016 organizirata največjo inbound marketing konferenco v Evropi inOrbit 2016. 

InOrbit letos poteka drugič in če so lani udeleženci, teh je bilo preko 300, prisluhnili predavanjem 13 domačih predavateljev, bo letošnja konferenca še nekoliko večja in precej bolj globalno usmerjena. “Letošnja izvedenka inOrbit konference se širi preko meja Slovenije, saj privablja udeležence iz vseh držav iz regije in širše, hkrati pa večina predavateljev prihaja iz tujine,” sporočajo organizatorji. Pri organizaciji letošnje konference so uporabili dolgoletne izkušnje, ki jih imajo kot digitalna agencija, ki deluje v Sloveniji in regiji, njihov cilj pa je bil privabiti kvalitetne predavatelje, ki neposredno naslavljajo težave, s katerimi se soočajo podjetja v Sloveniji, in metode, ki v Sloveniji v večji meri ostajajo neizkoriščene, čeprav so marsikje na svetu že dobro uveljavljen del dobre prakse oglaševanja. 

Preverite podrobnosti tukaj >>

Tokrat pa bo velik poudarek tudi na sami tematiki in vsebini predavanj. “Poleg kvalitete predavatelja je pomembno vlogo pri izbiri igrala tudi tematika in vsebina njegovega predavanja. Udeležencem konference želimo zagotoviti, da bodo vsebine, ki jih bodo slišali, uporabne in jih bodo lahko aplicirali tudi na svoje delo,” smo še izvedeli. 

Znanih je že 10 govorcev letošnjega inOrbita, preostali zaenkrat ostajajo skrivnost:

  • Judith Lewis: ustanoviteljica priznane svetovalne agencije DeCabbit Consultancy iz Londona, ki največjim blagovnim znamkam v Evropi pomaga razvijati integrirano digitalno oglaševanje, ki uspešno povezuje različne kanale in strategije.
  • Hannah Smith: vsebinska strateginja mednarodno priznane kreativne agencije Distilled, ki skrbi za vsebinski marketing blagovnih znamk po vsem svetu iz treh pisarn v Londonu, New Yorku in Seattlu.
  • Cristian Ignat: vodja plačljivega oglaševanja v eni izmed največjih romunskih digitalnih agencij 2Parale, z dolgoletnimi izkušnjami in številnimi primeri dobre prakse, ki jih bo delil z udeleženci letošnjega inOrbita.
  • Balasz Gandera: direktor performance agencije INTREN iz Madžarske, certificiran Google trener in eden največjih zaposlovalcev digitalnih oglaševalcev na Madžarskem. Kot strokovnjak za performance marketing želi koncept ciljanega in merjenega oglaševanja pripeljati v promocijo blagovnih znamk.
  • Marie Polli: strokovnjakinja za optimizacijo konverzij pri estonski agenciji ConversionXL bo na inOrbit 2016 predavala o inovativnem testiranju spletnih strani s katerim lahko odkrijemo težave v nakupnem procesu in ga nadgradimo. Marie je strokovanjakinja za optimizacijo nakupne in uporabniške izkušnje tako na spletu kot v fizičnih trgovinah.
  • Andrea Pernici: tehnični direktor italijanske agencije GT IDEA iz Bologne, specialist za optimizacijo za iskalnike in navdušenec nad dizajnom. Na inOrbit 2016 bo z udeleženci delil svoj pogled na združevanje optimizacije za iskalnike, načrtovanja uporabniške izkušnje in dizajna.
  • Alexandra Tachalova: neodvisna svetovalka za digitalni marketing iz Rusije, ki različnim marketinškim orodjem in zagonskim podjetjem pomaga pri optimizaciji digitalnega oglaševanja in vstopu na nove trge po vsem svetu.
  • Andraž Štalec: direktor podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, gostujoči predavatelj na številnih mednarodnih konferencah in velik navdušenec nad performance marketingom, spletno analitiko in merjenjem uspešnosti digitalnega oglaševanja.
  • Nenad Senić: uredniški direktor slovenske agencije za vsebinski marketing Poslovni Mediji, avtor številnih uspešnih, mednarodno nagrajenih del. Kot sodnik je ocenjeval dela iz področja vsebinskega marketinga v Sloveniji, Veliki Britaniji in ZDA. Je tudi urednik za Evropo pri reviji Chief Content Officer, ki jo izdaja Content Marketing Institute.
  • Peter Mesarec: vodja optimizacije za iskalnike podjetja Red Orbit, z več kot 10 let izkušenj v digitalnem marketingu in eden največjih poznavalcev optimizacije za iskalnike v Sloveniji in širše v regiji. Povratnik iz lanskoletne konference, kjer je bil eden od najbolje ocenjenih govorcev s strani udeležencev.
  • Stefan Schnabl: produktni vodja v Googlu, diplomiral iz študija računalniško podprte statistike, magistriral kar na dveh področjih študija informacijske tehnologije. Pred delom v Googlu je Schnabl delo opravljal v Londonu v podjetju Goldman Sachs, in sicer kot aplikacijski inženir. 
  • Tamsin Fox-Davies: SME specialistka, ki se dobro spozna na področje marketinga. Od leta 2012 dalje je v podjetju Constant Contact, kjer je zaposlena, pomagala izobraziti več kot 6 tisoč podjetnikov. Je tudi članica združenja UK Business Mentors, poleg poslovnega sveta pa jo zanimajo tudi psi, čevlji in torte.  
  • Nora Toth: vodja analitike v madžarskem podjetju Intren. Več let je delala v hotelski industriji, nato pa se preselila v Dublin, kjer je v podjetju Google dobila zaposlitev na oddelku Adwords in Analytics. Ko se je vrnila na Madžarsko, se je kot vodja analitičnega oddelka pridružila podjetju INTREN.
  • Ed Fry: prvi zaposleni v podjetju Inbound.org. Z njegovo pomočjo se je število članov platforme njegovega podjetja iz 5.000 povzpelo na 140.000. Tekom študija, ki ga je zaključil julija 2015, se je ukvarjal s 3D printanjem. 

Več informacij o dogodku in govorcih je na voljo na spletni strani konference – www.inorbit.si. Karte so na voljo v prosti prodaji. 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

MP dogodek: Google Analytics

MP dogodek: Google Analytics

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno. Preberite več >>

MP dogodek: Email marketing

MP dogodek: Email marketing

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, ki se že vrsto let ukvarja z digitalnim marketingom. Preberite več >>

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka - kaj je, kako ga postaviti in optimizirati. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta "lead generation" in "lead nurturing". Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise. Preberite več >>

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

Do sedaj smo se na naših izobraževanjih osredotočili predvsem na to, kako na stran privabiti čimveč kakovostnih obiskovalcev. Kako pa jih prepričati, da napravijo tisto, kar od njih pričakujemo - torej prijavo, registracijo ali nakup? Preberite več >>

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje