Največja inbound marketing konferenca v Evropi bo potekala v Sloveniji

Avtor Maja Borštnik — 26.01.2016
Komentiraj!
Kongresni center Brdo pri Kranju bo 10. in 11. marca 2016 gostil največjo inbound marketing konferenco v Evropi. 500 udeležencev bo tako lahko prisluhnilo več kot 16 strokovnjakom iz različnih področij digitalnega marketinga.
Največja inbound marketing konferenca v Evropi bo potekala v Sloveniji

Največja inbound marketing konferenca v Evropi bo potekala v Sloveniji

Dve performance agenciji, obe certificirana Google Analytics partnerja - Red Orbit d.o.o. iz Slovenije in INTREN iz Madžarske - 10. in 11. marca 2016 organizirata največjo inbound marketing konferenco v Evropi inOrbit 2016. 

InOrbit letos poteka drugič in če so lani udeleženci, teh je bilo preko 300, prisluhnili predavanjem 13 domačih predavateljev, bo letošnja konferenca še nekoliko večja in precej bolj globalno usmerjena. "Letošnja izvedenka inOrbit konference se širi preko meja Slovenije, saj privablja udeležence iz vseh držav iz regije in širše, hkrati pa večina predavateljev prihaja iz tujine," sporočajo organizatorji. Pri organizaciji letošnje konference so uporabili dolgoletne izkušnje, ki jih imajo kot digitalna agencija, ki deluje v Sloveniji in regiji, njihov cilj pa je bil privabiti kvalitetne predavatelje, ki neposredno naslavljajo težave, s katerimi se soočajo podjetja v Sloveniji, in metode, ki v Sloveniji v večji meri ostajajo neizkoriščene, čeprav so marsikje na svetu že dobro uveljavljen del dobre prakse oglaševanja. 

Preverite podrobnosti tukaj >>

Tokrat pa bo velik poudarek tudi na sami tematiki in vsebini predavanj. "Poleg kvalitete predavatelja je pomembno vlogo pri izbiri igrala tudi tematika in vsebina njegovega predavanja. Udeležencem konference želimo zagotoviti, da bodo vsebine, ki jih bodo slišali, uporabne in jih bodo lahko aplicirali tudi na svoje delo," smo še izvedeli. 

Znanih je že 10 govorcev letošnjega inOrbita, preostali zaenkrat ostajajo skrivnost:

  • Judith Lewis: ustanoviteljica priznane svetovalne agencije DeCabbit Consultancy iz Londona, ki največjim blagovnim znamkam v Evropi pomaga razvijati integrirano digitalno oglaševanje, ki uspešno povezuje različne kanale in strategije.
  • Hannah Smith: vsebinska strateginja mednarodno priznane kreativne agencije Distilled, ki skrbi za vsebinski marketing blagovnih znamk po vsem svetu iz treh pisarn v Londonu, New Yorku in Seattlu.
  • Cristian Ignat: vodja plačljivega oglaševanja v eni izmed največjih romunskih digitalnih agencij 2Parale, z dolgoletnimi izkušnjami in številnimi primeri dobre prakse, ki jih bo delil z udeleženci letošnjega inOrbita.
  • Balasz Gandera: direktor performance agencije INTREN iz Madžarske, certificiran Google trener in eden največjih zaposlovalcev digitalnih oglaševalcev na Madžarskem. Kot strokovnjak za performance marketing želi koncept ciljanega in merjenega oglaševanja pripeljati v promocijo blagovnih znamk.
  • Marie Polli: strokovnjakinja za optimizacijo konverzij pri estonski agenciji ConversionXL bo na inOrbit 2016 predavala o inovativnem testiranju spletnih strani s katerim lahko odkrijemo težave v nakupnem procesu in ga nadgradimo. Marie je strokovanjakinja za optimizacijo nakupne in uporabniške izkušnje tako na spletu kot v fizičnih trgovinah.
  • Andrea Pernici: tehnični direktor italijanske agencije GT IDEA iz Bologne, specialist za optimizacijo za iskalnike in navdušenec nad dizajnom. Na inOrbit 2016 bo z udeleženci delil svoj pogled na združevanje optimizacije za iskalnike, načrtovanja uporabniške izkušnje in dizajna.
  • Alexandra Tachalova: neodvisna svetovalka za digitalni marketing iz Rusije, ki različnim marketinškim orodjem in zagonskim podjetjem pomaga pri optimizaciji digitalnega oglaševanja in vstopu na nove trge po vsem svetu.
  • Andraž Štalec: direktor podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, gostujoči predavatelj na številnih mednarodnih konferencah in velik navdušenec nad performance marketingom, spletno analitiko in merjenjem uspešnosti digitalnega oglaševanja.
  • Nenad Senić: uredniški direktor slovenske agencije za vsebinski marketing Poslovni Mediji, avtor številnih uspešnih, mednarodno nagrajenih del. Kot sodnik je ocenjeval dela iz področja vsebinskega marketinga v Sloveniji, Veliki Britaniji in ZDA. Je tudi urednik za Evropo pri reviji Chief Content Officer, ki jo izdaja Content Marketing Institute.
  • Peter Mesarec: vodja optimizacije za iskalnike podjetja Red Orbit, z več kot 10 let izkušenj v digitalnem marketingu in eden največjih poznavalcev optimizacije za iskalnike v Sloveniji in širše v regiji. Povratnik iz lanskoletne konference, kjer je bil eden od najbolje ocenjenih govorcev s strani udeležencev.
  • Stefan Schnabl: produktni vodja v Googlu, diplomiral iz študija računalniško podprte statistike, magistriral kar na dveh področjih študija informacijske tehnologije. Pred delom v Googlu je Schnabl delo opravljal v Londonu v podjetju Goldman Sachs, in sicer kot aplikacijski inženir. 
  • Tamsin Fox-Davies: SME specialistka, ki se dobro spozna na področje marketinga. Od leta 2012 dalje je v podjetju Constant Contact, kjer je zaposlena, pomagala izobraziti več kot 6 tisoč podjetnikov. Je tudi članica združenja UK Business Mentors, poleg poslovnega sveta pa jo zanimajo tudi psi, čevlji in torte.  
  • Nora Toth: vodja analitike v madžarskem podjetju Intren. Več let je delala v hotelski industriji, nato pa se preselila v Dublin, kjer je v podjetju Google dobila zaposlitev na oddelku Adwords in Analytics. Ko se je vrnila na Madžarsko, se je kot vodja analitičnega oddelka pridružila podjetju INTREN.
  • Ed Fry: prvi zaposleni v podjetju Inbound.org. Z njegovo pomočjo se je število članov platforme njegovega podjetja iz 5.000 povzpelo na 140.000. Tekom študija, ki ga je zaključil julija 2015, se je ukvarjal s 3D printanjem. 

Več informacij o dogodku in govorcih je na voljo na spletni strani konference - www.inorbit.siKarte so na voljo v prosti prodaji. 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice